13-15-vuotiaiden tuloksia

hack-kyykky 14x150kg
ylätalja 8x150kg
yhdenkäden kulmasoutu 3x8x40kg
hauiskääntö mutkatangolla scotissa 7x6-8x40kg

en muissa liikkeissä paitsi penkissä keskity mihinkään hirveisiin painomääriin vaan teen liikkeet melko puhtaasti 1min-10s palautuksilla .

ehkä selkätreeneissä tulee joskus pientä heijausta mutta muuten yritän pitää tekniikat kunnossa.

vittu, meijän salilla ylätalja on vaan johonkin 90 tai 100kg asti :D joudutko laittaan jotai käsipainoja ?

Katos katos.. Jos tää on puhtaasti tehty, niin vois leuanvedossaki lisäpainot olla sitä luokkaa että voisit saaha rikottua nuorten sarjoissa Suomen ennätyksiä :D Hopi, hopi rikkomaan meikäläisen tuloksia ja ehkä muittenki

ei noi mitään 100% puhtaita ollu

leuan vedossa en ole kovin hyvä mutta kyllä tos pari kk sitten sain 5kg lisäpainolla joku 8 leukaa muistaakseni

ei noi mitään 100% puhtaita ollu

leuan vedossa en ole kovin hyvä mutta kyllä tos pari kk sitten sain 5kg lisäpainolla joku 8 leukaa muistaakseni
On se hyvin jos tosiaan painat tuon 120kg, ajattele jos lisäpainojen kanssa painat 125kg ja sillä vedät 8 toistoa, paljonkohan ykkönen mahtaa olla? Cunccu muistaakseni veti yhteensä lisäpainot+oma paino = vajaa 150kg kisoissa, kyllä saattais tuo tulos olla uhattuna :)

On se hyvin jos tosiaan painat tuon 120kg, ajattele jos lisäpainojen kanssa painat 125kg ja sillä vedät 8 toistoa, paljonkohan ykkönen mahtaa olla? Cunccu muistaakseni veti yhteensä lisäpainot+oma paino = vajaa 150kg kisoissa, kyllä saattais tuo tulos olla uhattuna :)

pitäs varmaan taas alkaa vetelee leukoja, jotenki pieni kipinä sytty tässä istuessa.

Samoilla tienoilla siis ku mullaki jotakuinki tulokset (meikällä toki suurempi osa siitä painosta on noita lisäpainoja). Siihen ku panostasit enemmän, niin äkkiäkös vetäsit avoimen sarjan SE:n ;) Mulla itellä on ongelmana se että omaa painoa ei oikein oo tarpeeks, mikä on aika tärkiä asia voimaleuanvedossa. Sulla ei sitä ongelmaa olis.

kisaamisesta en tiedä mutta kyllähän vois ton ylätaljan jättää vähäks aikaa ja katto jos tossa parin kk päästä sais jonkun toiston jollain 10-20kg lisäpainolla

Kuinka paljon uskoisit olevan kisapenkki kyseisen videon tekniikan perusteella?:piis:

edelleen tässä etsin optimaalista punnerruskulmaa,mutta jos nyt arvioisi,niin raw-penkki kisoissa voisi tulos olla noin 132,5-135kg.

salinosto taas vähän enemmän,mutta tarkkaa lukua vaikea sanoa,koska ei ole tultu kokeiltua:D

Olen 14 v.,täytän maaliskuussa 15.pituus on noin 175 cm ja paino siinä 80 paikkeilla.

Penkki:95 perse kiinnipenkissä
Mave:5X125 vetoremmeillä
Kyykky:110

Treenannut olen nyt salilla vähän yli puoli vuotta,sitä ennen kotona lihaskuntoa pari vuotta.Jalkapalloa ja salibandyakin olen pelannut molempia 4 vuotta.kyykkyä en oo paljoa vielä tehnyt,kun selkä ei oikeen tunnu tykkäävän.

aika heikkoa on tuo minun menestykseni:
Paino:40kg
pituus:150cm
Ikä:13
Penkki:30kg :)
mavea ja kyykkyä en tule nostelemaankaan.
Kokemus: ei yhtään, nyt tällä hetkellä toivon koko ajan että joku käy kirjoittamassa sinne mun threadii treeniohjelman. :)

Itellä ikää 16 mutta vastaan kuitenkin

Ikä: 16
Paino: 72kg ( jos jotain kiinnostaa Rasvat: 10,6%)
Pituus:~183cm
Kokemus: noin 4,5kk aktiivista treenausta
Penkkipunnerrus: 22x50kg 15x57,5kg Maximia ei kokeiltu 1,5 kuukauteen viimeksi kokeiltu 70kg onnistuneesti.
Lauanveto: 10kg lisäpainolla 9 toistoa.
Jalkaprässi: 10x200kg ( treeni paino eli muutama toisto varaa ).

Ikä: 15
Paino: 61kg
Pituus: 175-180 (naru)
Penkki: 1x85kg

Laitetaa nyt vielä vaikka Leuanveto: 40kg lisäpainoilla 2 toistoa

mave ja kyykky maxeja ei oo tullu otettuu vielä. :)

Back
Ylös Bottom