15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ite oon tehny etukyykyssä pohjasta 2*80kg, tosin tekniikka pahasti hakusessa(perus jalkakyykkyä 9*120kg, reiden yläosa selkeästi alle lattian tason), ja prässissä 8*360kg ja 20*320kg ja ihan kyllä kunnon toistoja... Eli eipä tossa prässissä ja etukyykyssä mitään epäloogista ole.

pakko todeta että noissa prässeissä on kyllä helvetisti eroja itse en pystyisi tekemää 20x360kg mutta viime etukyykkytreeni oli 10x70kg 10x80kg 10x90kg ja 2x6x100kg

pakko todeta että noissa prässeissä on kyllä helvetisti eroja itse en pystyisi tekemää 20x360kg mutta viime etukyykkytreeni oli 10x70kg 10x80kg 10x90kg ja 2x6x100kg

Jo pelkästään se vaikuttaa paljon, että miten sijoitat ne jalat, ja kuinka syviä toistoja teet. Prässien kulmatkin vaihtelevat aika tavalla.

No siis, oma etukyykkymaksimini on varmasti lähempänä 130kg-140kg. 2*80kg oli muuten aivan ilmaa, mutta tanko tippui kolmannen toiston aikana olkapäiltä alas, kun en ollut sitä aiemmin tehnyt, ja faaraotyylillä oli yllättävän hankalaa pitää kyynärpäitä tarpeeksi ylhäällä. Loistava esimerkki kuitenkin siitä, miksi etukyykyissä sarjat voivat jäädä noin huonoiksi vaikka voimaa olisikin enemmän. Ja en siis prässissäkään ole 20*360kg koskaan tehnyt, vaan 8*360kg ja 20*320kg.

Ennen prässin ottamista pysyvästi ohjelmaan, taisin tehdä sitä 250kg:lla, ja normaalia jalkakyykkyä tasan 100kg:lla.

No siis, oma etukyykkymaksimini on varmasti lähempänä 130kg-140kg. 2*80kg oli muuten aivan ilmaa, mutta tanko tippui kolmannen toiston aikana olkapäiltä alas, kun en ollut sitä aiemmin tehnyt, ja faaraotyylillä oli yllättävän hankalaa pitää kyynärpäitä tarpeeksi ylhäällä. Loistava esimerkki kuitenkin siitä, miksi etukyykyissä sarjat voivat jäädä noin huonoiksi vaikka voimaa olisikin enemmän. Ja en siis prässissäkään ole 20*360kg koskaan tehnyt, vaan 8*360kg ja 20*320kg.

Ennen prässin ottamista pysyvästi ohjelmaan, taisin tehdä sitä 250kg:lla, ja normaalia jalkakyykkyä tasan 100kg:lla.

Aivan mielenkiinnosta, kumpaako pidät parempana jalkatreeninä, prässiä vai kyykkyä? Vai kulkevatko ne ns. "käsi kädessä"? :)

Kyykkytreenit ovat ehdottomasti kovempia ja vaativat enemmän, ja tämän takia tulevat luultavasti järkevän progression avulla kehittämäänkin paremmin.

Kyykkytreenit ovat ehdottomasti kovempia ja vaativat enemmän, ja tämän takia tulevat luultavasti järkevän progression avulla kehittämäänkin paremmin.

Juu. Itse saan myös paremman tuntuman vapailla painoilla kyykätessä kuin prässillä tehdessä, vaikkei prässiäkään pidä missään nimessä aliarvioida.

Itse en kyllä ymmärrä tätä feikki kuvien postailua ollenkaan. Heikon itsetunnon pönkitystä kenties? Onhan se tietty kiva saada kehuja mutta jollain tapaa lapsellista kyllä tommonen huomion hakeminen... Ei sillä että väittäisin etteikö M16 kuvat ole aitoja mutta kuitenkin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No tajuaahan sen jo järjelläkin, ettei tuollaiseen m16 kuntoon voi päästä 16 vuotiaana ja kolmen vuoden treenillä. Varmaan 10 vuotta on tehty töitä noidenkin kuvien osoittamaan kuntoon. Olettaen tietenkin, että natuna ollaan treenattu koko aika.

Tää thredi on niin läppä että maailma ois paljon parempi paikka ilman. Jos haluaa esitellä itteään, niin tulkoon vip puolelle ja laittaa seurantakuvat. Ketään ei kiinnosta ne yksittäiset narukäsikuvat kumminkaan..

Tää thredi on niin läppä että maailma ois paljon parempi paikka ilman. Jos haluaa esitellä itteään, niin tulkoon vip puolelle ja laittaa seurantakuvat. Ketään ei kiinnosta ne yksittäiset narukäsikuvat kumminkaan..

Mutta tuskin se näitä vajaita pysäyttäisi, vaikka vipit pitäiskin tilata. :D

et yhtään huonompia kuvia saanut? Mistäs tuo maaginen 70paino tulee? Itse 180cm ja paino 68... jaloista?

et yhtään huonompia kuvia saanut? Mistäs tuo maaginen 70paino tulee? Itse 180cm ja paino 68... jaloista?

:) No, onhan tässä tätä painoa tullut ihan mukavasti, tiedä sitten vaikka geenit olisivat suotuisat. Ja onhan sitä kokemustakin melkein vuosi, vaikka ei nyt alussa ihan järkevää treeniä ollutkaan. Marraskuusta asti kunnon syömistä ja kovaa treeniä. Tullu 4kk yli 10kg lisää painoa, onhan sitä rahkaa ja raejuustoa tullut kiskottua aika lailla.
En osaa sanoa, onko isot jalat, kun en kyykkää/prässää vielä kunnolla.
Reiden koukistuksia/ojennuksia teen molempia 10toiston sarjoja 90kilolla.

Juu en oo hetkeen nähny noin paskoja kuvia, eka kuva kaulasta, wtf ??

En osaa sanoa, onko isot jalat, kun en kyykkää/prässää vielä kunnolla.
Reiden koukistuksia/ojennuksia teen molempia 10toiston sarjoja 90kilolla.

Milloinkas meinaat ruveta? :D Kiva varmaan kokeilla kyykkyä kun on hinkannut vain jotain ojennuksia/koukistuksia, reisissä ehkä vähän voimaa mutta perseessä ei tippaakaan :hyvä:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom