13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ääh :'D kai se on pakko nolata ittesä.
1kk treeniä
pituus 185cm
paino 65kg
penkki: 45kg 1kk sitte 30kg
mave: 3x8x60kg viimeksi, oon nyt lisänny joka kerta kympin tankoon.
kyykkyä en tee osgood schlatterin takia /:
ylätalja 3x12x40 1kk sitte 15x25kg ja alatalja samat.
mitäs vielä..
cooper 2400m (: siinä ne. nii ja ikä neljätoista. :david:
päivitellääs..
aamupaino semmosta 67 luokkaa
pituus sama
penkki 3x6x42.5
ylätalja 3x12x45
alatalja 3x12x50
vinopenkki 3x8x37.5
ääh mave 3x6x70 ): ei oo oikeen kehittyny..

aikas turha päivitys mutta tulipahan tehtyy :D on tylsää..:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lisätään nyt vaikkei juuri max. ole koitettu. Tulokset, ovat ne millä liike on lähiaikoina tehty painot siis, voi koittaa max sitten joskus.

Mave: 50kg (helppo)
Kyykky: 45kg (helppo) (kyykkään rinnalleveto+niskan taakse menetelmällä)
Penkki: 50-52kg (helppo)
Pystypunnerrus kp 11kg (helppo)
Leuanveto leveällä otteella 3-4 (rankka)
Rinnalleveto: 45kg (kohtuu..)

Kokeilen nuo max ku jaksais ja sais varmistajan.

Ikä: 14
Paino: 73kg

Penkkipunnerrus: 2*75kg
Pystypunnerrus: 3*10*30kg
Kyykky: 3*10*80kg (helppo)
Etukyykky: 3*8*60kg
Rinnalleveto: 10*55kg (paska tekniikka)
Ylätalja: 3*10*60kg
Jalkaprässi: 3*15*155kg
Hauiskääntö: 3*10*22,5kg
Leuanveto: 15

Ikä: 14
Paino: 73kg

Penkkipunnerrus: 2*75kg
Pystypunnerrus: 3*10*30kg
Kyykky: 3*10*80kg (helppo)
Etukyykky: 3*8*60kg
Rinnalleveto: 10*55kg (paska tekniikka)
Ylätalja: 3*10*60kg
Jalkaprässi: 3*15*155kg
Hauiskääntö: 3*10*22,5kg
Leuanveto: 15
Aika hyvin, paljon treeniä takana?:eek:

nonii jos minäki sitten laittasin omia.. maksimeja en oo kaikissa liikkeisä kokeillu pitkään aikaan, häätyy kokeilla täsä ku kerkiää. mutta siis muutama ennätys:

Penkki 4x70kg
Kyykky 90x4
Maastaveto 1x150kg, 10x125kg
Leuanveto 100kg (sis. omapaino+lisäpainot)

omapaino 73kg.

treeniä takana ööh.. tauon jälkeen olisko 5kk.

nonii jos minäki sitten laittasin omia.. maksimeja en oo kaikissa liikkeisä kokeillu pitkään aikaan, häätyy kokeilla täsä ku kerkiää. mutta siis muutama ennätys:

Penkki 4x70kg
Kyykky 90x4
Maastaveto 1x150kg, 10x125kg
Leuanveto 100kg (sis. omapaino+lisäpainot)

omapaino 73kg.

treeniä takana ööh.. tauon jälkeen olisko 5kk.

Mä en tiedä mitä muut sanoo, mutta mulla rupeaa MaVessa tekniikka jo kusemaan jos teen esim. pitempää sarjaa kuin 6 toistoa. Joten itse olisin varovainen tekniikan kanssa jos teet kymmentä toistoa mavessa.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en tiedä mitä muut sanoo, mutta mulla rupeaa MaVessa tekniikka jo kusemaan jos teen esim. pitempää sarjaa kuin 6 toistoa. Joten itse olisin varovainen tekniikan kanssa jos teet kymmentä toistoa mavessa.
Itsellä pysyvät kympit vielä ihan hyvin hallinnassa, pitää vain keskittyä siihen tekniikkaankin eikä vain tangon saamiseen ylös keinolla millä hyvänsä.

Itsellä pysyvät kympit vielä ihan hyvin hallinnassa, pitää vain keskittyä siihen tekniikkaankin eikä vain tangon saamiseen ylös keinolla millä hyvänsä.

Juu, siis lämmittelyksi kympit on iha hyviä kun tekee kevyellä painolla, mutta itsellä rupeaa ainakin keskittymien herpaantumaan yli kutosen sarjoissa. Riippuu tietysti ihan ihmisestäkin.

Ps. Vastis, ajattelin kanssa alottaa ton ohjelman mitä säkin teet. Kerro vähä miten, että pelaako hyvin? Kehitystähän sulle nyt on kuvista päätellen tullu :D

Juu, siis lämmittelyksi kympit on iha hyviä kun tekee kevyellä painolla, mutta itsellä rupeaa ainakin keskittymien herpaantumaan yli kutosen sarjoissa. Riippuu tietysti ihan ihmisestäkin.

Ps. Vastis, ajattelin kanssa alottaa ton ohjelman mitä säkin teet. Kerro vähä miten, että pelaako hyvin? Kehitystähän sulle nyt on kuvista päätellen tullu :D

Mä oon saanu semmosen käsityksen, että sulla ei paino nouse pahemmin lainkaan. Ei se ohjelman vaihtaminen auta ellet nosta kehonpainoasi. Ja eikö tuo Doggcrap ole vähän enemmän treenanneille sopivampi..

No siis treenitaustaa pitää ohjelman luojan mukaan olla ehdottomasti vähintään 4 vuotta. Itselläni sitä oli vain 2 vuotta, mutta olenkin poikkeus, josta ei todellakaan kannata ottaa mallia. Ja kun sulla on vielä vähemmän treenitaustaa kuin minulla... DC on "kilpailevan kehonrakentajan ohjelma", ei "vasta-alkajan massanhankinta-ohjelma". Eli siis kannattaa jättää väliin... :)

PS. 80% ohjelmasta perustuu muuten ruokailuihin, joita on todella vaikeaa noudattaa, ja jotka käyvät taloudellisestikin hankaliksi. Extremevenytykset ja 20 toiston "äärimmäiset" kyykkysarjatkin ovat aivan liian vaativia jos tarvittavaa treenitaustaa ei niihin löydy.

No siis treenitaustaa pitää ohjelman luojan mukaan olla ehdottomasti vähintään 4 vuotta. Itselläni sitä oli vain 2 vuotta, mutta olenkin poikkeus, josta ei todellakaan kannata ottaa mallia. Ja kun sulla on vielä vähemmän treenitaustaa kuin minulla... DC on "kilpailevan kehonrakentajan ohjelma", ei "vasta-alkajan massanhankinta-ohjelma". Eli siis kannattaa jättää väliin... :)

PS. 80% ohjelmasta perustuu muuten ruokailuihin, joita on todella vaikeaa noudattaa, ja jotka käyvät taloudellisestikin hankaliksi. Extremevenytykset ja 20 toiston "äärimmäiset" kyykkysarjatkin ovat aivan liian vaativia jos tarvittavaa treenitaustaa ei niihin löydy.

Vuosi aktiivista treeniä (3-5krt/vk) takana. Paino on lähtenyt nyt syksystä nousuun ja 3kk on tullut 5kg lisää painoa elikkä vuoden sisään on tullut painoa 8kg ja risat, kun katsoo vähän mitä syö.

Miten luokittelet itsesi poikeukseksi?

Vuosi aktiivista treeniä (3-5krt/vk) takana. Paino on lähtenyt nyt syksystä nousuun ja 3kk on tullut 5kg lisää painoa elikkä vuoden sisään on tullut painoa 8kg ja risat, kun katsoo vähän mitä syö.

Miten luokittelet itsesi poikeukseksi?
Vuosi on aivan liian vähän.

Ihan siitä, että minulla DC toimii kuin unelma, vaikka olenkin treenannut vasta 2-vuotta, ehdottoman minimin ollessa neljä vuotta. Toki muitakin poikkeuksia löytyy, mutta vuoden treeni ei riitä niin millään, usko pois... Ja ne minun 2-treenivuotta ovat erittäin suurella todennäköisyydellä olleet luonteeltaan täysin erilaisia kuin tuo sinun yksi vuosi, ihan ruokailuista lähtien. Ei millään pahalla.

Äläkä ota itseesi näistä sun DC-kysymyksien vastauksista, puhun kuten ajattelen sitä turhia kaunistelematta... :)

hullua :eek: miten muut tulokset?

hack-kyykky 14x150kg
ylätalja 8x150kg
yhdenkäden kulmasoutu 3x8x40kg
hauiskääntö mutkatangolla scotissa 7x6-8x40kg

en muissa liikkeissä paitsi penkissä keskity mihinkään hirveisiin painomääriin vaan teen liikkeet melko puhtaasti 1min-10s palautuksilla .

ehkä selkätreeneissä tulee joskus pientä heijausta mutta muuten yritän pitää tekniikat kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom