15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
No itse en ole kyllä koskaan kokeillut G6:sta mutta esim. niskantakaapunnerrusta en pysty tekemään, tietenkin tämän voi korvata esim. pystypunnerruksella, mutta mulle ei vaan sovi mikään 1-jakonen. Ja ravinto on kuule ihan kunnossa.

Miksi ei sovellu, etkö kerkeä palautua?

No itse en ole kyllä koskaan kokeillut G6:sta mutta esim. niskantakaapunnerrusta en pysty tekemään, tietenkin tämän voi korvata esim. pystypunnerruksella, mutta mulle ei vaan sovi mikään 1-jakonen. Ja ravinto on kuule ihan kunnossa.
No siis, itsekin tässä aloitellessa kaksi vuotta sitten väitin aina, että "Millään 1-jakoisella en ala treenaamaan, mulle on oltava vähintään 3-jakoinen kahdesti viikossa kun perustreeni ei enää riitä." ja väitin myös pakkiksella, että ruokavalio oli kunnossa vaikka oikeasti se oli täysin PERSEELLÄÄN. Perustreeni olisi silloin ollut paljon parempi vaihtoehto. Ja laitahan tänne vaikkapa eilisen päivän ruokasi. Olen 99% varma, että ravintoasiat eivät ole kunnossa kehonrakennusta ajatellen...

No siis, itsekin tässä aloitellessa kaksi vuotta sitten väitin aina, että "Millään 1-jakoisella en ala treenaamaan, mulle on oltava vähintään 3-jakoinen kahdesti viikossa kun perustreeni ei enää riitä." ja väitin myös pakkiksella, että ruokavalio oli kunnossa vaikka oikeasti se oli täysin PERSEELLÄÄN. Perustreeni olisi silloin ollut paljon parempi vaihtoehto. Ja laitahan tänne vaikkapa eilisen päivän ruokasi. Olen 99% varma, että ravintoasiat eivät ole kunnossa kehonrakennusta ajatellen...

Mullakin on tapahtunut tämä ravinnon kanssa kehitystä askelin.

1) Aloittaessani salilla käynnin luin pakkikselta että pitää syödä kunnolla ruokaa kehittyäkseen
2) Pari kk tästä rupesin syömään "kunnolla" eli luulin syöväni tarpeeksi(kerran päivässä iso satsi ruokaa, ei mitään välipaloja yms.), tulokset ja paino eivät nousseet
3) Pari kk tästä rupesin syömään oikeasti kunnolla (välipalat mukaan ja prodea kunnolla) (ainakin mulla nousi paino 2-3kg per kk ja sarjapainot sitä mukaan)
4) Syön nykyään tällä^ tavalla, eli kyllä nyt voisin sanoa että syön riittävästi, (ainakin sinnepäin) (tietenkin jotain vieläkin varmaan puuttuu..):david:

Eli pointtina on mulla se, että olen Vastaotteen kanssa samoilla linjoilla tämän ruokavalion suhteen.:)

Mun ruokavalio on aika hyvällä mallilla tällähetkellä kun pienellä bulkilla vielä olen, esim. suunilleen syyskuusta tähän hetkeen on paino noussut n. 6-7kg. Ja muutenkin, en ole missään vaiheessa sanonut että kehityksessäni olisi jotain ongelmia. Ja enemmän kyllä reenaan voimanosto tyyliin kuin bodytyyliin.

Kyllähän sitä habaa pitää treenata, koska sehän on melkein ainoa lihas joka voi olla ympäri vuoden esillä :D ja suunnilleen ainoa lihas minkä tytötkin huomaa...
Jos tuolla logiikalla ajattelee niin eikös kannattais just ojentajia treenata. Käsi kun on suorana niin ojentaja on osittain jännittyneenä. Hauis taas on jännittyneenä kun käsi on koukussa.

Oulun CBB-leiri oli tänään. Kamera oli matkassa, mutta unohin ottaa niitä kuvia. Kyllä siellä jotkut otti kuvia, joten katellaan jos saan niitä käsiini, niin voisin vaikkapa tänne taas vaihteeksi postailla. Piristetään nyt kuitenki ketjua vaikkapa meikäläisen InBody-analyysilla :D Ja sitte tämmönen kuva muutaman kuukauden takaa, jossa ollaan säädetty rajusti kontrasteja ja valoja :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olikos paljon porukkaa? Uskalsiko monet yrittää poseerata Savolaisen opastuksella/tuliko paljonkin hyviä vinkkejä poseerauksen suhteen? Sopiva rasvaprosentti sulla :)

Olikos paljon porukkaa? Uskalsiko monet yrittää poseerata Savolaisen opastuksella/tuliko paljonkin hyviä vinkkejä poseerauksen suhteen? Sopiva rasvaprosentti sulla :)
(Oon selostanu leiristä pikkasen tuolla toisen nimeltä mainitsemattoman foorumin puolella omassa treenipäivyrissäni)

Oli siellä semmonen kymmenkunta (tai 11), joista varmaan jopa puolet tais olla junnuikäsiä. Sarlinin Tiina oli ainut nainen (vuoden 2008 bodyfitneksen MM 4.), joka oli ite asiassa yllättävän pienen olonen näin luonnossa (johtuu varmaan siitä, että on alle 158 senttinen). Olin nähny sen syksyllä lavalla oulun kisoissa, siellä se oli kyllä valtavan näkönen. Varsinki superkireät ja kovakuntoset reidet jäi mieleen. Oli naisella heränny kiinnostus CBB:n puolellekki ja sinne mielestäni sopiiki paremmin noilla lihoilla. Sitte oli toki Rytkösen Teemu (Junnujen SM 1. viime vuodelta) ja Timo Kiviniemi (alle 178 cm SM 1. viime vuodelta), ne oli myös luennoimassa. Oli siellä muitaki, joku oli kehonrakennuspuolen miehiä, nimi ei vaan jääny päähän. Ja näin..

Joo, kaikki kävi rohkeasti poseeraamassa boksereisillaan keskellä salia :D Kokeneimmat karjut alotti poseeraustouhut, niin muutki uskaltautu sitte perässä. Tulihan sieltä vinkkejä meikälle ainaki jalkojen asentoihin ja selkäposeerauksissa taitoin selkää vähän liian taakse, joten nostettiin pystymmäksi ja leveä selkä poseerauksessa käsiä pistettiin vähän taaemmaksi ja mitä lie kaikkee. Vatsa&reisiposeeraus oli ilmeisesti valmiiksi jo niin täydellinen, ettei markokaa keksiny mitään korjailtavaa vaikka tarkkaan katteli. :) Hirveetä hommaa oikeesti vetää nuo kaikki 7 pakollista poseerausta ja 4 anatomista peräkkäin ja seistä jokasessa kymmeniä sekunteja. Meikä tärisi vaan lopussa ja hiki virtas, meinas ruveta kramppaamaan vähän joka paikka. Ei oo treenitkää noin rankkoja ku tuo poseeraaminen :D Niin ja saihan nuo muutki tosiaan varmasti kovasti vinkkiä, keskityin lähinnä omiin poseerauksiin niin ei tullu pohdiskeltua kauheesti.

Pakko myöntää, että itekki yllätyin tosta rasvaprosentista. Ekalla mittauksella näytti ihan mitä sattuu tuo inbody (rasva-% oli muka 3), tokalla mittauksella saatiin vähän järkevämmän näköseksi sitä. Ite aattelin että se ois ollu silti vieläki huomattavasti korkeempi, mutta Savolainen ainaki oli sitä mieltä että kyllä se aikalailla paikkansa pitää. Ja kaitpa siihen pitää luottaa sitte, Markolla kuitenki hieman enemmän kokemusta on näistä hommista. Tää on kuitenki löysin kunto missä oon ikinä ollu, niin mietityttää vaan miten alhaset rasvat oli sillon ku tätä treeni-/syömistouhua aloteltiin. Tais olla olkapäätki pienillä säikeillä sillon ellen ihan väärin muista, enää ei oo ku muisto vaan siitä :( Ihmeen vähän ois rasvaa kertyny vuosien varrella, kun nytki rasvamassa on 5,9 kg ja jos alussa ois ollu vaikka 3 kg, niin meikän painonnoususta vaivaiset 3/20 ois rasvaa. Enkä oo pitäny edes diettiä (paitsi yks kevyt kuukauden mittanen oli kesällä, ei tosin varsinaisesti laihutustarkotuksessa vaan lähinnä yritin aineenvaihduntaa boostata, että jatkossa sais taas paremmin massaa). Mutta hyvähän tuo vaan on ettei kroppa kerää turhaa rasvaa :)

Minäki sain kehuja niin poseeraustaidoista, lihoista, ku kireydestäki, vaikka näin heikko kunto onki vielä.. Piristihän se vähän, nyt jaksaa taas treenata :rock:

Vai että heikko kunto? :D Muutama kilo lihasta kinttuihin, olkapäihin ja rintaan nii menisit tyhjentämään palkintopöydät CBB-junnukisoista :) Oliko muutes joitaki pakkislaisia ne muut nuoret jotka siellä oli? Tiedätkö millon on seuraava leiri, pitäs yrittää itekki päästä tulemaan vaikka mitään kisailutavoitteita ei ihan lähivuosina näillä massoilla olekkaan :D

Vai että heikko kunto? :D Muutama kilo lihasta kinttuihin, olkapäihin ja rintaan nii menisit tyhjentämään palkintopöydät CBB-junnukisoista :) Oliko muutes joitaki pakkislaisia ne muut nuoret jotka siellä oli? Tiedätkö millon on seuraava leiri, pitäs yrittää itekki päästä tulemaan vaikka mitään kisailutavoitteita ei ihan lähivuosina näillä massoilla olekkaan :D

Niin se Savolainenki sano, että tässä on melkeen valmis paketti junnukisoihin :D Mutta pakkaillaan nyt vielä sitä lihaa kymmenisen kiloa lisää ja ryövätään sitte vasta se isoin pokaali junnukisoista, ja kaikenhan kruunais se että pääsis yleiseen sarjaan vielä vaparia vetämään. En osaa sanoa onko pakkislaisia seassa ollu, muskelifoorumilaisia oli jokunen, todennäkösesti niiltäki pakkotoistolle tunnus löytyy. Ei aavistustakaa millon ois seuraava leiri vai tulleekokaa semmosta, toivottavasti mahollisimman piakkoin, vois tulla vaikka uusiksi käymään siellä :)

Kysymys 14-16v bodareille: Käytättekö ja jos käytätte, niin mitä aminohappoja, lisäravinteita, jauheita, monivitamiineja yms?

Kysymys 14-16v bodareille: Käytättekö ja jos käytätte, niin mitä aminohappoja, lisäravinteita, jauheita, monivitamiineja yms?

Ei mua nyt voi bodariksi sanoa ja ikää on nyt 17 mutta näitä on tullut käytettyä:
Hera, malto, kreatiini, beta-alaniini ja glutamiini. Kaikki noi olen kokenut jollakin tapaa hyödyllisiksi. Nykyään tosin menee enää palkkari (desi heraa ja desi maltoa) ja kreatiinia. Rupes jotenkin tuosta beta-alaniinista tulemaan huono olo treenin alussa, tiedä sitten mistä johtui.. Viimeistään kesällä ostan kuitenki sitä lisää, varmaan ihan hyväkin pitää välillä taukoa niin ei keho "totu" siihen nii saattaa vielä olla jotain apuakin. Vitamiineista ja kivennäisaineista sitten menee kalsiumia, magnesiumia ja monivitamiinitabletteja..

Voi perse kun ei kehannu tulla sinne cbb leirille!:( Tarkotus oli tulla mutta pari päivää sitte tuli sellanen olo että ei tällä kunnolla.:D

Sama kuin apulus: en ole mikään tosibodari. Lähinnä kunnon ylläpidon takia käyn + tietenkin se, että lihakset näkyvät paremmin. En käytä mitään tosibodarien jauhoja jne, mutta treenin jälkeen prode90 30g ja joka aamu multiivta + möllerin kalanmaksaöljy kapseleita 2x naamariin. Eroa en muuta ole huomannut, kuin että nuhat ja muut "pikkutaudit" pysyvät erinomaisesti poissa kehosta.

Oulun CBB-leiri oli tänään. Kamera oli matkassa, mutta unohin ottaa niitä kuvia. Kyllä siellä jotkut otti kuvia, joten katellaan jos saan niitä käsiini, niin voisin vaikkapa tänne taas vaihteeksi postailla. Piristetään nyt kuitenki ketjua vaikkapa meikäläisen InBody-analyysilla :D Ja sitte tämmönen kuva muutaman kuukauden takaa, jossa ollaan säädetty rajusti kontrasteja ja valoja :)

Kovassa kunnossa olet.. ei viittiny itse lähtee sinne päin ku toisella puolella suomea asustelen..Kävi kyllä mielessä.. ehkä ei 13-16% rasvoissa uskalla mennä semmosiin :D

Leirillä oltiin o/, mahtava reissu tuli tehtyä ja Maken vetämä poseerausharjottelu oli kohokohta leirillä.

Kovassa kunnossa olet.. ei viittiny itse lähtee sinne päin ku toisella puolella suomea asustelen..Kävi kyllä mielessä.. ehkä ei 13-16% rasvoissa uskalla mennä semmosiin :D

En huutelis yhtään tuommosista alhasista rasvoista :lol2:, ite pommitin enkat joita ei helposti rikota; 31 % rasvaprosentti. :rock:

EDIT: Ite olin viiminen leiriläinen joka ei ollu posetellut niin sain viereeni jonku Maken valmennattavan kehonrakentajan viereen, suu jäi auki kun se tuli viereen seisomaa - oli se iso.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom