15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on kans tavote toi 3x salilla ja 3x salibandya. Mulla on nyt 34.5cm hauis. Kesäks olis kiva saada 38 cm :)
Aika epärealistinen tavoite puodelle vuodelle, ei kannata kuitenkaan keskittyä pelkästään hanskan kasvatukseen. Se varmasti kasvaa sitä mukaa kun muukin keho kunhan. Eikä kannata tuijottaa ympärysmittoja vaan peiliä. Se riippuu paljon pituudesta ja muusta ruumiinrakenteesta että näyttääkö hanska isolle loppujenlopuks.

34,5 cm -> 38cm kesäksi? Helposti.
Jotain perusteluita? Jos nyt kuitenkin puhutaan että sais sitä lihasta ton verran kasvatettua hanskaan, ei paria cm lihasta ja loput läskiä. Kyl itellekin tosiaan kelpais tollanen kasvu hanskaan :(

Rupea käyttämään kreatiinia, sillä kuulemma saa lihat turpeeseen, ja varmaan hauikseenkin tulee se pari senttiä jo pelkällä krealla. Elä tee voimatreeniä niin tulee enemmän kokoa. Itelle ainakin tuli sentti tai pari kuukauden salitreenin aloittamisen jälkeen. 30->32cm

Rupea käyttämään kreatiinia, sillä kuulemma saa lihat turpeeseen, ja varmaan hauikseenkin tulee se pari senttiä jo pelkällä krealla. Elä tee voimatreeniä niin tulee enemmän kokoa. Itelle ainakin tuli sentti tai pari kuukauden salitreenin aloittamisen jälkeen. 30->32cm

Ei tosiaan tule kreatiinilla hauikseen paria senttiä, ei ainakaan mulla. Eikä millään muullakaan laillisella tai laittomallakaan aineella lyhyessä ajassa. Kukapa hauikselle voimatreeniä tekisi?

Itselläni tullut 29cm ->39cm hanskaan 2,5 vuodessa. Ojentaja selvästi jäljessä hauista, kiitos sen että hauista on trenattu 1/2 vuotta enemmän kuin muita lihaksia :D Alussa kun oli vain käsipainot...

En uskonut että koskaan saan edes 40 cm hanskaa, mutta kohta on, mutta täytyy sanoa että kyllä 1 cm hanskaan on iso kasvu. Tyytyväinen olen jos noin puolivuosittain tommosta näen. Sarjapainojen pitää kasvaa myös vahvasti. Mitä nyt omaan voimien kehitykseen tulee hauiskäännössä, niin kun oli treenattu pari kk, meni yksi toisto 30kg tangolla. Nyt se kääntyy käsipainolla, ja viimeksi tein 50kgx9 tangolla, joten kyllä sitä voimaakin pitää tulla että käsikasvaa :)

Mutta tosiaan, ojentajan (pitäisi) olla paljon suurempi lihas kädessä kuin hauis, joten jos siihen panostaa niin tuo 34,5->38cm menee aloittelijalta aika helposti.

:offtopic:

Mitä mieltä olette scott-penkistä? Itse teen sitä pääliikkeenä hanskoille, mutta alun jälkeen en ole saanut kuin tuon hapan alaosan kipeeksi, mistä mahtaa johtua?

Muita kokemuksia scotista? :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Scotti-penkki on ihan jees. Saa hyvin keskitettyä kaiken työn hauikselle. Itse en tee hauiksia normisti treeniohjelmassa, muttä tänään tuli tehtyä huvikseen sarjaa tanko + 16,25kg molemmissa päissä. Ihan mukava olo taas pitkästä aikaa hauiksissa.

Void: Kun vaan jaksaa veivata ojentajia ja hauiksia nii se ei oo homma eikä mikhää kun vääntää alottelijana 6kk, 3,5cm habaan ympärystä lissää.

nann3: eihän siinä oo muuta vikaa kun, että eristää hauivviksen. Pääliikkenä en tekisi eristävää nitkutusta. Vaan ihan istuen/seisten hauiskääntö kp tai hauiskääntö seisten (kulma)tangolla. Ite viimeisteilen hanskat scotilla taljassa. Tangolla tehtynä aika turha liike, mutta vaihtelua toki tuo ainaiseen taljaan.

:offtopic:

Mitä mieltä olette scott-penkistä? Itse teen sitä pääliikkeenä hanskoille, mutta alun jälkeen en ole saanut kuin tuon hapan alaosan kipeeksi, mistä mahtaa johtua?

Muita kokemuksia scotista? :worship:
Saattais esim johtua siitä, että scottpenkin tarkotus on ottaa sinne haban alaosaan, eli siis brachialis lihakseen...:rolleyes:

Tohon punasella merkittyyn kohtaan siis ottaa.
BrachialisInside.gif

http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachialis/BBPreacherCurl.html

Saattais esim johtua siitä, että scottpenkin tarkotus on ottaa sinne haban alaosaan, eli siis brachialis lihakseen...:rolleyes:

Tohon punasella merkittyyn kohtaan siis ottaa.
BrachialisInside.gif

http://www.exrx.net/WeightExercises/Brachialis/BBPreacherCurl.html

Kiitosta, mutta jokku sanoo että se ottaa kyllä koko hauikseenkin? Mä en tiedä mitä täs uskois :D

E. Onko muilla tätä "lyhyenmallista hapaa"? Että jää hauislihaksen ja kyynertaipeen väliin joku 2cm väliä?

Joo eli vanhemmista kuvista on n,3kk aikaa, mutta itse salitreeniä on keretty harrastaa kuukausi.
selkä
14.10.09
10.1.10

tuplat takaa
14.10.09
10.1.10

tuplat edestä
14.10.09
10.1.10

Itelle mikä pisti silmään on raskausarvet selässä :hyper: onko ne sitten tullut ton selän leveämisen myötä? Pituuskasvu ei voi olla kyseessä koska pituus pysynyt samassa n,180cm. Aamupaino 62kg->65kg. KOMMENTTIA :)

nann3, itellä jää jännitettynä se 2-3cm..kai se kaikilla niin on?

Hauikset ainakin saaneet lihaa. Muutenkin hyvin lihaa tullut. Laitas viel vaikka jaloistakin kuvia jos on.
Raskausarvista en tie mut ei noin pienestä painonnoususta sellasia käsittääkseni voi tulla ellei ole erittäin kuiva iho.

Tuo selän iho nyt on todennäkösesti tullut tuollaseksi ihan vaan sen takia, että olet esim. istunut ilman paitaa sellaisella tuolilla koneen ääressä, joka painaa selkään nuo jäljet. Broidilla, joka istuu sen 5-6 tuntia päivässä pelaten jotain räiskintäpelejä on ihan vastaavat kuviot selässä. Vaikea arvioida noiden kuvien perusteella, kuinka paljon painonnoususta on lihasta, kun nämä uudemmat on kuvattu lähempää. Vyötärö ainakin kasvanut jonkin verran. Tsemppiä kuitenkin, tämä nyt on vaan mun mielipide:)

Noi raskausarpia oo nähnykkää.. Bloodsport kertoi jo lähteen.

^Nann3, meikalta ainaki loytyy taa lyhyenmalline haba, eli on se pari senttia tohon kyynarvarteen :jahas:

Aika epärealistinen tavoite puodelle vuodelle, ei kannata kuitenkaan keskittyä pelkästään hanskan kasvatukseen. Se varmasti kasvaa sitä mukaa kun muukin keho kunhan. Eikä kannata tuijottaa ympärysmittoja vaan peiliä. Se riippuu paljon pituudesta ja muusta ruumiinrakenteesta että näyttääkö hanska isolle loppujenlopuks.

Ei toi hauiksen kasvatus ole tavoite. Tavote on käydä 3x viikossa salilla...

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom