Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se, että onko ylimäärästä, riippuu ihan kuin paljon olet treenannut. Painaahan voi vaikka 100kg, mut rasvaprosentti on se mikä ratkasee onko ylimääräistä.Mites, oon 16 oon 171 pitkä ja painan 68-70kiloo, niin onko se normaalipaino vai onko ylimäärästä? Laitoin tänne koska en keksiny muuta paikkaa.
Söin aika puhtaasti, mutta selkeästi liian vähän. Juu, tosi "massiiviset käsivarret" :D RehellisyyttäOmpas jätkä ollu joskus "ruipeloki", en tiiä hämääkä kuva, kun ranteet näyttäää tulitikuilt, vai johtuuko massiivisista käsivarsista ;) Kireys kelpais kyl mullekki, mites muutes söit noin junnuna?
Huhhuh :wtf: Kauan oot treenannu? Niin ja kysytään nyt se pakollinen, millasessa kunnossa jalat on :Dei sentään 17-vuotiaana tuossa =)
Vipunosto 8x20kg
Olisi mielenkiintoista nähdä tämän tekniikka (kyynärnivelen kulma, käsien asento+suunta, heiluminen, painojen asento+liikerata) . Jengi kuin yleisesti ottaen tekee viparit niin että epäkkäät, etuolkapäät ja jopa selkälihakset ottavat enemmän hittiä kuin sivuolkapäät.
Selkeästi puhtaita vipareita 20kg painoilla olen nähnyt vain selkeästi isompien äijien tekevän.
Olisi mielenkiintoista nähdä tämän tekniikka (kyynärnivelen kulma, käsien asento+suunta, heiluminen, painojen asento+liikerata) . Jengi kuin yleisesti ottaen tekee viparit niin että epäkkäät, etuolkapäät ja jopa selkälihakset ottavat enemmän hittiä kuin sivuolkapäät.
Selkeästi puhtaita vipareita 20kg painoilla olen nähnyt vain selkeästi isompien äijien tekevän.