15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen nyt pitkään tätä trediä seuranneena uskaltautunut laittaa itsestäni kuvia, vaikka olenkin vasta 13-vuotta vanha. Sivun alareunassa näkyy yli puoli vuotta vanha kuva, josta huomaa että kehitystä on tullut. Treenannut olen 4kk, 3kk järkevästi. Älkää naurako itseänne kipeäksi kynistelyni takia.
edit. Ja kuvissa tuntuu näyttävän isommalta kuin todellisuudessa on...
Yhteensä 18kk oon hauiksia vääntäny ja 13 vuotiaat menee ohi, taidan olla geneettinen lahjakkuus :hyvä:
Ihan helvetin kova kunto noissa kuvissa 13 vuotiaaks IMO.
Edit: niin no, kun aloin niitä hauiksia vääntää ni oikeen hauiksen ympärys oli jännitettynä siinä 21-22cm välillä, nykyään 30,5cm
Edit2: niin lisäyksenä vielä jos jotakuta kiinnostaa niin aloitin treenaamaan helmikuussa 2006, ikää tuolloin 14, pituus silloin 170 ja paino 47kg. Treeniä kesti vuosi, ja se oli rhp-spedeilyä, mutta sain painon nousemaan 57 kiloon, ja penkkimaksimin 60 kiloon (aloittaessa 30kg). Sitten pidin 9kk totaalitauon ja viime marraskuussa aloitin uudelleen, nyt olen onnistunut haalimaan vanhat lihat ja voimat korkojen kanssa takaisin. Nyt pituus 175cm ja paino 63kg.

Yhteensä 18kk oon hauiksia vääntäny ja 13 vuotiaat menee ohi, taidan olla geneettinen lahjakkuus :hyvä:
Ihan helvetin kova kunto noissa kuvissa 13 vuotiaaks IMO.
Kiitos...Mutta paljon olen työtä tehnyt ja olen treenaillut jo 3 vuotta kotona ennen kun alotin käymään salilla.
edit. Miulla oli joskus 1,5 vuotta sitten 26cm, puoli vuotta sitten 30cm ja nyt 35cm.

Ihan hyvältä se näyttää varsinkin kun ikää on 13(!), malttia vaan mukana siihen asti että pituuskasvu loppuu ja sitten isojen rautojen kimppuun!:rock:

No lisäänpä vielä sarjaennätykset jos jotakuta kiinnostaa (Luultavasti ei)

But here we go: penkki 3x10x50kg, hack kyykky 3x10x55kg, mave 1x10x75kg (mavea en oo tehny ku 2 kertaa kun ei kuulu kultaiseen kuusikkoon), ylätalja 3x10x60kg, niskantakaapunnerrus tangolla 3x10x30kg, hauiskääntö kp 3x10x12kg.

Niin ja leukoja menee tällähetkellä 8 vastaotteella. Kaikissa tekniikat mahdollisimman puhtaat (paitsi tos maves :D).

Hilupainoilla teen ja mikki hiireltä näytän, mut suunta on ylöspäin ja motivaatio katossa. :dance:

Pojat perkele! :D Miks joka jannu sanoo että "kai munki on nolattava itseni" Saatana jokainen alottaa jostain toiset alottaa 15 vuotiaana toiset vasta kolmekymppisenä. Nyt se itsetunto ylös sieltä suosta ja asennetta kehiin. Ja ennen kaikkea tsemppiä sinne salille. :rock:

Niin, ja kaiken lisäksi kuvissa monet näyttävät isommiltaa kuin oikeasti ovat(mm. minä).
Otappa itsestäsi kuva ja katso sitä ilman itselritiikkiä niin huomaat, että ei ne muut niin paljon isompia ole:D.
Eli lisää kuvia kehiin vain

Niin, ja kaiken lisäksi kuvissa monet näyttävät isommiltaa kuin oikeasti ovat(mm. minä).
Otappa itsestäsi kuva ja katso sitä ilman itselritiikkiä niin huomaat, että ei ne muut niin paljon isompia ole:D.
Eli lisää kuvia kehiin vain
Niin no, noin kun ajattelee, otan ensviikolla sitte kunnon most-muscularin teidän "ihailtavaksi" :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No lisäänpä vielä sarjaennätykset jos jotakuta kiinnostaa (Luultavasti ei)

But here we go: penkki 3x10x50kg, hack kyykky 3x10x55kg, mave 1x10x75kg (mavea en oo tehny ku 2 kertaa kun ei kuulu kultaiseen kuusikkoon), ylätalja 3x10x60kg, niskantakaapunnerrus tangolla 3x10x30kg, hauiskääntö kp 3x10x12kg.

Niin ja leukoja menee tällähetkellä 8 vastaotteella. Kaikissa tekniikat mahdollisimman puhtaat (paitsi tos maves :D).

Hilupainoilla teen ja mikki hiireltä näytän, mut suunta on ylöspäin ja motivaatio katossa. :dance:
Ollaan muuten hauisten voimassa samalla tasolla. ::thumbs:

8leukaa, ja siitä saa respectiä? :D eiks tänne sit heru ? ^^ Tein enkat eilen 20kg:n lisäpainolla 5leukaa vastaotteella, myötäotteella menee 16 ilman lisäpainoja. :)

8leukaa, ja siitä saa respectiä? :D eiks tänne sit heru ? ^^ Tein enkat eilen 20kg:n lisäpainolla 5leukaa vastaotteella, myötäotteella menee 16 ilman lisäpainoja. :)
Vstaotteen kotisivul sanotaan et 21 leukaa vastaotteel ja 17 myötäotteel, joten siitä ne respectit

Laitetaan nyt sit vielä omien "pose" kuvien perään omia tuloksia:
penkki 2x8x80kg
Hauikset kp. 3x8x20kg

Siitä jotain, muita en nyt tähän hätään muista ..

Juu kyllä mä tunnen pari mun ikästä kaveria joilla painoa 50-60kg ja vetävät leukoja 20-30kpl,

itse vedän 18

Juu elikkä tässä ois sit oma kuvani. Täysi kynishän sitä vielä ollaan, mutta ehkä parin vuoden päästä. Treenattua on tullut tommonen vuosi. Alotin treenaamisen täysin alipainoisena luurankona.

Ikää vähän aikaa sit toi 17 tullut täyteen. Kovassa kunnossa kyl on porukka täällä. Noissa kuvissa ei mitään kunnon poseja ole. Jospa tosta pari kiloo koittas ylimäärästä pudotella. Tai enpä tiedä jaksanko :D

Mut laittakaa kommenttia! http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1051463.jpg

Juu elikkä tässä ois sit oma kuvani. Täysi kynishän sitä vielä ollaan, mutta ehkä parin vuoden päästä. Treenattua on tullut tommonen vuosi. Alotin treenaamisen täysin alipainoisena luurankona.

Ikää vähän aikaa sit toi 17 tullut täyteen. Kovassa kunnossa kyl on porukka täällä. Noissa kuvissa ei mitään kunnon poseja ole. Jospa tosta pari kiloo koittas ylimäärästä pudotella. Tai enpä tiedä jaksanko :D

Mut laittakaa kommenttia! http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1051463.jpg

Vuodenko olet treenannut? Täytyy sanoa että aika helvetin hyvin olet tuon vuoden käyttänyt :rock:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom