15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Saa olla kyllä vitunmoiset geenit kun vetelet reidein ojentajia ja koukistajia tollasilla painoilla. sano vielä että on per jalka noi painot ;)
Olisko kyseessä paunat/naulat eikä kilot?

Voi hyvää päivää sentään! Kyse on jostain helvetin laitteesta mitä on miljoonia erilaisia ja heti vedetään se geenikortti esille. :david:

Kuten kiwi^ sanoi, niin ei kannata yöuniaan menettää noiden laitteiden sarjapainojen takia, koska ne EI ole vertailukelpoisia. Itse olen tehnyt ojennuksia ja koukistuksia eri saleilla olevilla laitteilla toisessa yli 100 kilolla ja toisessa samat setit tekee tiukkaa 30 kilolla.

800px-Four_pulleys.svg.png

Tuosta näkee hyvin eron, jos kaikissa on sama 100kg:n paino alhaalla, niin painot vastaa:
1. 100 kiloa
2. 50 kiloa
3. 33,3 kiloa
4. 25 kiloa

Melkein kaikki taljat ainakin on rakennettu jollain ylläolevista tavoista.

Hieno kuva Meg4M4n. Täällä porukka vertailee ihan oikeasti ja tosissaan reidenojennuslaite painojaan voi vittu

Kaikki laitteella tehdyt liikkeet voi jättää samantien omaan arvoonsa. Niistä on ihan turha vääntää, kun ei tiedä taustoja.

Hieno kuva Meg4M4n. Täällä porukka vertailee ihan oikeasti ja tosissaan reidenojennuslaite painojaan voi vittu

itse käytän reidenojentaa loppuliikkeenä reisille jolla puristetaan viimeset hillot sitten jaloista.
mahdollisimman isoilla painoilla mutta kontrollin säilyttäen, hyvää tuntumaa hakien koipiin

Voi hyvää päivää sentään! Kyse on jostain helvetin laitteesta mitä on miljoonia erilaisia ja heti vedetään se geenikortti esille. :david:

Jos en ihan väärin ole threadia lukenut niin Push-up mainitsi itse geenit 1-2 sivua aikasemmin, viittasin vain kyseiseen postiin :rolleyes:

itse käytän reidenojentaa loppuliikkeenä reisille jolla puristetaan viimeset hillot sitten jaloista.
mahdollisimman isoilla painoilla mutta kontrollin säilyttäen, hyvää tuntumaa hakien koipiin

Reidenojennuskone on muutenkin vähä sellainen laite et moni pystyis pelkällä tahdonvoimalla ja melkein samalla tekniikalla tuplaamaan reenipainonsa.

Selvennys

Niissä laitteissa missä teen ojennuksia ja koukistuksia 90 kilolla, voi säätää vastuksen (huom. painopakan) aina 200 kiloon asti.
Eli mun sarjapainot on 45% laitteen maksimipainoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niissä laitteissa missä teen ojennuksia ja koukistuksia 90 kilolla, voi säätää vastuksen (huom. painopakan) aina 200 kiloon asti.
Eli mun sarjapainot on 45% laitteen maksimipainoista.

No sitten ei mitenkään mahdoton, tai uskomattoman kova tulos.

Kerro ihmeessä jotain tuloksia :)

Ihan suoraan sanottuna toi on ollut 100% kotitreenin tulosta.. teen joka toinen päivä 15kg käsipainoilla 4*15 sarjoja, voimapyörällä 4*15, leuanvetoo 4*20... Salilla käynti alkaa hetku saan rahaa salikorttiin.. :)

Ihan suoraan sanottuna toi on ollut 100% kotitreenin tulosta.. teen joka toinen päivä 15kg käsipainoilla 4*15 sarjoja, voimapyörällä 4*15, leuanvetoo 4*20... Salilla käynti alkaa hetku saan rahaa salikorttiin.. :)

Niin mitä liikettä sä noilla kässäreillä teet ? Aika hyvin noi leuat kyllä :)

Niin mitä liikettä sä noilla kässäreillä teet ? Aika hyvin noi leuat kyllä :)

En tiedä mitä Zuma niillä tekee, mutta itse ainakin pystyn treenaamaan(ja yleensä treenaankin) koko kropan pelkkiä käsipainoja käyttäen. Jos löytyy säädettävä penkki niin kyllä noilla pitäisi pystyä muutakin kuin hauista muhentamaan :)

En tiedä mitä Zuma niillä tekee, mutta itse ainakin pystyn treenaamaan(ja yleensä treenaankin) koko kropan pelkkiä käsipainoja käyttäen. Jos löytyy säädettävä penkki niin kyllä noilla pitäisi pystyä muutakin kuin hauista muhentamaan :)

Joo no niin vähä arvelen ettei vaa yhtä liikettä tee, mutta sitähän ei koskaan tiedä :D Siks vaan kysyin.

Haukkaria tällä hetkellä pelkästään..

:facepalm:

Käsipainoilla voi tehdä kotitreeninäkin todella kattavan ohjelman. Jos totta puhutaan, lopettaisin itse salilla käymisen jos saisin rahat kunnon käsipainosettiin(5-50kg tms) ja säädettävään penkkiin.

Suosittelisin, että alat joko vääntämään muutakin kuin habaa ja leukoja(tosin leuat kannattaa ehdottomasti pitää ohjelmassa sillä parempaa liikettä selälle et taida tulla löytämään) tai hankit salikortin. Ilman säädettävää penkkiäkin voit treenata suurimman osan kropastasi kunnolla, mutta esim. takaolkapäiden kurittaminen on hieman hankalampaa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom