Massman
Banned
- Ikä
- 32
vaan jotain 33-35 sentin luokkaa (jos mittasin oikein)... tässä ois jälleen yksi kuva! http://img682.imageshack.us/i/17032010419.jpg/
Mä olen sanaton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vaan jotain 33-35 sentin luokkaa (jos mittasin oikein)... tässä ois jälleen yksi kuva! http://img682.imageshack.us/i/17032010419.jpg/
Most muscular vaiko least muscular? Siinäpä vasta puluma. Veppikamerakuvailua ja diettiä pukkaa
Hienot epäkkäät.
Hienot epäkkäät.
Jos kaveri saisi olkapäihin lisää massaa, niin olisi kyllä kunnon ilmestys!
Paljos Cunculla on tällä hetkellä toi paino? Entäs pituus? En jaksa alkaa kaivella koko trediä läpi jos oot joskus sen ilmottanu.
onkohan cunccu heittäny jonnekkin ihq galtzuun noita kuvia tyttöjen ihailtavaks?
cunccu taitaa vähän enemmänki harrastaa tuota punttien kans leikkimistä vai kuinka?
Tuollahan tuo ois profiilissa, aamupaino tais olla nyt 74,3 kg (alkuvuodesta oli vielä n. 81 kg) ja pituus tuskin on muuttunu eli se 182 cm. Laiha poju siis oon ja lisää aion laihuttaa
Most muscular vaiko least muscular? Siinäpä vasta puluma. Veppikamerakuvailua ja diettiä pukkaa
Kävin mää inbodyssa sillon läskimmässä kunnossa, mutta se ny näytti ihan mitä sattuu lukemia. Ekaks kolmee rossaa ja heti perään seittemää ja puolta. Oisko ollu todellisuudessa joku 10-12 ja nytten sitte ehkä 7-9. Voishan nuo pihit hankkia joskus.Ootko rasvaprosenttia käyny mittauttamassa? Hurjan iso ero, kun itsellä 0.5kg vähemmän painoa ja senttejä 5 vähemmän. Enkä siltikään näytä lähelläkään tuolta :D
Nii miltä? :D Aa.. Kuukkeli+juutuupi selevitti asiaa. Kyllä, kaksosia ollaannäyttää vähä siltä 300 elokuvan luopiolta.
Nyt ku alotettiin jo, niin pistetäämpä samantien kunnolliset kuvatki. Ja ehkä sitte dieetin lopusta taas kuvaa.
Tuplahauis edestä
Leveä selkä edestä
Rinta sivulta
Tuplahauis takaa
Leveä selkä takaa
Rinta sivulta
Vatsa ja reisi
Selkä on kaventunu puoleen entisestä ja kädetki tuntuis pikkasen ohentuneen. Johtuu varmaan siitä ettei oo nyt päässy vetelemmään noita leukoja ku on ollu tuo kyynärpää rikki ja samaan aikaan vetäny dieettiä. Ei mulla kovatehosia säännöllisen progressiivisia selkätreenejä oo ollu oikeestaan noitten voimaleuanvetokisojen jälkeen ollenkaa. Toisaalta näyttääpähän nyt vähän sopusuhtasemmalta/symmetrisemmältä, ku ei pomppaa niin kovasti silimiin tuo selkä parempana lihasryhmänä. Vyötäröltä sentään on lähteny ainaki se 10 % poissa ja etureidetki näyttää isommilta tai jos ei isommilta, niin ainaki kireämmiltä ku edellisissä kuvissa (jotka postasin joskus syksyllä)