15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiva kunto ja kova kireys:thumbs:
Ei taida muuten 65 sarjas ottelevis ton kokosii kavereit paljoo olla:D

Ai kato, meinasin jo että kyseessä on ihan tolkuttoman kokoinen kaveri 17-vuotiaaksi mutta tuo pituus vähän selittää... silti kunto on ihan törkeän hyvä. Tosi harva tuon ikäinen on lähellekään tuollaisessa kunnossa. Respect!

Jepjep.. Itse olen miettinyt että missäköhän prosenteissa nuo rasvat mahtaa pyöriä, itse en ole törmännyt vielä rasvaprosenttitestaukseen eikä oikeen jaksaisi lähteä sitä varten mihinkään =)..:zzzz:

Jepjep.. Itse olen miettinyt että missäköhän prosenteissa nuo rasvat mahtaa pyöriä, itse en ole törmännyt vielä rasvaprosenttitestaukseen eikä oikeen jaksaisi lähteä sitä varten mihinkään =)..:zzzz:
Mitäs se tieto siit rasvaprosentista sit oikeestaan vaikuttaa sun elämääs?? Tuskin mitenkään, sen voin sanoo et helvetin alhaalla se on ja kunto on saatanan hyvä ton ikäiseksi!!!:thumbs:
Go ahead!!!

Mitäs se tieto siit rasvaprosentista sit oikeestaan vaikuttaa sun elämääs?? Tuskin mitenkään, sen voin sanoo et helvetin alhaalla se on ja kunto on saatanan hyvä ton ikäiseksi!!!:thumbs:
Go ahead!!!

Eihän se mitenkään suoranaisesti vaikuta, mutta olisi se kuitenkin mukava tietää :<

Sanotaan vielä että jos mä olisin menossa vapaaotteluun ja vastassa olisi tuollaisessa kunnossa oleva jätkä niin takaraivossa kuuluisi "voi v***u"

Aattelin uskaltautua laittaa pari treenikuvaa tänne niin saa kuulla kritiikin :D
17-vuotta 168/65 Vapaaottelu / Kehonrakennus..
Tosi nätti kunto. Noiden kuvien perusteella sanoisin, että sun rasvat pyörii jossain viiden hieppeillä.

Sanotaan vielä että jos mä olisin menossa vapaaotteluun ja vastassa olisi tuollaisessa kunnossa oleva jätkä niin takaraivossa kuuluisi "voi v***u"

En taida ihan vielä lähteä kisaamaan vaparissa :P taitoa ei oo tarpeeksi sillä saralla.. Lukkopainissa kisaamaan syksyllä viimeistään, pieni vammautuminen esti tässä kisaamisen, nimettömästä meinaan meni nivelsiteet :<

Tosi nätti kunto. Noiden kuvien perusteella sanoisin, että sun rasvat pyörii jossain viiden hieppeillä.

Ei kai se nyt ihan niin alas vajoa :eek:, tosin ei siinä mitään pahaa olisi :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tipaihin perseelleni ku katoin noi kuvat:hyper: Pakko kysyä idioottina, että paljonkos liikkuu rautaa penkissä ja kyykyssä? Oispa tommosessa kunnossa itekki vuoden päästä..:kuola:

Truenibillä näkyy (vaikuttava :D) sixpacki, että varmaan on rasvat alle kympin.
Hieno kunto on kyllä juu.
Pieni jätkä kyllä olet, mutta hienossa kondiksessa. Ehkä mäkin joskus koetan pudottaa rasvat noin alas. On nimittäin erottuvuus ihan hurjaa luokkaa.

Kyllä tipaihin perseelleni ku katoin noi kuvat:hyper: Pakko kysyä idioottina, että paljonkos liikkuu rautaa penkissä ja kyykyssä? Oispa tommosessa kunnossa itekki vuoden päästä..:kuola:

Penkkiä ei pahemmin tule treenattuna mutta noin vuosi takaperin työnsin 95kg. Enpä oikeen diggaa penkkipunnerruksesta =)

Hauiskääntöä 22,5 käsipainoilla ainakin 3x10
Leuanvetoa lisäpainolla 20kg 3x10

Tulokset nyt on tollaisia, keskityn oman kropan kanssa saavutuksiin mieluummin kuin silkan raudan nostamiseen, yhdellä kädellä tulee leuka molemmilla käsillä ja kaikenlaisia jänniä juttuja, joita en nyt viitsi hehkuttaa :jahas:

Voi hyvä helvetti sentäs noita Truenibin kuvia :D Tollanen ois kutakuinki mun unelmakondis, saa nähä jos siihen seuraavan parin vuoden sisällä päästäs. :rock:

en oo mitannu mutta tunnustan ettei se kauhian korkea ole,mutta jossakin 10luokkaa vähä alle luulisin

en oo mitannu mutta tunnustan ettei se kauhian korkea ole,mutta jossakin 10luokkaa vähä alle luulisin

En usko että kymppiä, alle noin 7-8 uskoisin.

Oho, jusallaki aika hyvän näkönen kunto.:thumbs: Minkä ikäne oot?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom