15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Vstaote, hauikses ympärysmitta on vähän isompi kun mulla, mut tulokset taas on heikommat kun mulla. :D

Oon ymmärtäny et oot 13v? Jos oot, niin helvetin kova kunto ;o

Omat tulokset: penkkipunnerrus: 2x6x70kg
maastaveto: 1x6x110kg
takakyykky: 3x10x70kg

Kuvia tulossa varmaan sitten kun täytän 15v (4kk)

http://www.freewebs.com/vstaote/vstaote.htm <- Tuolla on nyt pari kuvaa lisää.
Äääh... miulla ei oo mitään muuta kun käsiä:itku:. Selkäkin on ihan olematon. Aikuisena tavoitteena olisi olla hyvä raw-penkkipunnertaja ja kehonrakentaja. Harjoittelen tällä hetkellä 3-jakoisella 2 kertaa läpi kahdeksassa päivässä.
P.S. Ei ole muuten kukaan tainnut ottaa vielä jaloista lähikuvaa. Katsotaan kuka on ensimmäinen. :lol2:
Ihan ok pohjakunto, lisää ruokaa koneeseen. Ota ihmeessä ne poset 1-3m kamerasta, äläkä 10cm päästä. Ei tosta sun kunnosta saa kukaan mitään tolkkua tai selitystä.

E: Digikamerakin olisi parempi, mutta en mä voi sua vaatia ostamaan sitä.

Ihan ok pohjakunto, lisää ruokaa koneeseen. Ota ihmeessä ne poset 1-3m kamerasta, äläkä 10cm päästä. Ei tosta sun kunnosta saa kukaan mitään tolkkua tai selitystä.

E: Digikamerakin olisi parempi, mutta en mä voi sua vaatia ostamaan sitä.
Yritän kyllä hankkia jonkun paremman kameran.

Vähän vanhemmatkin sai laittaa niitä kuvia niin tässä sit ois(just täytin 17):

http://www.freewebs.com/pumppi/index.htm

Kuvat otettu kännykkä kameralla ja ei oo mitään parasta laatua. :down:
Siin sitte on, ja saa nauraa, haukkukaa yms. kertokaa mitä mieltä ootte. :worship:

Tahtoo olla tota ylimäärästä mulla mutta en oo aatellu viel ja alkaa kiristelemään, hommaan rauhassa lihaa alle ja sitten ens keväänä kiristelen.:)

Kommentoikaa!

Edit. huomasin nyt ite että tuolla sivulla on moka, eli ylhäällä lukee että 3kk reenattu ja ei oo kun 2 kk kuvat eli se viimeinen päivämäärä viimeisen kuvan alla ei pidä paikkaansa siinä pitäis olla 1.5 eikä 1.4

Kädet on ainakin kasvanu, tai ite ainakin katoin niin. ^^

Näyttää ettet jännitä hauista noissa kuvissa (?) Voin toki olla väärässä, mut ite ainakin jännittäisin hauberit jos ottaisin tuplat takaa..

kyllä mä jännitän mutta ei oikeen erotu :S viimesessä kuvassa ehkä paremmin jännitän..

http://www.freewebs.com/vstaote/vstaote.htm <- Tuolla on nyt pari kuvaa lisää.
Äääh... miulla ei oo mitään muuta kun käsiä:itku:. Selkäkin on ihan olematon. Aikuisena tavoitteena olisi olla hyvä raw-penkkipunnertaja ja kehonrakentaja. Harjoittelen tällä hetkellä 3-jakoisella 2 kertaa läpi kahdeksassa päivässä.
P.S. Ei ole muuten kukaan tainnut ottaa vielä jaloista lähikuvaa. Katsotaan kuka on ensimmäinen. :lol2:
Mie laitan kuvat jaloista ku olen viisitoista!\o/

(jos joku muu ei ehdi ensin...)

Pirun kovia sällejä, ite tunnun siimalta verrattuna teihin. Tsemiä reeneihin pojat, hiljaa hyvä tulee :thumbs:

Kuvia tulossa jossaki vaiheessa..siis varautukaa pullamössön kostoon :jahas:

Pirun kovia sällejä, ite tunnun siimalta verrattuna teihin. Tsemiä reeneihin pojat, hiljaa hyvä tulee :thumbs:

Kuvia tulossa jossaki vaiheessa..siis varautukaa pullamössön kostoon :jahas:

Millon laitat kuvia? =P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun saan kameran käyttööni, ehkäpä jo viikonloppuna. :)

Malttía Don-Hessu :P

Kun saan kameran käyttööni, ehkäpä jo viikonloppuna. :)

Malttía Don-Hessu :P

Selvä..

Itse hajotin oman kameran juuri kun olin ottamassa kuvaa, kun putosi lattialle... Noh, onhan vielä kännykkä jäljellä, kyllähän sillä voi kuvata... :(

Onneks ei ollu mikään kauheen uusi kamera.

*Kuvia*

Noniin nyt sain kuvia sitten laitettua.

Elikkäs olen 16 vuotta, salilla olen käynyt viime vuoden syyskuusta lähtien, eli joku 8kk, josta eka kuukausi pelleilyä salilla.
Kuten kuvista näkyy läskiä löytyy sieltä sun täältä :D
Pituuteni on 180cm ja painan 85kg.
Rautaa nousee penkistä 107,5kg, kyykystä joku 170kg
ja mavesta en oo kokeillu enkkaa mut saan tehtyä kaverin maksimilla 13krt eli 13x140 vyön kanssa. Leikoja tein koulun kuntotestissä 23.
Kesälomalla ajattelin tehdä painijoiden voimakestävyys harjoittelua :P

ps. on siellä kuvia, mut ei ihan ekana. Rohkeutta ei ne täällä naura kellekkään(paitsi minulle :jahas: )
>Rakentava kritiikki ois ihan kiva juttu :)
Tsemiä kesän treeneihin!

vielä lisäten Ronboukselle, sori unohin mainita ei ne semmosia kisakyykkyjä oo.

Kyykky 170 8kk reenillä? Kuinkahan syvä, kuullostaa aika rajulta.

Uskaltaisikohan tänne naispuolinen laittaa kuvia, en ainakaan nopeasti selaamalla huomannu muita tyttöjä tässä ketjussa. No, eipähän ainakaan olisi hirveet paineet, kun ei ole vertailukohteita :D Kovasti kuitenkin kaipaisin asiallista palautetta ja eikä sitä muualta taida saada, jos hauaa pysytellä anonyyminä ;) Mistä löydän ohjeet miten voi laittaa nettiin kuvia?

Ohjeita ImageShack-kuvapalveluun:

1. Mene selaimella osoitteeseen http://imageshack.us/.

2. Paina Valitse tiedosto-painiketta ja etsi haluamasi kuva koneeltasi.

3. Paina "host it!"-painiketta.

4. Seuraavalla sivulla on lista erilaisia linkkejä, valitse niistä "Thumbnail for forums (1)" tai jos tätä vaihtoehtoa ei ole, valitse "Show image to friends". Kopioi linkki ja liitä se foorumin viestinkirjoituskenttään.

Kokeileppa saisitko tuolla ohjeella laitettua?

Löytyykö punttimimmien puolelta omakuva-trediä?

Löytyykö punttimimmien puolelta omakuva-trediä?

Tilaa vipit niin pääset katselemaan punttimimmien kuvablogeja ja saat tietysti paljon muutakin kivaa.
Kerro nyt noista tuloksistas, aika kovia kun ovat. Millanen treenitausta sulla on?

Virhe: siis 9kk treeniä takana, pari ensimmäistä kuukautta olen reenannu lihasmassa pohjaisesti,
loput on sitte voimaa tavoitellessa.
Aloitin heti syömään mahdollisimman proteiini pitoista ruokaa, ja nukkumaan tarpeeksi.
3krt salilla viikossa, sitten kotona kuntopiiriä.
Kestävyyttä 2krt viikossa tuon lisäksi.

Pienestä pitäen maatilalla hommissa mukana.
Reeni ohjelmani olen tehnyt itse summan mutikassa.
Kesän loputtua, aloitan tekemään yhtä elaston reeniä.

Uskaltaisikohan tänne naispuolinen laittaa kuvia, en ainakaan nopeasti selaamalla huomannu muita tyttöjä tässä ketjussa. No, eipähän ainakaan olisi hirveet paineet, kun ei ole vertailukohteita :D Kovasti kuitenkin kaipaisin asiallista palautetta ja eikä sitä muualta taida saada, jos hauaa pysytellä anonyyminä ;) Mistä löydän ohjeet miten voi laittaa nettiin kuvia?

Kuvia!

Helpoin tapa taitaa olla www.aijaa.com

*Kuvia*

Noniin nyt sain kuvia sitten laitettua.

Elikkäs olen 16 vuotta, salilla olen käynyt viime vuoden syyskuusta lähtien, eli joku 8kk, josta eka kuukausi pelleilyä salilla.
Kuten kuvista näkyy läskiä löytyy sieltä sun täältä :D
Pituuteni on 180cm ja painan 85kg.
Rautaa nousee penkistä 107,5kg, kyykystä joku 170kg
ja mavesta en oo kokeillu enkkaa mut saan tehtyä kaverin maksimilla 13krt eli 13x140 vyön kanssa. Leikoja tein koulun kuntotestissä 23.
Kesälomalla ajattelin tehdä painijoiden voimakestävyys harjoittelua :P

ps. on siellä kuvia, mut ei ihan ekana. Rohkeutta ei ne täällä naura kellekkään(paitsi minulle :jahas: )
>Rakentava kritiikki ois ihan kiva juttu :)
Tsemiä kesän treeneihin!

vielä lisäten Ronboukselle, sori unohin mainita ei ne semmosia kisakyykkyjä oo.

Hyvin oot kehittyny, älä siitä läskistä välitä, toi ei ole mitään verratuna muhun noin puoli vuotta sitte :D Penkki ja kyykky on sellasta tavaraa että huhhuh, oisinpa mäkin noin hyvä :D Sulla varmaan 3 kertaa enemmän massaa, minä olen kynis et sinä ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom