15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo ei missään nimissä näin sitten. Kannattaa pitää järki mukana tossa "SAATANASTI" syödessä. Kaikkien tavote on kuitenkin kasvattaa lihasta ei hankkia ylimääräistä rasvakerrotsa talvea varten. Mitä tarkoitin, kyllä, syödä tarvitsee paljon, muttei silmät ummessa pidä kaikkea vetää kurkusta alas. Järki käteen.

Jotkut ovat vain niin "läpimätiä" että se vaikka söisi paljon niin ei auta. itsellä auttoi kun söi vielä vähän enemmän. Vaikka syönkin erittäin paljon kulutan siitä suuren osan. Siksi pysynkin suht' koht' tiukkana. Lisäksi tämän kaverin josta on kyse niin ei luulisi haittaavan vaikka söisin "SAATANASTI". Syödä voi poaljonkin kunhan syö terveellisesti. Ainahan siitä rasvaa tulee kun syö yli kulutuksen mutta sen voi treenata pois.

Jotkut ovat vain niin "läpimätiä" että se vaikka söisi paljon niin ei auta. itsellä auttoi kun söi vielä vähän enemmän. Vaikka syönkin erittäin paljon kulutan siitä suuren osan. Siksi pysynkin suht' koht' tiukkana. Lisäksi tämän kaverin josta on kyse niin ei luulisi haittaavan vaikka söisin "SAATANASTI". Syödä voi poaljonkin kunhan syö terveellisesti. Ainahan siitä rasvaa tulee kun syö yli kulutuksen mutta sen voi treenata pois.

Vaikka on kuinka läpimätä jos syö liikaa tarttuu rasvaa.

e. olisi kiva tietää mikä tää sun erittäin paljon on.

Vaikka on kuinka läpimätä jos syö liikaa tarttuu rasvaa.

e. olisi kiva tietää mikä tää sun erittäin paljon on.

No tässä tulee tämmönen perussetti päivälle.

Aamupala: lautasellinen puuroa + omena

Lounas: Kouluruokaa kukkuralautanen + 2-3 näkkäriä ja 2 kuppia maitoa

Välipalaks: Ehrmannia yks purkki + Omppu

Päivällinen: Kotiruokaa kukkuralautanen + pehmeää leipää 2-3 viipaletta ja 2 kuppia maitoa.

3. Lämmin ateria: Lämmitän jotain pientä, esim mitä jäi päivälliseltä yli ja kaikki lisukkeet mitä päivällisellä.

Iltasella: Puolpurkkia raejuustoa + purkki ehrmannia ja banaani sekä lasi maitoa.

Tuhon sitte kuuluu viel reenipäivinä salijuomat päälle.

...Ja jos nälkä pääsee yllättämään niin leipää tulee syötyä tai mysliä.

Tuossa nyt on omaruokavalio joka on oma käsitteeni "erittäin paljon" kokooni nähden 60/163 ikää just täytin 15

Tällätavalla itse olen nostanut painoa, enkä liiemmin rasvaa ole saanut. treenattua tulee n. 5krt viikkoon.

E. Tällä ruokavaliolla tuli kahteen kuukauteen 5kg lisää elopainoon.

Oon nähnyt tän pätkän joskus pari kuukautta sitten, on siinä pojalla geenit kohillaan. Liekö kaurapuuroa vahvempaa pelissä, tai sitten on alottanut nuorena.
Eiköhän ihan natuna kuule mennä. Geenit voi olla ihan kohtuulliset, mutta lähinnä näkisin että poika on treenannu pari vuotta kovaa ja syöny hyvin. Omaan silmään ei pomppaa erityisemmin mikään muu kuin hyvin kehittyneet rintalihakset ja onhan noissa käsissäki jonkin verran lihaa. Selkä sen sijaan on minunki pieneen selkään verrattuna pienehkö, jaloista on aika vaikia sanoa kun niitä ei näkyny. Kireys on ihan hyvä.

Nann3:n ruuista sen verran että tuo kukkurallinenhan nyt voi olla miten paljo tahansa. Se voi tarkottaa 500 kalorin ateriaa tai 5000 kalorin. Todennäkösesti se kuitenki on lähempänä tuota ensimmäistä tai vähän enemmänki, joten ei tuo nyt niin kauhian iso määrä ruokaa oo ainakaa paljo enemmän syövän näkökulmasta.
Ite oon kuitenki huomannu, että ruuan paljous on täysin subjektiivista. Toiselle 2000 kcal on paljo, jos on tottunu syömään <1500 kcal, toiselle puolestaan 10000 kcal on vähän jos on tottunu syömään >12000kcal. Alussa itestäki tuntu että syön paljo, kun rupesin painoa nostamaan ylöspäin. Tällä hetkellä tuntuu että syön vähän, vaikka mitä luultavimmin syön paljo enemmän. Osittain sitä kyllä selittää seki, että saan suuren osan päivän kaloreista täysmaidosta joten varsinaista syömistä ei nyt niin valtavasti tuu.

Osittain sitä kyllä selittää seki, että saan suuren osan päivän kaloreista täysmaidosta joten varsinaista syömistä ei nyt niin valtavasti tuu.

Sama täällä, tosin kevyt maidosta, on vähemmän rasvaa. Rapiat 3 litraa päivässä, niin pitää jo jarrutella iltaa kohti ettei mene bulkilla yli kalorit :D
~3500 kcal riittää itselleni bulkille.

No itselleni se tuntuu "saatanallisesti" koska en ITSE ainakaan enää pystynyt syömään enempää ja useammin! ja itse sain sillä nostettua painoa suhteellisen riepeeän tähtiin.
Mä vaan en ole semmoista tyyppiä että lasken joka päivä kalorit vaan syön sen mukaan miltä tuntuu ja sen mitä jaksaa. Reenaan ja nukun tasapuolisesti. Itsellä se tuntuu tuovan tulosta hyvään tahtiin mutta anteeksi nyt että täälä sitten neuvon sellaisia jätkiä joilla on lähtökohdat juuri samat kun mulla, ehkä tiedän sen mitä pitää tehdä koska olin vuosi sitten juuri samoissa asetelmissa? ...Aloin syömään järkevämmin ja itsestä tuntu että syön saatanasti, kaveritkin sano että onko sulla joku tauti ku yhtäkkiä sä syöt keittolan tyhjäksi. Mutta mä tiesin ite että mä kulutan myös aika paljon. Vaikka söinkin palio olen silti pysynyt aika kireänä eikä rasvaa ole tullut ainakaan silmämääräisesti juuri ollenkaan.
Osan tästä voi varmaan laittaa sen piikkiin etä on nopea aineen vaihdunta, ja sen että kuluttaa myös suurimman osan niin että rasva palaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainut että toinen on natu ja toinen ei natu

tämä jätkä ei ole ihan nyt 15v vaan 16v. mutta kattokaa tämän äijän lihaksia http://www.youtube.com/watch?v=Zcb2uGjcfGE&feature=rec-HM-r2 JUMALISTE!! :wtf: Äijä saanut kyllä käydä salilla 24/7 ja syödä hyvin aamupuuronsa. Oon kade.
Jos murrosikä sattuu hyvin kohalle tai menny jo niin tollanen pari vuotta hyvää ja laadukasta treeniä ja ruokavalio kunnos niin kyllähän tollaset lihakset saa.

e.
http://lorenzobecker.blogspot.com/
Eka mitä tuli mieleen oli sana Gay - kun katto noita julisteita.

No tässä tulee tämmönen perussetti päivälle.

Aamupala: lautasellinen puuroa + omena

Lounas: Kouluruokaa kukkuralautanen + 2-3 näkkäriä ja 2 kuppia maitoa

Välipalaks: Ehrmannia yks purkki + Omppu

Päivällinen: Kotiruokaa kukkuralautanen + pehmeää leipää 2-3 viipaletta ja 2 kuppia maitoa.

3. Lämmin ateria: Lämmitän jotain pientä, esim mitä jäi päivälliseltä yli ja kaikki lisukkeet mitä päivällisellä.

Iltasella: Puolpurkkia raejuustoa + purkki ehrmannia ja banaani sekä lasi maitoa.

Tuhon sitte kuuluu viel reenipäivinä salijuomat päälle.

...Ja jos nälkä pääsee yllättämään niin leipää tulee syötyä tai mysliä.

Tuossa nyt on omaruokavalio joka on oma käsitteeni "erittäin paljon" kokooni nähden 60/163 ikää just täytin 15

Tällätavalla itse olen nostanut painoa, enkä liiemmin rasvaa ole saanut. treenattua tulee n. 5krt viikkoon.

E. Tällä ruokavaliolla tuli kahteen kuukauteen 5kg lisää elopainoon.
Toi on nimittäin kyllä just ehkä perus 15 kesäsen jöllikän päiväruuat eikä mitenkään SAATANASTI TERVEELLISTÄ RUOKAA. Ei tolla varmaan kovinkaan paljon paino nouse.

Toi on nimittäin kyllä just ehkä perus 15 kesäsen jöllikän päiväruuat eikä mitenkään SAATANASTI TERVEELLISTÄ RUOKAA. Ei tolla varmaan kovinkaan paljon paino nouse.

No mulla tuli 5kg painoa lisää alle kahes kuukaudes kun rupesin syömään noin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom