15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Aika hyvä kunto 15-vuotiaaksi Jusa.

Selkä, ojentajat ja rinta vahvoina selvästi, mites vatsalihakset?

Varmaan tossa heikoin lenkki nuo hauikset?

Kova kunto kuitenkin :dance:

vatsat näkyy selvästi ja on suht hyvässä kunnossa mielestäni suhteessa muihin..hauikset on todella se heikoin lenkki ja niihin olen nyt alkanut enemmän panostamaan

juu olen kyseisestä kanssa lukenut ja se varmasti toimisi mutta kotona ei ole minkäänlaisia käsipainoja lukuunottamatta joitain säälittäviä 1.5kg äidin jumppapainoja :D mutta salilla rupean useampana päivänä treenaan hauista

Älä kuitenkaan liian usein rupee haukkareit treenaamaan, kyllä ne sieltä tulee ku tasasesti vaa treenaat koko kroppaa. Treenaat ne hauikset vaikka pari kertaa viikossa ja syöt helvetisti kyllä ne sieltä kasvaa ku ikääkin tulee!!

juujuu tietysti siis järkevin ohjein mennään,lisään vain reenin/kaks viikkoon lisää ja muuten samoilla

Paljonkos Jusalla liikkuu rautaa perusliikkeissä? Matalalla on rasvat selvästi ja selkä on bueno. :)

Penkki maksimia en oo testannu vähään aikaan mut siinä 90kg tuntumissa pyöritään..Kyykkyä en oo pystyny tekeen n.3viikkoon takareiden vamman takia mutta 105kgx6 on aikoinaan mennyt ja mave n.kuukausi sitten otettu melko kevyt 160kg

Siitä vaan rautaa takomaan ja syömään niin paljon kuin ikinä ehtii ni pian näyttää loppuvartalokin iso-arskalta :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kkaltsu kovassa kunnossa :) Oletko muuten korjannu mopoo ku tossa selkä kuvassa vasen käsi niin perkeleen rapanen :D :hyper:

Vstaote samaa katsoin itsekkin :D

heh heh en ole korjannut mopoa =D kiitoksia olkapää kommenteistA :) ja ei kait se auta kun forkkuja alkaa reenaa :o

Mites, oon 16 oon 171 pitkä ja painan 68-70kiloo, niin onko se normaalipaino vai onko ylimäärästä? Laitoin tänne koska en keksiny muuta paikkaa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom