15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
En oo tarkotuksellani mollannu tai mitään, että sori jos oot sen niin käsittäny. Mutta siis oon kommentoinu sen takia, että sulle tuo määrä tuntuu saatanan isolta. Toiselle taas normilta ja jos sanot hänelle, että syö saatanasti, niin hän helposti tuplaa tuon sinun määräsi ja toteuttaa ohjeitasi täysin eri lailla, kuin olet tarkottanut. Sen takia tähän nyt on puututtu, ettei kannata tuommoisia neuvoja antaa. Kaikki on kuitenkin suhteellista.

Peace :rock:

Jokainen ihminen käsittää asiat niin eri mittakaavassa.

Haudatkaahan sotakirveet pojat. :) Ei siitä lisäravinteettomuudesta kannata mitään periaatetta ottaa, mutta toki ilmankin saa ihan hyvää kehitystä. Itsekään en erityisemmin ole käyttäny, nyt voimaleuanvetokisojen alla nappasin kreatiinin mukaan ja kisoissa vois ehkä kofeiinia testailla. Beta-alaniini varmaan kans nostais tuloksia ihan hyvin, mutta sillä on vähän enemmän hintaa joten en viiti käytellä. Treenikaudella en ole oikein oppinu vielä käyttämään lisäravinteita kalaöljyn lisäksi, tyhjenee kukkaro muuten turhanki nopiasti :itku:

Kerros, minkälaisia painoja liikuttelet?

nann3: Vaikka nyt satut tulkitsemaan näitä posteja väärin niin ei sun tarvi alkaa ite piikittelemään muita? Hyvä. Ai mikä minä olen neuvomaan? No kaikkihan täällä koittaa neuvoa toisiaan vaikka tietotaitoa olisikaan, enkä väittä että olisin tietotaitoguru. Jos sinulla on vaikea syödä suuria määriä kerralla niin miten olisi vähä kalorinen ompun vaihto johonki muuhun vaikkapa pähkinöihin 100g/n. 550kcal eikä tarvi edes ahdata pähkinöitä paljon ja tulee kivasti hyviä rasvoja tosta vaan pienellä määrällä ja aikamoinen kaloripommi se on myös. Enkä näe mitään syytä rouskuttaa omenaa ympäri päivän vie vaa turhaa tilaa ruualta ;). Eikö vaan?

Joo lisäravinteista ei mitään suurta hyötyä saa, mutta natumiehillä ei lihas kasva muutenkaa supervauhtia niin eikö kannate hyödyntää kaikki sörsselit mitä natulle on tarjolla? Ja jos joku aikoo treenata vaikkapa sen 4-6 kertaa viikossa niin ei ihan näkkäri ole optimaalinen palautumiseen. Tietenki palautuminenki on monien asioitten summa, mutta kokonaisuus kootaan pienistä palasista. :david. Mutta on turhinta tulla vauhkoamaan "MINÄ EN KYLLÄ KÄYTÄ", niin se minäkin ajattelin, no saatiin kreat sun muut jauhot myllyyn eikä tosissaan treenipainot nousseet sen kummemmin.

Anteeksi taas OT, mutta välillä on ihan pakko. Ja nyt niitä teinipoikien kuvia jakoon.

Eikai? :eek:

Itse halusit rauhaa ja nyt lyöt lisää vettä myllyyn vaikken edes sulta mitään kysynyt?

En mä mitään kiukaalle vettä heittänyt. Heitin vaan yleisesti että kyllä porukka rautaa täällä liikuttelee :puntti:

:offtopic:Tätä threadia muutamia sivuja seuranneena niin kannattaisi nann3:n vähän rauhoittua jutuissaan. Ihme huutelua ympäriinsä eikä minkäänlaista kritiikkiä kestä suuntaan eikä toiseen. Kuvista ja tuloksista päätelleen olet vielä aikamoinen aloittelija ja tekstien perusteella vielä kunnon angstiteini. Täällä osa on vääntänyt punttia yhtä kauan kuin sulla on ikää. Tuollainen huutelu, kiroilu ja toisten yltiöpäinen syyttely ei vie kovinkaan pitkälle...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas täällä on joku helvetin sirkus meneillään. Lopettakaa se paskanjauhanta ja keskittykää aiheeseen.

Vähä o erikoine posetyyli joo. On kyllä jäätävät lihat tohon ikään.

Niin hurjia nuoria kavereita noissa tuubipätkissä, että mulla taitaa pysyä loppuelämän paita päällä.

Kyseinen kaveri on muuten lopettanut kehoilun. Kuulemma jonkun skootteritapaturman takia. Jostain muistaisin lukeneeni että laihtunut yli 20kg. Tais mennä roinat hukkaan :D

2moxhj4.jpg

Kyseinen kaveri on muuten lopettanut kehoilun. Kuulemma jonkun skootteritapaturman takia. Jostain muistaisin lukeneeni että laihtunut yli 20kg. Tais mennä roinat hukkaan :D

2moxhj4.jpg
Sääli :( Lupaavalta kaverila näytti. Ei se kumminkaa lopettanu.. salee vaa kyykkäilee ja mavettaa himas :D

:offtopic:Tätä threadia muutamia sivuja seuranneena niin kannattaisi nann3:n vähän rauhoittua jutuissaan. Ihme huutelua ympäriinsä eikä minkäänlaista kritiikkiä kestä suuntaan eikä toiseen. Kuvista ja tuloksista päätelleen olet vielä aikamoinen aloittelija ja tekstien perusteella vielä kunnon angstiteini. Täällä osa on vääntänyt punttia yhtä kauan kuin sulla on ikää. Tuollainen huutelu, kiroilu ja toisten yltiöpäinen syyttely ei vie kovinkaan pitkälle...

Kyllä, olen tehnyt punttia vasta vuoden verran ja olen aloittelia. MÄ en neuvo ketään vaan tuon oman näkemykseni muiden pällisteltäviksi ja odottaisin niistä myös asiallista palautetta. Mutta yhden asian voin varmistaa, EN ole angstiteini. Sinuna olisin jättänyt kommentin kirjoittamatta.

Joko voitaisiin palata siihen mitä tältä triidiltä oikeasti halutaan? Vai vieläkö sollain on jotain mua vastaa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom