15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
~3kk sitten alotin tällasen "itteni kuvaamisen" ja postaampa vähän alotustilanne-nykytilanne kuvaa. Kertokaahan mielipiteitänne onko hyvä kehitys 3kk ajalta?

Selkä selvästi kehittynyt, lanne kaventunu (ollut jonkinlainen tavoite tuo rasvanpoltto), kädet kasvanu jnejne. 2. ja 3. kuvan välillä ei niinkään ole eroa (tuossa kuvassa ei ollenkaan sitä 2. vaihetta, koska ero on pieni niinkuin jo mainitsin). tuntuu itestä kyl siltä, ettei kädet ja rinta oo kasvanu yhtään viimesen kuukauden aikana 8(

Eli kommenttia kiitos :)

http://img8.imageshack.us/img8/5756/tilannep.png

Niin ja ikää on 16v, 179/70 edelleen. Jotain tuloksia voin kertoa jos joku haluaa tietää.

~3kk sitten alotin tällasen "itteni kuvaamisen" ja postaampa vähän alotustilanne-nykytilanne kuvaa. Kertokaahan mielipiteitänne onko hyvä kehitys 3kk ajalta?

Selkä selvästi kehittynyt, lanne kaventunu (ollut jonkinlainen tavoite tuo rasvanpoltto), kädet kasvanu jnejne. 2. ja 3. kuvan välillä ei niinkään ole eroa (tuossa kuvassa ei ollenkaan sitä 2. vaihetta, koska ero on pieni niinkuin jo mainitsin). tuntuu itestä kyl siltä, ettei kädet ja rinta oo kasvanu yhtään viimesen kuukauden aikana 8(

Eli kommenttia kiitos :)

http://img8.imageshack.us/img8/5756/tilannep.png

Niin ja ikää on 16v, 179/70 edelleen. Jotain tuloksia voin kertoa jos joku haluaa tietää.
Kerroppa jotain tuloksia :D Ollaan melkeen saman kokosia, iten oon 173/71 16v. Sulla on ainakin selkä kovassa kuosissa

samat mitat meillä jt:n kanssa :)

lihoista paha sanoa mittään muuta, paitti että tumput sulla on meikäläistä isommat :D

Kerroppa jotain tuloksia :D Ollaan melkeen saman kokosia, iten oon 173/71 16v. Sulla on ainakin selkä kovassa kuosissa

Penkki: maksimit siinä 80kg hujakoilla, treenaan 55-60kg.
Pystysoutu/o: maksimit varmaa lähemmäs 90kg, treenaan 60-70kg
Hauis kp: maksimit ehkäpä 13kg (shame on me), treenailen 10-11kg käsipainoilla
Pystypunnerrus: maksimeista ei mitään tietoa, laitteella jaksaa 4x10 sarjan vääntää 40kg, mut käsipainoilla ~17kg per käsi
Ojentajissa vähä sama homma ku hauksissa, näyttävät kohtuu isolta (omaan silmään), mutta voimaa ei juuri ole. Laitteella jaksaa 40kg painoilla tehdä ja ranskalaista punnerrusta varmaankin sellasella 15kg painolla.
Jalkaprässi maksimit päälle 200kg kun jalat aika ylhäällä, treenailen sellasel 170kg
Pohkeissa maksimit varmastikin ~90kg, mut 60-70kg sarjapainot

Kertokaahan millä liikkeellä teette hauista? Tuntuu, että ei ole mitään kehitystä tapahtunut voiman suhteen tässä 3kk aikana :E ja sama homma ojentajissa.

ja notrub, saiskos nähä susta kuvaa? :P kiva verrata suunnillee itteni kokosii heeboihi.

E: niin ja viisaammat varmaan tietää, että miten saa rintalihakset enemmän kiinteämmäksi? Kuten kuvista huomaa niin manboobsia löytyy vielä jonkin verran. Auttaako niihi muu kuin ankara treeni ja rasvanpolttaminen? :/

Tuli itekkin napattua muutama kuva. Ei ole mitään pose kuvia, otin muuten vaan. Olkapäihin olis kiva saada lisää kokoa ja mahasta rasvaa pois...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5527034.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5527056.jpg

Tossa on musta muutama kuva, ei kyl mitää kovin selviä :) Viimisen 2kk aikana puntti käymiset epäsäännöllisiä, mut nyt yritän käydä 3kk putkeen.

mulla sen verran tuloksista ja sarjoista:
Penkki: 90-94kg, 5x5x75-80kg
pystypunnerrus: 4x10x47kg
hauiskääntö: 4x10x35kg

Onko jt:llä mitään mittoja esim. hauberista? Mulla vähän toinen liikuntamuoto rajoittaa tota salilla käyntiä -.-

Onko jt:llä mitään mittoja esim. hauberista? Mulla vähän toinen liikuntamuoto rajoittaa tota salilla käyntiä -.-

Itellä vähän menee ton lenkkeilyn kanssa kans 50/50. Koitan nyt käydä 3x / vko salilla ja 3x / vko lenkil, et sais vähän rasva% pienennettyy viel. Ja hauiksen mitasta ei tällä hetkellä ole mitään hajua, mutta joskus ~1.5kk sitten mittasin niin korkeimmalta kohdalta 34cm näytti mitta. Voin huomenna yrittää ottaa vähän muualtakin mittoja ja laittaa sitten tänne :)

Itellä vähän menee ton lenkkeilyn kanssa kans 50/50. Koitan nyt käydä 3x / vko salilla ja 3x / vko lenkil, et sais vähän rasva% pienennettyy viel. Ja hauiksen mitasta ei tällä hetkellä ole mitään hajua, mutta joskus ~1.5kk sitten mittasin niin korkeimmalta kohdalta 34cm näytti mitta. Voin huomenna yrittää ottaa vähän muualtakin mittoja ja laittaa sitten tänne :)

Mulla on kans tavote toi 3x salilla ja 3x salibandya. Mulla on nyt 34.5cm hauis. Kesäks olis kiva saada 38 cm :)

Mulla on kans tavote toi 3x salilla ja 3x salibandya. Mulla on nyt 34.5cm hauis. Kesäks olis kiva saada 38 cm :)

Miten treenaat sitä? Tuntuu tuo käsipainolla tekeminen jotenkin oudolta tai silleen. Ottaa alaselkäänkin kun teen, vedän vissii selkää vähän kaarelle tjsp. Tangolla vähä hävettää tehä, kun jostai pirun syystä 10kg painot alkaa olee jo siinä ja siinä, että jaksaako :O usein ihmettelen tätä epätasasta kehittymistä :E

Edittiä: tosin, salin hauislaitteella, jossa sellane vino tanko, jaksaa vääntää 35kg painoilla, ilman että päästää ihan pohjaan painoja :dance: Personal trainerille muutekin aika varattu parin viikon päähän uuden ohjelman ja tarpeellisten neuvojen toivossa :P

niinpä :D itellä 33cm atm. Mulla menee 4x/vko säbä + pelit ja 1-3x/vko salilla fiiliksen mukaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niinpä. Mäkin meen uimaan aina naamio naamalla, ettei kukaan tunnista mua mun kehon takaa...

Sehän se syy varmaan onkin.
Itse en ainakaan halua, että kaverit tietää että edes olen rekannut tänne.

Ai miksi, no en vaan halua ja sitten ne kumminkin stalkkaa, mitä shittiä tänne oon kirjottanu.

btw, alotan HIIT:in, pitää postailla kuvia kuukauden päästä, kaippa kuukaudes huomaa jo eron ? Toivottasti ainakin wanhojentanssit reippaan kuukauden päästä, niin ois kiva kun lähtis sinne vähän fläsää pois.
Harmittaa vaan, kun tähän väliin HIIT, niin ei varmasti satku penasta nouse kun koulut loppuu, varmaan 90.
Okei, ei mua oikeesti kiinnosta niin penkki, mutta tavallaan kiinnostaa, se satku nyt on niin hieno juttu, sen jälkeen ei niin väliä, ens jouluks 120kg niin on ennemmän ku tyytyväinen, vaikka menis se puoli vuotta siinä.

Ruusan kuvia odottelen, olkoon sitten minkä ikänen tahansa. ^^

Miten treenaat sitä? Tuntuu tuo käsipainolla tekeminen jotenkin oudolta tai silleen. Ottaa alaselkäänkin kun teen, vedän vissii selkää vähän kaarelle tjsp. Tangolla vähä hävettää tehä, kun jostai pirun syystä 10kg painot alkaa olee jo siinä ja siinä, että jaksaako :O usein ihmettelen tätä epätasasta kehittymistä :E

Edittiä: tosin, salin hauislaitteella, jossa sellane vino tanko, jaksaa vääntää 35kg painoilla, ilman että päästää ihan pohjaan painoja :dance: Personal trainerille muutekin aika varattu parin viikon päähän uuden ohjelman ja tarpeellisten neuvojen toivossa :P

Suoralla tangolla vaan. Nostot ja laskut hallitusti ettei tule huijaamista ;) Se kyllä ihmetyttää, että oon tehnyt yli vuoden samoilla painoilla, mut silti hauis vaan kasvaa.

Suoralla tangolla vaan. Nostot ja laskut hallitusti ettei tule huijaamista ;) Se kyllä ihmetyttää, että oon tehnyt yli vuoden samoilla painoilla, mut silti hauis vaan kasvaa.
edit: "salilta" löytyy vain yksi käsipaino 16kg, sen kanssa teen joskus jos on aikaa.

Itse en ainakaan halua, että kaverit tietää että edes olen rekannut tänne.

Ai miksi, no en vaan halua ja sitten ne kumminkin stalkkaa, mitä shittiä tänne oon kirjottanu.

Mikäs tossa nyt niin kamalaa ois? Meikäläiset on jo tunnistettu. Kaverit käyneet tsekkailemassa kuvia ja videoitaki. Tosin lähinnä vaan tytöt on sanoneet kattoneensa, miten lie meikäläiset bonganneet, enpähän pahakseni pistä silti vaikka naaraat katteliski sporttitouhuja ja vähäpukeisia kuvia musta ;) Kyyläilläänhän me muutki sun tekstejä (minä mukaanlukien), mitäs se haittaa jos kaverit lukis

Mikäs tossa nyt niin kamalaa ois? Meikäläiset on jo tunnistettu. Kaverit käyneet tsekkailemassa kuvia ja videoitaki. Tosin lähinnä vaan tytöt on sanoneet kattoneensa, miten lie meikäläiset bonganneet, enpähän pahakseni pistä silti vaikka naaraat katteliski sporttitouhuja ja vähäpukeisia kuvia musta ;) Kyyläilläänhän me muutki sun tekstejä (minä mukaanlukien), mitäs se haittaa jos kaverit lukis

Ootko ajatellu sitä, että tää foorumi sisältää muutakin kuin vain treenikeskustelua? Kun viestejä tai tunnusta ei voida koskaan poistaa, niin omat kirjottelut voi tulevaisuudessa kaduttaa (työ, ihmissuhteet..) kun henkilöllisyys on tiedossa. Stalkkaus kun on niin nykypäivää.

Ja toiset haluavat myös pitää treenauksensa omana asianansa. Ei mua ainakaan kiinnostais selitellä jotain posekuvia ja treenivideoita kavereille ja varsinkaan puolitutuille.

Ootko ajatellu sitä, että tää foorumi sisältää muutakin kuin vain treenikeskustelua? Kun viestejä tai tunnusta ei voida koskaan poistaa, niin omat kirjottelut voi tulevaisuudessa kaduttaa (työ, ihmissuhteet..) kun henkilöllisyys on tiedossa. Stalkkaus kun on niin nykypäivää.

Ja toiset haluavat myös pitää treenauksensa omana asianansa. Ei mua ainakaan kiinnostais selitellä jotain posekuvia ja treenivideoita kavereille ja varsinkaan puolitutuille.

Eipä käyny mielessä, ite ku en osallistu juurikaa muuhun ku treenipuolen keskusteluihin. Vähän harkiten netissäki kannattaa juttunsa valita. :)

En usko, että tulevaa työnantajaa paljoo nettikeskustelus kiinnostavat. Ja sitäpaitsi, jossei nickis ole sama kuin oma nimes, ni mistä se sen vois tietää? Ei ainakaan omalla nimelläni löydy googlesta muuta kuin FB-tunnus.

Eipä käyny mielessä, ite ku en osallistu juurikaa muuhun ku treenipuolen keskusteluihin. Vähän harkiten netissäki kannattaa juttunsa valita. :)
Vähän offtopiccia, mut ihan samalla tavalla netissä kuin IRL, kannattaa käyttäytyä niin, minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa. Toki baarissa muut unohtaa helpommin toisten sekoilut. :D Netti ei unohda koskaan.

Mutta miksi paljastaa henkilöllisyys, kun sen salaaminen ei paljoa vaadi? Eipä sitten tarvi varoa mitä kirjottelee existä, pomoista ja työkavereista palstalle. Ja toihan se just on: netti ei koskaan unohda.

Myönnän olevani vähän myös vainoharhainen tän suhteen, mutta yksityisyys on mulle tärkeää ja mä rajaan myös pakkiksen viestin siihen kuuluvaksi. En kuitenkaan tarkoita että en kirjottaisi omana itsenäni. Kirjoittaminen tuntuu vaan paljon vapaammalta kun tietää ettei kukaan stalkkaa postejani.

Mutta me ei tunneta IRL ja tämä nikkikään ei ole se mitä käytän irkissä ja muilla foorumeilla, tämä nikki on ihan eri tarkoitukseen, kun tuo toinen nikki ja tämä on aivan anonyymi ja tahon, että pysyy suurinpiirtein sellasena. :)

Mutta maanantaina alkaa "laihis" ja pistän kuvia tänne kuukauden päästä että miltä näyttää ja voinko suositella HIIT:iä muillekkin. :dance:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom