15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

Tuloksia? Eipä ole ainakaan makseja keretty kokeilemaan, mutta sarjapainot on mitä on.
kp vinopenkki 3x10x35kg
kp kulmasoutu 3x10x27kilol
ylätalja kapealla otteella 3x10x60
ranskalainen punnerrus 3x10x20kg
kp pystypunnerrus 3x10x26kg

kun noita kattelee niin huiman pienet sarjapainot, hauista en paljoa puserra kun se oli niin paljon edellä ojentajia. Ajattelin seuraavaks ruveta johonki 2x6 tyyliin ottamaan vähän voimaa... rintakin on jälessä, ainakin luulen niin. Eli rhpeetä täältä tuskin löytyy :D. Kyykystä ja mavesta en tiedä ku ei voi tehä niitä meitin salil.

En halua vähätellä enkä "lyödä maahan", mutta "pienet" on epäilykset noista sarjapainoista noilla hanskoilla..:puntti:

Ja tosiaan älä nyt mistään diettaamisesta puhu, ku ei tuota lihastakaan näyttäisi olevan.. Ei muuta ku ruokaa naamariin kahta kauheemmin ja kovaa treeniä, niillä eväin kohti kesää!!:rock::rock:

Teemasta innostuneena vedin uuet kuvaussessiot :D Varoitus! Linkki sisältää erittäin huonoa huumoria :pano: http://www.aijaa.com/v.php?i=5717725.jpg Sanokaahan pärjäiskö tällä matskulla pakkisguidokisassa vai tarvitaanko vielä jotain verkkopaitaa, nahkaa, öljyä, purkkirusketusta? Geeliä näin lyhyeen tukkaan taitaa olla aika turha pistää.

No siis sähän näytät tossa vielä ihmiseltä verrattuna niihin purkkirusketus GUIDOIHIN..:D BTW hyvä kondis ikäisekses!:puntti::thumbs:

Voisitte kuulkaas nyt vähän alkaa opettelemaan että kuka on trolli ja kuka ei ;)

:david:

Eli rhpeetä täältä tuskin löytyy :D. Kyykystä ja mavesta en tiedä ku ei voi tehä niitä meitin salil.
Mikäs se sellainen sali on jossa ei voi vetää ja kyykätä? Kai siellä nyt helvetti tanko ja levyjä on, pitäis riittää ainakin maastavetoon? :D Milläs sitten hoidat jalkatreenin?

Siis voi siellä jotain räpeltää niillä vaijjeri koneilla. Ja mitä noita ylempiä mutuiluja luin niin en painanut kättä vartaloa vasten. Ja yhteenlasketut kilot oli kp vinopenkis, ranskalainen punnerrus ja kp pystyp. Lihat ei oo ollu missään kuvassa pumpissa joten olen varmasti massiivinen :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan hyvä kunto hyvä tuosta on lähteä rakentamaan etiäpäin. Selkä näyttää ihan hyvältä, vielä kun poseja hioisi kuntoon. Tsemit reeneihin:)

Ikää siis oli 16v, treeniä takana se 3v. Jotain tuloksia;

Penkki 110kg
Pystypunnerrus KP 40kg X 8
Leuanveto 25kg X 5
Kulmasoutu KP 70kg X 10
Etukyykky 120 X 5
Prässi 300 X 20

:whip:

Mä en nyt suoraan väitä että kusettaisit mutta toi punnerrus on kyllä säälittävän paska muihin voimiin verraten. Samoin toi etukyykky on jotenkin heikon olone jos vertaa prässiin. Ite punnersin sen 150kg penkistä, mut toi pystypunnerrus ei mee hetkeen ja toi kulmasoutu 10 jollai yli 50kg kässärillä ei tulis ees unissakaa. Olettaen että teet hyvällä tekniikalla, etkä mitään 1/10 toistoja.

Etykyykys oon tehny kauan sitte tollasia settejä iha perse lattiaan, mutta en varmaa sais 300kg x 20 jos tekisin kunnon toistoja..

Okei sulla voi olla vahva selkä, ja toiseks vertaan tietenkin omiin tuloksiin, mutta kaipaisin vähä lisää kuvamatskua muualtakin kuin selästä, jotta uskoisin 100%

Ite oon tehny etukyykyssä pohjasta 2*80kg, tosin tekniikka pahasti hakusessa(perus jalkakyykkyä 9*120kg, reiden yläosa selkeästi alle lattian tason), ja prässissä 8*360kg ja 20*320kg ja ihan kyllä kunnon toistoja... Eli eipä tossa prässissä ja etukyykyssä mitään epäloogista ole.

Ite oon tehny etukyykyssä pohjasta 2*80kg, tosin tekniikka pahasti hakusessa(perus jalkakyykkyä 9*120kg, reiden yläosa selkeästi alle lattian tason), ja prässissä 8*360kg ja 20*320kg ja ihan kyllä kunnon toistoja... Eli eipä tossa prässissä ja etukyykyssä mitään epäloogista ole.

No joo, etukyykky on ollu aina helppo liike mulle. Välityksen vissii sopii siihe, eli oikeesti mun jaloissa on paskat voimat, välitykset vaan on "hyvät".

mulla takakyykyssä paras sarja 5x105kg perse lattiaan ja etukyykyssä maksimi 85kg perse lattiaan. etukyykky kans tuntuu mulla melkein luonnollisemmalta liikkeeltä kun takakyykky.

mulla takakyykyssä paras sarja 5x105kg perse lattiaan ja etukyykyssä maksimi 85kg perse lattiaan. etukyykky kans tuntuu mulla melkein luonnollisemmalta liikkeeltä kun takakyykky.

Voi johtua siitä ettet osaa kyykätä kunnolla ns. taakse, jolloin se suurin kuorma tulee perseelle ja taka/sisäreisille, vaan se menee liiaksi etureisille. noh.. reisille se homma menee teet miten päin vaan :david:

Joo laitetaan nyt tämmötteet tiedot: ikä 17 paino 72kg pituus 173cm treeni vuosia 2 mistä taukoa 4kk... alotus paino oli jotai 50-55kg hujakoilla... syöminen on ollut välillä vähän huonoa mutta nyt ruvettu panostamaan.. ja kuvan linkki: http://www.aijaa.com/v.php?i=5838807.jpg lisää kuvia tulee jos jaksan ottaa...

Aika nätist lähtee v selkä levenee kyl. Painossakin tullut mukavaa kehitystä. Haukkari aika nättii kokoo :hyper: Kuvii edestä olis iha mukava saada???

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom