15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
No painoindeksi on hyvinkin harhaanjohtava. Mahtuuhan tuohon painoon läskiäkin jossei lihasta paljonkaan ole, tai sitten ei. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Mites, oon 16 oon 171 pitkä ja painan 68-70kiloo, niin onko se normaalipaino vai onko ylimäärästä? Laitoin tänne koska en keksiny muuta paikkaa.
Se, että onko ylimäärästä, riippuu ihan kuin paljon olet treenannut. Painaahan voi vaikka 100kg, mut rasvaprosentti on se mikä ratkasee onko ylimääräistä.

Kattelin omia vanhoja kuvia ja tässä yks, jossa olen 16 vuotta. Tuolloin oli vielä kireys kohillaan :D

Liitteet

• selkä16.webp
    selkä16.webp
    40,3 KB · Katsottu: 831
Ompas jätkä ollu joskus "ruipeloki", en tiiä hämääkä kuva, kun ranteet näyttäää tulitikuilt, vai johtuuko massiivisista käsivarsista ;) Kireys kelpais kyl mullekki, mites muutes söit noin junnuna?

Ompas jätkä ollu joskus "ruipeloki", en tiiä hämääkä kuva, kun ranteet näyttäää tulitikuilt, vai johtuuko massiivisista käsivarsista ;) Kireys kelpais kyl mullekki, mites muutes söit noin junnuna?
Söin aika puhtaasti, mutta selkeästi liian vähän. Juu, tosi "massiiviset käsivarret" :D Rehellisyyttä

no silti, eihän se juuri mitään muuta:)
minkälaisia treeniapainoja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm, sarjapainoja paha sanoa mutta listataan jotain

Tulokset alakanttiin hieman ettei valehtele, en tosiaan maximeja ole yrittänyt kuukausiin..
65kg

Penkki about 95kg
Hausikääntö käsipainoilla 22,5kg 3x10
Leuanveto lisäpainolla 20kg x 12
Yhdellä kädellä punnerruksia tulee jtn 30 toistoa.
Yhden käden leukaa tulee pari kolme :)
Seppä 70kg 6 toistoa puolelle..
Vipunosto 8x20kg
Vatsoja nyt ei kovasti painojen kanssa ole tehty mutta toistoja joskus kokeiltu 500+ putkeen, että iha kohtuu kunnossa nekin..

Jalkoja treenattu 9 vuotta futiksen parissa ja ilman painoja todella paljon. (vapaaottelu, lukkopaini)..
Hyvässä kunnossa kuvaa voin laittaa kun saan :D

Treeniä takana tosissaan pari vuotta, vähemmän tosissaan sitä ennen kokoajan urheilua 6v -> puntti kuvioihin 12 vuotiaana noin :)

Aivan perkeleen kova kunto tossa kuvassa :) tuli vain mieleen että minkäs ikänen olet nyt ku ilmoitit näin että "17 vuotiaana tuossa" ? :D

Okei, mutta on ketun kova kunto :thumbs:

Bulkki päälle sanon minä, kun tänä kesänä tämä rantakausikin on niin heikko :hyvä:

Vipunosto 8x20kg

Olisi mielenkiintoista nähdä tämän tekniikka (kyynärnivelen kulma, käsien asento+suunta, heiluminen, painojen asento+liikerata) . Jengi kuin yleisesti ottaen tekee viparit niin että epäkkäät, etuolkapäät ja jopa selkälihakset ottavat enemmän hittiä kuin sivuolkapäät.

Selkeästi puhtaita vipareita 20kg painoilla olen nähnyt vain selkeästi isompien äijien tekevän.

Olisi mielenkiintoista nähdä tämän tekniikka (kyynärnivelen kulma, käsien asento+suunta, heiluminen, painojen asento+liikerata) . Jengi kuin yleisesti ottaen tekee viparit niin että epäkkäät, etuolkapäät ja jopa selkälihakset ottavat enemmän hittiä kuin sivuolkapäät.

Selkeästi puhtaita vipareita 20kg painoilla olen nähnyt vain selkeästi isompien äijien tekevän.

Nojoo, ei mun mielestä ole mikään niin uskomaton paino vipareissa toi 20 kg. En lue itseäni selkeästi isompiin ukkoihin ja pystyn tekemään 20 kilosilla vipareita suhteellisen helposti.

Äkkiseltään kuulostaa isolta painolta vipareihin, etenkin suhteessa muihin tuloksiin, mutta Truenib:n kuvan pohjalta hartialihas on kehittynyt varsin mukavasti, joten jotain on tehty oikein. Muutenkin siisti kondis, nyt vaan pitkäjänteisyyttä tekemiseen, niin olet gubbena raju näky.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom