15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitosta, mutta jokku sanoo että se ottaa kyllä koko hauikseenkin? Mä en tiedä mitä täs uskois :D

E. Onko muilla tätä "lyhyenmallista hapaa"? Että jää hauislihaksen ja kyynertaipeen väliin joku 2cm väliä?

Ottaa se koko hauikseenkin, mutta pääasiallisesti tähän brachialis lihakseen. Mistäs oot ton "lyhyenmallisen haban" oikeen keksinyt :D Kyllä ihan kaikilla normaaleilla ihmisillä hauiksen ja kyynertaipeen välissä on se n.2cm, siis jännitettynä.

Ottaa se koko hauikseenkin, mutta pääasiallisesti tähän brachialis lihakseen. Mistäs oot ton "lyhyenmallisen haban" oikeen keksinyt :D Kyllä ihan kaikilla normaaleilla ihmisillä hauiksen ja kyynertaipeen välissä on se n.2cm, siis jännitettynä.

No empähän sanos asioita noin varmasti. Ihan lähimpänä esimerkkinä "lyhyestä hauiksesta" voisin sanoa Nyyssölän Mikan jolla hauis on kyllä aika lyhyen näköinen ja täten jää väliä kyynertaipeen ja hauiksen väliin. Itestä se ei kyllä ole todellakaan haitta, pikemminkin hyöty, kun erottuu hauis paremmin. Toisilla on taas sitten pitempi haukka ja ei väliä ole paljon mitään kyynertaipee ja haukan välissä, se on niin geeneistä kiinni hei.

Viimeksi muokattu:
Tuo 'lyhyt' hauis on kyllä muodoltaan muutenkin yleensä parempi, koska se on(tai näyttää olevan) myös leveämpi. 'Pitkä' hauis tahtoo olla erittäin kapea ja näyttää hieman typerältä kun joissain asennoissa hauiksen leveys on parin sentin luokkaa.

No empähän sanos asioita noin varmasti. Ihan lähimpänä esimerkkinä "lyhyestä hauiksesta" voisin sanoa Nyyssölän Mikan jolla hauis on kyllä aika lyhyen näköinen ja täten jää väliä kyynertaipeen ja hauiksen väliin. Itestä se ei kyllä ole todellakaan haitta, pikemminkin hyöty, kun erottuu hauis paremmin. Toisilla on taas sitten pitempi haukka ja ei väliä ole paljon mitään kyynertaipee ja haukan välissä, se on niin geeneistä kiinni hei.

Lähinnä tarkoitin että kyllä kaikilla jonkun näköinen väli siinä hauiksen ja kyynertaipeen välissä on.

E. Onko muilla tätä "lyhyenmallista hapaa"? Että jää hauislihaksen ja kyynertaipeen väliin joku 2cm väliä?
Itellä on tuommonen lyhyen mallinen hauis! Kaverit kyllä salilla monesti ihmettelee että miten se on tuon muotoinen ku niillä on just sellanen pitemmän mallinen.

Bloodsport, kyllä ne raskausarpia on. Tuossa löytyy hieman vanhempi kuva joulun alta jolloin lihakset oli täysinjäässä/levitys ei ole niin täsmällinen. Kyllä tosta on tullut palautetta pukkarinkin puolella että mitä helvettiä sun selälle on käyny yms. Johtuu varmaan paremmasta valotuksesta että erottuvat. Mutta kyllähän noi tuntuvatkin ilkeälle selässä :( . Laitetaan noi jäljet sitten pituuskasvunpiikkiin jos kerran närästää, tosin joillainhan kuulemma tulee herkemmin raskausarpia? Itsellä ainakin kainaloissa, nivusissa sekä reisissä.

Itellä mahtuu KAKSI sormea hauiksen ja kyynärtaipeen väliin, jos jännitän hauista normaalisti. Eikä tällainen "lyhyt" hauis ole meikaläisen kohdalla mitenkään paksun oloinen. Itsellä tuntuu olevan muutenkin nivelvälit käsissä aika pitkät. Veljellä olkavarsi ja kyynärvarsi ovat "lähes" saman pituiset, mutta minulla kyynärvarsi on todella, todella paljon pitempi kuin olkavarsi.

Bloodsport, kyllä ne raskausarpia on. Tuossa löytyy hieman vanhempi kuva joulun alta jolloin lihakset oli täysinjäässä/levitys ei ole niin täsmällinen. Kyllä tosta on tullut palautetta pukkarinkin puolella että mitä helvettiä sun selälle on käyny yms. Johtuu varmaan paremmasta valotuksesta että erottuvat. Mutta kyllähän noi tuntuvatkin ilkeälle selässä :( . Laitetaan noi jäljet sitten pituuskasvunpiikkiin jos kerran närästää, tosin joillainhan kuulemma tulee herkemmin raskausarpia? Itsellä ainakin kainaloissa, nivusissa sekä reisissä.

Älä kuule huolehdi noista arvista. Ne on voitonmerkkejä, vähä niinku sukupuolitaudit.. :E

Siis toisille vaan tulee niitä helpommin, johtuen ihon tyypistä. Itsellä tulee/tuli aika tavalla noita arpia joka puolelle.

Jeps, kiitoksia kommenteista :)

E. Niin ja todellakin on olemassa se lyhempi ja pitempi hauis ihan kuin Nyyssölällä on lyhemmän mallinen. Josta tosin on vain hyötyä koska erottuu paremmin!

En tiiä, mut joillakin voi kyl olla toi osittain sitäkin, että jos jännittäessä kääntää kämmentä vähän ulospäin, niin tottakai se hauiskin näyttää pidemmältä eikä niin paksulta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kommenttoida, itse tein vajaan 1kk treeni ohjelmaa jossa hauiksella tehtiin 3x10 toistot, no ruokavalio oli päin p*rsettä. Sittemin muutin ohjelman itselle sopivammaksi(lue:hyödyllisemmäksi.) Jätin ojentajan ja hauksin treenaamisen kokonaan pois ja näyttää tuo kasvaneen. Taikka sitten olkapää treenin ansiosta luulen hauksin kasvaneen.

Vielä, itseäni ei kiinnosta käsien kasvattaminen=onko isompi hauis kun kaverilla vai ei. Pidän kädet "keveinä" ja lyönnit mahdollisimman nopeita ja tehokkaina, nyrkkeily/potkunyrkkeily harrastusta ajatellen.

Minun mielipide. Senkus treenatte habaa.

Pakko kommenttoida, itse tein vajaan 1kk treeni ohjelmaa jossa hauiksella tehtiin 3x10 toistot, no ruokavalio oli päin p*rsettä. Sittemin muutin ohjelman itselle sopivammaksi(lue:hyödyllisemmäksi.) Jätin ojentajan ja hauksin treenaamisen kokonaan pois ja näyttää tuo kasvaneen. Taikka sitten olkapää treenin ansiosta luulen hauksin kasvaneen.

Vielä, itseäni ei kiinnosta käsien kasvattaminen=onko isompi hauis kun kaverilla vai ei. Pidän kädet "keveinä" ja lyönnit mahdollisimman nopeita ja tehokkaina, nyrkkeily/potkunyrkkeily harrastusta ajatellen.

Sitte kun on sitä näyttävyyttä siin habas nii kaveri kusee jos ennen matsia alleen. :D

Voimaakin pitää olla, ettei tarvi ku kerran vasaran heilahtaa ja sen on sen jälkeen asia pihvi :rock:

Kai sun muuki treeni on sit "potkunyrkkeilijälle"?

Itse en ole hauista suoranaisesti oikeastaan ikinä kummemmin reenannut, soudut mavet ja leuat ottaa siihen ihan tarpeeksi. Ojentajia tulee tosin pumppailtua. Siltiki hanska kasvanu sen 35cm -> 42,5cm ihan mukavan lyhyessä ajassa. Turhaa sellasen pikkulihan vetkutus, samaku reenais pohkeita.

T: Vehmanen

Itse en ole hauista suoranaisesti oikeastaan ikinä kummemmin reenannut, soudut mavet ja leuat ottaa siihen ihan tarpeeksi. Ojentajia tulee tosin pumppailtua. Siltiki hanska kasvanu sen 35cm -> 42,5cm ihan mukavan lyhyessä ajassa. Turhaa sellasen pikkulihan vetkutus, samaku reenais pohkeita.

T: Vehmanen

Mutta nämä "pikkulihakset" ovat tärkeimpiä kuin uskotkaan. :rolleyes:

Mutta ne kehittyvyät erittäin hyvin vaikka niille ei suoria sarjoja tekisikään, kunhan tekee raskaita perusliikkeitä.

Mutta miksiköhän Arnoldin Golden six ohjelmassa sitte on hauikset mukana myös? Ja siinä ohjelmassa on kyllä vain raskaat perusliikkeet.

Mutta miksiköhän Arnoldin Golden six ohjelmassa sitte on hauikset mukana myös? Ja siinä ohjelmassa on kyllä vain raskaat perusliikkeet.

Pitkäkäsiset tarvitsee yleensä enemmän suoria sarjoja, lyhytkätisille ei niinkään pakollisia.

Kyllähän nyt ojentajissa pitää voimaa olla et se lyönti lähtee sieltä lujaa. Itekin harrastelen potkunyrkkeilyy ja siinä samassa reenaan myös käsiä

Pitkäkäsiset tarvitsee yleensä enemmän suoria sarjoja, lyhytkätisille ei niinkään pakollisia.

Aha...? Eiköhän siinä kuutosessa ole hauiskäännöt sen takia, että hauikset ottavat melko vähän osumaa kolmessa leuanveto sarjassa. Penkki ja niskan takaa punnerrus osuvat ojentajaan huomattavasti enemmän, kun taas hauis ei hirveästi osumaa tuossa ota. Kyllä ne kädetkin kuitenkin halutaan kasvamaan.

Ja onhan tuossa G6:ssa selvästi muutamat lihakset jotka jäävät aika vähälle huomiolle. Takareidet, sivu- ja takaolkapäät, pohkeet, epäkkäät ja alaselkä eivät saa käytännössä yhtään suoraa osumaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom