13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kova on kyllä Teemun veto.

Sinänsä kyllä aika korkea rima täällä 15 v kundeilla kun vasta 300 kg on kova tulos mutta kukin tyylillään :D

Kova on kyllä Teemun veto.

Sinänsä kyllä aika korkea rima täällä 15 v kundeilla kun vasta 300 kg on kova tulos mutta kukin tyylillään :D

Olen itse saanut ehkä kuukauden mave harjoittelun jälkeen 130x2 eikä se kyllä mikään kova tulos ole. Ainakaan 9kk treenanneelle 135kg mave ei ole "kova tulos". Vaikka mavea en nykyää tee enää. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen itse saanut ehkä kuukauden mave harjoittelun jälkeen 130x2 eikä se kyllä mikään kova tulos ole. Ainakaan 9kk treenanneelle 135kg mave ei ole "kova tulos". Vaikka mavea en nykyää tee enää. :D

Riippu mikä oli aloitustulos. Ja tuo 300kg, onhan noita arskaa.. colemania jne. Mutta jos keskiarvoa katsotaan, normaali punttaajille maastavedossa niin voin sanoa tuon 135kg olevan kova tulos.

Se että joku on toista vahvempi ei tarkoita ettei toisen tulos voisi olla "kova tulos" silti. IMO.

Riippu mikä oli aloitustulos. Ja tuo 300kg, onhan noita arskaa.. colemania jne. Mutta jos keskiarvoa katsotaan, normaali punttaajille maastavedossa niin voin sanoa tuon 135kg olevan kova tulos.

Se että joku on toista vahvempi ei tarkoita ettei toisen tulos voisi olla "kova tulos" silti. IMO.

Paljo arska mavettaa :D Ei varmaan "ees" 300 kiloa. HEIKKO!

Tuleepa taas jokasesta mun sanomisesta hirvee haloo joka topicissa..

Miten ihmeessä aloitustulos tähän liittyy? Täällä puhuttiin jonkun kaverin 135kg mavesta mikä ei kyllä ole kova tulos. HUOM KOVA! Sama kaveri vielä omien sanojensa mukaan veti penkissä hyvän tuloksen niin täällä tartutaan ehkä keskinkertaiseen maastavetoon. :D

Oletkohan sä ymmärtänyt nyt tuon "kovan tuloksen" tarkotuksen ihan oikein.. Jos Riku Kiri vetää 300kg penkistä ja naapurin Jussi 100kg niin ei vitussa Jussin tulos ole kova! Omalle potenttiaalille ehkä, mutta siitä ei ole ollut kysymys.

Paljo arska mavettaa Ei varmaan "ees" 300 kiloa. HEIKKO!

Arska mavetti 300kg kun oli 19v.

Tämä kaikki ei ole ks. Jannun vähättelyä, dissausta tai muutakaan. Ainakaan mun osalta.

Normaali punttaajalle semmonen 200kg mave on KOVA tulos.

Verraten siihen että minä heikko selkäsenä rintahauispellenä nostin esim. sen noin 170kg silloin tälllöin mavettamisella nopsasti. Tosin eipä ole enää noussut tulos noin harvahkolla mave treenillä...

Zone-sarja -42%
Normaali punttaajalle semmonen 200kg mave on KOVA tulos.

Verraten siihen että minä heikko selkäsenä rintahauispellenä nostin esim. sen noin 170kg silloin tälllöin mavettamisella nopsasti. Tosin eipä ole enää noussut tulos noin harvahkolla mave treenillä...

Mielestäni kovaa tulosta on ihan mahdoton lähteä arvioimaan. Se vain riippuu mihin sen tuloksen suhteuttaa. Toki 300kg on hiton kova 16v kaverilta, mutta ei niitä ns. normipunttaajien tuloksiakaan voi kukaan vähätellä. Mielestäni riittää, että sitä tulosta tulee pikkuhiljaa, kunhan sitä tulee.

Kyllä toi 200kg nousee monelta normi treenarilta, että itse en pidä sitä mitenkään superkovana tuloksena. Hyvä tuloshan se silti on.

Kova tulos riippuu siitä suhteuttaako sitä johonkin vai ei. Jos otat huomioon pituudet, painot, iät, treenivuodet ynnä muut seikat, niin pienempikin tulos voi olla kova tulos. Sitten taas jos puhutaan pelkästä kovasta tuloksesta, niin olisin itekkin sitä mieltä että se oikeesti kova tulos alkaa olemaan siinä n. 300 ja ylöspäin (maastavedossa).

14 v 176/66 treeniä takana pari viikkoa salia (n. puoli vuotta punttia kotona)

Penkki: 65 (lokakuussa, tänään kokeillaan nouseeko 70)
pystypunnerrus smithissä niskan takaa: tanko+ 2.5 kg 3x10
Hauiskääntö scott: tanko + 10 kg 2x10
Reiden ojennus: 5x12 50kg
Koukistus: 5x12 55kg
Dippi: 2x7
Leuat 23 (ennen bulkkia, jolloin paino oli 5kg vähemmän, nykyisin jotain 15-20)

Eli vasta alottelen ja eiköhän ne tosta nouse:puntti: :david:

16v 181/75, kokemusta pari vuotta, enemmän tai vähemmän aktiivisesti.

Penkki: 100kg
Mave: 150-160
Kyykky: 115-120kg (huono kyykky, tiedän.)
Leuanveto 40kg

Ikä: 14 vuotta
Paino: 85kg
Penkkipunnerrus: 6*90kg
Pystypunnerrus kp: 9*28,5kg
Jalkakyykky: 3*5*105kg
Kulmasoutu: 12*80kg
Kapeapenkki jalat penkillä: 15*60kg
Hauiskääntö istuen kp. 12*18,5kg
Päivitellääs:

Ikä: 15-vuotta
Paino: 90kg