15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Lopettakaa nyt jumalauta isot ihmiset tuollanen lapsellinen nälviminen. :jahas:

Lol, ihan etelä suomesta. :hyper:

Juupajuu, uskokaa tai älkää, sama se on mulle. :D Kesällä nyt tuskin on metriä lunta joka kohassa. ;)

Ota kuva, jossa pidät kenkää pään päällä ja kiinnitä rintaan lappu jossa lukee "I <3 Pakkotoisto" niin uskotaan että kuvat on sun :D

Ota kuva, jossa pidät kenkää pään päällä ja kiinnitä rintaan lappu jossa lukee "I <3 Pakkotoisto" niin uskotaan että kuvat on sun :D

Juu. Samaa ajattelin itsekkin. :D Sitä odotellessa elämme epäluulossa...
smoker.gif

Siis oikeanpuoleinen on vanhempi, näkkyy siitä päivämäärästäkin. Itse en allekirjoita nälästä, ruokaa yritetään heittää kitaan ja oikeanlaista. Rasvaakin on tullut, muttei niinkään ettei hirveää sikabulkkia ole näkymin. Jos näkisit ystävät, etenkin hyvän ystävän joka vetää salilla 8%rasvoilla. Yrittänyt paasata sille että söisi enemmän mutta sana ei näytä kuuluvan. Onkohan se mitoissa 180/58. Itellä rasvat jossain 13-16%hujakoilla. Ja juuri sopivasti että pääsee kireään kuntoon kesäksi :pano:

Siis oikeanpuoleinen on vanhempi, näkkyy siitä päivämäärästäkin. Itse en allekirjoita nälästä, ruokaa yritetään heittää kitaan ja oikeanlaista. Rasvaakin on tullut, muttei niinkään ettei hirveää sikabulkkia ole näkymin. Jos näkisit ystävät, etenkin hyvän ystävän joka vetää salilla 8%rasvoilla. Yrittänyt paasata sille että söisi enemmän mutta sana ei näytä kuuluvan. Onkohan se mitoissa 180/58. Itellä rasvat jossain 13-16%hujakoilla. Ja juuri sopivasti että pääsee kireään kuntoon kesäksi :pano:

tosta kun kiristelet niin jää pelkkä rotten skeletor, ei muutakun sopivasti ruokaa naamaan ja kovaa reeniä. Ei kannata dieetata kun ei sulla lihaakaan ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tää imartelevaa että trolliksi luullaan mutta järki käteen. Mistä esimerkiksi voimme tietää että suomalainen94 ei ole trolli? Ja otan sen kuvan kyllä teille niin kaikki lähettää mulle kirjallisen anteeksipyynnön, ok? :pano:

minkä ikänen M16 mahtaa olla? Katsoo noiden kuvien jätkän ihoa niin näyttäis kyllä pikkasen rupsahtaneemmalta kuin 15 vuotiaalla

Laskitko kässärien yhteispainon vai onko noi tulokset per kässäri?

Noniin vihdoin ja viimein meikäki laitan pari selkäkuvaa. Lisään kans tässä ku kerkeää koko kropan kuvat. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5822698.jpg Leveä selkä takaa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5822717.jpg Tuplat takaa (muokattu kuva tosin).

Ikää siis oli 16v, treeniä takana se 3v. Jotain tuloksia;

Penkki 110kg
Pystypunnerrus KP 40kg X 8
Leuanveto 25kg X 5
Kulmasoutu KP 70kg X 10
Etukyykky 120 X 5
Prässi 300 X 20

:whip:

Kova on kunto.. pari kuvaa nyt talvesta kans voisit ottaa :D

Tuloksia? Eipä ole ainakaan makseja keretty kokeilemaan, mutta sarjapainot on mitä on.
kp vinopenkki 3x10x35kg
kp kulmasoutu 3x10x27kilol
ylätalja kapealla otteella 3x10x60
ranskalainen punnerrus 3x10x20kg
kp pystypunnerrus 3x10x26kg

kun noita kattelee niin huiman pienet sarjapainot, hauista en paljoa puserra kun se oli niin paljon edellä ojentajia. Ajattelin seuraavaks ruveta johonki 2x6 tyyliin ottamaan vähän voimaa... rintakin on jälessä, ainakin luulen niin. Eli rhpeetä täältä tuskin löytyy :D. Kyykystä ja mavesta en tiedä ku ei voi tehä niitä meitin salil.

Tuloksia? Eipä ole ainakaan makseja keretty kokeilemaan, mutta sarjapainot on mitä on.
kp vinopenkki 3x10x35kg
kp kulmasoutu 3x10x27kilol
ylätalja kapealla otteella 3x10x60
ranskalainen punnerrus 3x10x20kg
kp pystypunnerrus 3x10x26kg

kun noita kattelee niin huiman pienet sarjapainot, hauista en paljoa puserra kun se oli niin paljon edellä ojentajia. Ajattelin seuraavaks ruveta johonki 2x6 tyyliin ottamaan vähän voimaa... rintakin on jälessä, ainakin luulen niin. Eli rhpeetä täältä tuskin löytyy :D. Kyykystä ja mavesta en tiedä ku ei voi tehä niitä meitin salil.

Onko tossa kp vinopenkissä painojen yhteismäärä vai per käsi? Itse en tee penkkiä kuin 20-25kg kässäreillä, mutta kulmasoudussa menee helposti enemmän...pystypunnerrustakaan en voisi kuvitella tekeväni 26kg kässäreillä, mutta olen toki kynis eli ehkä nuo tosiaan ovat per käsi painoja :D

olkapäähän on tullut ainakin vähän kokoo. Ja ryhti on parantunut tai sitten vaan seisot suoremmassa :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom