Mäki oon päättäny etten harrasta seksiä vasta ku oon naimisissa, sitä enne ihan pelkkää paavin kättelyä, vaikka ihan helvetisti!!!
Kunnioitan päätöstäsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäki oon päättäny etten harrasta seksiä vasta ku oon naimisissa, sitä enne ihan pelkkää paavin kättelyä, vaikka ihan helvetisti!!!
En oo tarkotuksellani mollannu tai mitään, että sori jos oot sen niin käsittäny. Mutta siis oon kommentoinu sen takia, että sulle tuo määrä tuntuu saatanan isolta. Toiselle taas normilta ja jos sanot hänelle, että syö saatanasti, niin hän helposti tuplaa tuon sinun määräsi ja toteuttaa ohjeitasi täysin eri lailla, kuin olet tarkottanut. Sen takia tähän nyt on puututtu, ettei kannata tuommoisia neuvoja antaa. Kaikki on kuitenkin suhteellista.
Peace
Haudatkaahan sotakirveet pojat. Ei siitä lisäravinteettomuudesta kannata mitään periaatetta ottaa, mutta toki ilmankin saa ihan hyvää kehitystä. Itsekään en erityisemmin ole käyttäny, nyt voimaleuanvetokisojen alla nappasin kreatiinin mukaan ja kisoissa vois ehkä kofeiinia testailla. Beta-alaniini varmaan kans nostais tuloksia ihan hyvin, mutta sillä on vähän enemmän hintaa joten en viiti käytellä. Treenikaudella en ole oikein oppinu vielä käyttämään lisäravinteita kalaöljyn lisäksi, tyhjenee kukkaro muuten turhanki nopiasti :itku:
Beta-alaniini varmaan kans nostais tuloksia ihan hyvin, mutta sillä on vähän enemmän hintaa joten en viiti käytellä.
Ja nyt niitä teinipoikien kuvia jakoon.
Kyllähän täälä porukka rautoja liikuttelee ;)))Kerros, minkälaisia painoja liikuttelet?
Kyllähän täälä porukka rautoja liikuttelee ;)))
Eikai?
Itse halusit rauhaa ja nyt lyöt lisää vettä myllyyn vaikken edes sulta mitään kysynyt?
Kivoissa lihoissa on kaveri, vaikka varmasti aamupuuro voisilmän kanssa meneekinEn tiedä onko tämä video täällä jo, mut hyvässä lihassa kaveri näyttää olevan :hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=TvY3D2ZlOmk
Sääli :( Lupaavalta kaverila näytti. Ei se kumminkaa lopettanu.. salee vaa kyykkäilee ja mavettaa himas :DKyseinen kaveri on muuten lopettanut kehoilun. Kuulemma jonkun skootteritapaturman takia. Jostain muistaisin lukeneeni että laihtunut yli 20kg. Tais mennä roinat hukkaan :D
Tätä threadia muutamia sivuja seuranneena niin kannattaisi nann3:n vähän rauhoittua jutuissaan. Ihme huutelua ympäriinsä eikä minkäänlaista kritiikkiä kestä suuntaan eikä toiseen. Kuvista ja tuloksista päätelleen olet vielä aikamoinen aloittelija ja tekstien perusteella vielä kunnon angstiteini. Täällä osa on vääntänyt punttia yhtä kauan kuin sulla on ikää. Tuollainen huutelu, kiroilu ja toisten yltiöpäinen syyttely ei vie kovinkaan pitkälle...