15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
ja kattelee noita poseja niin on kyllä aikasuureks osaks sitä et se pyörii ympyrää, näyttää hauiksen ohella jotain ja selän ohella hauista :D

E: ja kuuntelee sitä gta san andreaksen tunnusmusaa .. tos yhes posevideos -.-

No mulla tuli 5kg painoa lisää alle kahes kuukaudes kun rupesin syömään noin.
Ainiin, unohdin täysin, että mittasi on 60 kg/160 cm joten kai tuo on sinulle sitten "ihan saatanasti ruokaa". Taitaa olla liikaakin, jos 5 kg tulee lisää painoa alle kahdessa kuukaudessa.

Toi on nimittäin kyllä just ehkä perus 15 kesäsen jöllikän päiväruuat eikä mitenkään SAATANASTI TERVEELLISTÄ RUOKAA. Ei tolla varmaan kovinkaan paljon paino nouse.
No mitäs jos pojalla on SAATANAN SUURET lautaset ja kupit vaan ? :hyvä::hyvä:

e. Itsehän en pidä mitään kirjaa syömisistä, syö vaan, nyt on jostain syystä noussut paino, joku 64kg taitaa olla, oikestaan 1.5kk on 3kg noussu..2vk sitten lopetin krean..nyt lähti taas kuuri päälle..saa nähä nouseeko 65kg :|
Niin ja sairastin tossa krean paussilla vähän, pidin siinä samalla sen paussin kun ei olis muutenkaa päässy salille, ja sanotaan, että nyt olisi pitänyt kumminkin pitää se paussi..

Ainiin, unohdin täysin, että mittasi on 60 kg/160 cm joten kai tuo on sinulle sitten "ihan saatanasti ruokaa". Taitaa olla liikaakin, jos 5 kg tulee lisää painoa alle kahdessa kuukaudessa.

En mäkään sulle lässytä?

No mitäs jos pojalla on SAATANAN SUURET lautaset ja kupit vaan ? :hyvä::hyvä:

e. Itsehän en pidä mitään kirjaa syömisistä, syö vaan, nyt on jostain syystä noussut paino, joku 64kg taitaa olla, oikestaan 1.5kk on 3kg noussu..2vk sitten lopetin krean..nyt lähti taas kuuri päälle..saa nähä nouseeko 65kg :|
Niin ja sairastin tossa krean paussilla vähän, pidin siinä samalla sen paussin kun ei olis muutenkaa päässy salille, ja sanotaan, että nyt olisi pitänyt kumminkin pitää se paussi..

Niin ja lisäksi mä en käytä mitään lisäravinteitakaan.

E. Sinuna mä en arvostelis yhtään mun annoksia jos nostat 60kg painoa syöden lisäravinteita oikean ruuan lisäksi. Siis kreatiinihan on palautumiseen pääasias mutta silti. Mä ainakin oon päättäny että mitään jauhoja en suuhuni laita ennenku on 70kg painoa ja ikää 16. Siihen asti iha perus ruokaa... VAIKKA SITTEN NIIN SAATANASTI!!!!!!

Tytöt tytöt, lopettakaahan jo.. Nann3, lisäravinteet ovat vain monipuolisen ruokavalion tueksi eli ei niillä mitään suurta eroa saa aikaiseksi kehittymisen suhteen. Ihan naurettavaa tuollainen että sanoo ettei toisen saavutuksia/tuloksia arvosta kun käyttää lisäravinteita. Vähän niin kuin eräs kaverini joka sanoi minulle ku verrattiin tuloksiamme ja mulla oli vähä paremmat että "no sinä et ookkaan natu". Käytin siis kreatiinia, heraa, maltoa ja beta-alaniinia, melkoista roinaa :D

Joillakin on vaan tuollainen henkinen raja.. Ei ne sun sisäelimes tuhoudu käytit sitten kreatiinia vai et. Kohtuus kuitenkin kaikessa.

No itselleni se tuntuu "saatanallisesti" koska en ITSE ainakaan enää pystynyt syömään enempää ja useammin! ja itse sain sillä nostettua painoa suhteellisen riepeeän tähtiin.
Mä vaan en ole semmoista tyyppiä että lasken joka päivä kalorit vaan syön sen mukaan miltä tuntuu ja sen mitä jaksaa. Reenaan ja nukun tasapuolisesti. Itsellä se tuntuu tuovan tulosta hyvään tahtiin mutta anteeksi nyt että täälä sitten neuvon sellaisia jätkiä joilla on lähtökohdat juuri samat kun mulla, ehkä tiedän sen mitä pitää tehdä koska olin vuosi sitten juuri samoissa asetelmissa? ...Aloin syömään järkevämmin ja itsestä tuntu että syön saatanasti, kaveritkin sano että onko sulla joku tauti ku yhtäkkiä sä syöt keittolan tyhjäksi. Mutta mä tiesin ite että mä kulutan myös aika paljon. Vaikka söinkin palio olen silti pysynyt aika kireänä eikä rasvaa ole tullut ainakaan silmämääräisesti juuri ollenkaan.
Osan tästä voi varmaan laittaa sen piikkiin etä on nopea aineen vaihdunta, ja sen että kuluttaa myös suurimman osan niin että rasva palaa.

Mitä väliä on asetelmilla? Seku syöt enemmän ku normaalisti, nouset vaa'alle vaikkapa pari kertaa viikossa (jos enempää ei kiinnosta panostaa) ja katsot mitä vaaka näyttää. Älä nyt vittu tosissaa väitä, että sun asemat auttaa yhtää mihinkää, btw 60kg ei kuluta mitään vaikka paskoisit kaiken läpi , ja täällä on varmaan saman kohtalon kokeneita kun sinä.. "Kuluttaa myös suurimman osan niin että rasva palaa.", Aivan varmaan kunti, evoluutiolla voimme selittää tämän.

E. Sinuna mä en arvostelis yhtään mun annoksia jos nostat 60kg painoa syöden lisäravinteita oikean ruuan lisäksi. Siis kreatiinihan on palautumiseen pääasias mutta silti. Mä ainakin oon päättäny että mitään jauhoja en suuhuni laita ennenku on 70kg painoa ja ikää 16. Siihen asti iha perus ruokaa... VAIKKA SITTEN NIIN SAATANASTI!!!!!!

Tekeekö se sinusta paremman ihmisen kun et käytä lisäravinteita? Samat oli itelläki mietteet sillon joskus, mutta mitään en niistä mitään hyötynyt, okei rahaa säästin, wou. Mä arvostelisin annoksia vittuako sä sitä omppua koko päivän mässytät? "- kreatiinihan on palautumiseen pääasias mutta silti", Mutta mitä? Sä haluat hakata sitä päätä seinään ihan muuten vaa? OK. "-- päättäny jauhoja en suuhuni laita ennenku on 70kg ja ikää 16v", palataan asiaan ensi vuonna tai kahden vuoden päästä. Perus ruokaki ihan ok hommaa ja ihan ok hommaa jos sitä syödään saatanasti kuhan saat p/hh/r jonkulaisessa suhteessa.

Kysymykset YV, multa parhaat vinkit.

Tytöt tytöt, lopettakaahan jo.. Nann3, lisäravinteet ovat vain monipuolisen ruokavalion tueksi eli ei niillä mitään suurta eroa saa aikaiseksi kehittymisen suhteen. Ihan naurettavaa tuollainen että sanoo ettei toisen saavutuksia/tuloksia arvosta kun käyttää lisäravinteita. Vähän niin kuin eräs kaverini joka sanoi minulle ku verrattiin tuloksiamme ja mulla oli vähä paremmat että "no sinä et ookkaan natu". Käytin siis kreatiinia, heraa, maltoa ja beta-alaniinia, melkoista roinaa :D

Joillakin on vaan tuollainen henkinen raja.. Ei ne sun sisäelimes tuhoudu käytit sitten kreatiinia vai et. Kohtuus kuitenkin kaikessa.

Ihan mielenkiinnosta kenenkä tuloksia oon mollannut?

Mitä väliä on asetelmilla? Seku syöt enemmän ku normaalisti, nouset vaa'alle vaikkapa pari kertaa viikossa (jos enempää ei kiinnosta panostaa) ja katsot mitä vaaka näyttää. Älä nyt vittu tosissaa väitä, että sun asemat auttaa yhtää mihinkää, btw 60kg ei kuluta mitään vaikka paskoisit kaiken läpi , ja täällä on varmaan saman kohtalon kokeneita kun sinä.. "Kuluttaa myös suurimman osan niin että rasva palaa.", Aivan varmaan kunti, evoluutiolla voimme selittää tämän.

Tekeekö se sinusta paremman ihmisen kun et käytä lisäravinteita? Samat oli itelläki mietteet sillon joskus, mutta mitään en niistä mitään hyötynyt, okei rahaa säästin, wou. Mä arvostelisin annoksia vittuako sä sitä omppua koko päivän mässytät? "- kreatiinihan on palautumiseen pääasias mutta silti", Mutta mitä? Sä haluat hakata sitä päätä seinään ihan muuten vaa? OK. "-- päättäny jauhoja en suuhuni laita ennenku on 70kg ja ikää 16v", palataan asiaan ensi vuonna tai kahden vuoden päästä. Perus ruokaki ihan ok hommaa ja ihan ok hommaa jos sitä syödään saatanasti kuhan saat p/hh/r jonkulaisessa suhteessa.

Kysymykset YV, multa parhaat vinkit.

Pitääkö tää triidi lukottaa tälläsellä paskalla? Mä en oo ketään täälä haukkunut. Vaan mua on ruvettu mollaamaan kun kerroin itestäni ja omista treeni/ruoka tavoista. Ei niistä tarvi kenenkään mitää ruveta mulle avautumaan. Turhaa sä kirjotat hikihatus tuollasia tekstejä. mua vois vittu vähempää kiinnostaa. Mä tiedän ite mitä teen, miten teen ja sebn mikä sopii mulle millä saan ITSE tulosta. sanon vaan omat mielipiteeni. turhaan otatte siitä pulttia ja arvostelette. Kaikki muutkin täälä kertovat omista tavoistaan mutta ei heitä mollata?

En mä leiki mitään kaikkitietävää vaan kerron sen mitä olen itse käytännössä oppinut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oletko sä janksteri jonku vitun pilkun nussia? "mitä vittua sä sitä omppua mässytät..."

Mitä vittuä sä tuut tänne muita neuvomaan?

Kyllä pari sivuu taas näitä offtopic juttui,joten eiköhän palata taas asiaan..;)

Mä ainakin oon päättäny että mitään jauhoja en suuhuni laita ennenku on 70kg painoa ja ikää 16. Siihen asti iha perus ruokaa... VAIKKA SITTEN NIIN SAATANASTI!!!!!!

Mäki oon päättäny etten harrasta seksiä vasta ku oon naimisissa, sitä enne ihan pelkkää paavin kättelyä, vaikka ihan helvetisti!!!

Haudatkaahan sotakirveet pojat. :) Ei siitä lisäravinteettomuudesta kannata mitään periaatetta ottaa, mutta toki ilmankin saa ihan hyvää kehitystä. Itsekään en erityisemmin ole käyttäny, nyt voimaleuanvetokisojen alla nappasin kreatiinin mukaan ja kisoissa vois ehkä kofeiinia testailla. Beta-alaniini varmaan kans nostais tuloksia ihan hyvin, mutta sillä on vähän enemmän hintaa joten en viiti käytellä. Treenikaudella en ole oikein oppinu vielä käyttämään lisäravinteita kalaöljyn lisäksi, tyhjenee kukkaro muuten turhanki nopiasti :itku:

Älä nyt poika hermostu. :D

Mistä painoista puhut, emmä nyt haukkaria tee noin suurilla painoilla sentäs. :o

e.
http://whi.s3.prod.lg1x8.simplecdn.net/images/779533/duty_calls_large.png?1254206699
Tuli vaan mieleen kun lueskeli näitä parin sivun postauksia.

e2.
Ihan mielenkiinnosta kenenkä tuloksia oon mollannut?

E. Sinuna mä en arvostelis yhtään mun annoksia jos nostat 60kg painoa syöden lisäravinteita oikean ruuan lisäksi. Siis kreatiinihan on palautumiseen pääasias mutta silti.
Niin..Kreahan auttaa vain palautumista.. :---P

Mä en oo ketään täälä haukkunut. Vaan mua on ruvettu mollaamaan kun kerroin itestäni ja omista treeni/ruoka tavoista.

En oo tarkotuksellani mollannu tai mitään, että sori jos oot sen niin käsittäny. Mutta siis oon kommentoinu sen takia, että sulle tuo määrä tuntuu saatanan isolta. Toiselle taas normilta ja jos sanot hänelle, että syö saatanasti, niin hän helposti tuplaa tuon sinun määräsi ja toteuttaa ohjeitasi täysin eri lailla, kuin olet tarkottanut. Sen takia tähän nyt on puututtu, ettei kannata tuommoisia neuvoja antaa. Kaikki on kuitenkin suhteellista.

Peace :rock:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom