.
Ruusan kuvia odottelen, olkoon sitten minkä ikänen tahansa. ^^
:hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.
Aika epärealistinen tavoite puodelle vuodelle, ei kannata kuitenkaan keskittyä pelkästään hanskan kasvatukseen. Se varmasti kasvaa sitä mukaa kun muukin keho kunhan. Eikä kannata tuijottaa ympärysmittoja vaan peiliä. Se riippuu paljon pituudesta ja muusta ruumiinrakenteesta että näyttääkö hanska isolle loppujenlopuks.Mulla on kans tavote toi 3x salilla ja 3x salibandya. Mulla on nyt 34.5cm hauis. Kesäks olis kiva saada 38 cm
Jotain perusteluita? Jos nyt kuitenkin puhutaan että sais sitä lihasta ton verran kasvatettua hanskaan, ei paria cm lihasta ja loput läskiä. Kyl itellekin tosiaan kelpais tollanen kasvu hanskaan :(34,5 cm -> 38cm kesäksi? Helposti.
Rupea käyttämään kreatiinia, sillä kuulemma saa lihat turpeeseen, ja varmaan hauikseenkin tulee se pari senttiä jo pelkällä krealla. Elä tee voimatreeniä niin tulee enemmän kokoa. Itelle ainakin tuli sentti tai pari kuukauden salitreenin aloittamisen jälkeen. 30->32cm
Saattais esim johtua siitä, että scottpenkin tarkotus on ottaa sinne haban alaosaan, eli siis brachialis lihakseen...
Mitä mieltä olette scott-penkistä? Itse teen sitä pääliikkeenä hanskoille, mutta alun jälkeen en ole saanut kuin tuon hapan alaosan kipeeksi, mistä mahtaa johtua?
Muita kokemuksia scotista?
Saattais esim johtua siitä, että scottpenkin tarkotus on ottaa sinne haban alaosaan, eli siis brachialis lihakseen...
Tohon punasella merkittyyn kohtaan siis ottaa.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachialis/BBPreacherCurl.html
Aika epärealistinen tavoite puodelle vuodelle, ei kannata kuitenkaan keskittyä pelkästään hanskan kasvatukseen. Se varmasti kasvaa sitä mukaa kun muukin keho kunhan. Eikä kannata tuijottaa ympärysmittoja vaan peiliä. Se riippuu paljon pituudesta ja muusta ruumiinrakenteesta että näyttääkö hanska isolle loppujenlopuks.