eli keskivertoa parempi ei ole kova ?
Kovana pitäisin ennemmin Teemu Leppäsen, 16v, 300kg maastavetoa. Mutta kukin tyylillään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli keskivertoa parempi ei ole kova ?
Mitä vittua?? :wtf:Kovana pitäisin ennemmin Teemu Leppäsen, 16v, 300kg maastavetoa. Mutta kukin tyylillään.
Kova on kyllä Teemun veto.
Sinänsä kyllä aika korkea rima täällä 15 v kundeilla kun vasta 300 kg on kova tulos mutta kukin tyylillään :D
Olen itse saanut ehkä kuukauden mave harjoittelun jälkeen 130x2 eikä se kyllä mikään kova tulos ole. Ainakaan 9kk treenanneelle 135kg mave ei ole "kova tulos". Vaikka mavea en nykyää tee enää. :D
Riippu mikä oli aloitustulos. Ja tuo 300kg, onhan noita arskaa.. colemania jne. Mutta jos keskiarvoa katsotaan, normaali punttaajille maastavedossa niin voin sanoa tuon 135kg olevan kova tulos.
Se että joku on toista vahvempi ei tarkoita ettei toisen tulos voisi olla "kova tulos" silti. IMO.
Riippu mikä oli aloitustulos. Ja tuo 300kg, onhan noita arskaa.. colemania jne. Mutta jos keskiarvoa katsotaan, normaali punttaajille maastavedossa niin voin sanoa tuon 135kg olevan kova tulos.
Se että joku on toista vahvempi ei tarkoita ettei toisen tulos voisi olla "kova tulos" silti. IMO.
Paljo arska mavettaa Ei varmaan "ees" 300 kiloa. HEIKKO!
Normaali punttaajalle semmonen 200kg mave on KOVA tulos.
Verraten siihen että minä heikko selkäsenä rintahauispellenä nostin esim. sen noin 170kg silloin tälllöin mavettamisella nopsasti. Tosin eipä ole enää noussut tulos noin harvahkolla mave treenillä...
Päivitellääs:Ikä: 14 vuotta
Paino: 85kg
Penkkipunnerrus: 6*90kg
Pystypunnerrus kp: 9*28,5kg
Jalkakyykky: 3*5*105kg
Kulmasoutu: 12*80kg
Kapeapenkki jalat penkillä: 15*60kg
Hauiskääntö istuen kp. 12*18,5kg