13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kun olin 14v, penkistä nous 3x8x60kg. Mitat oli 72kg/185cm.
Nyt 4 vuotta myöhemmin penkistä nousee ehkä 25kg, mitat samat... :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ikä: 16
pituus: 173
aamupaino n. 72kg

tämmösillä painoilla reenaan;

penkki 5x5x80kg (max. 95)
pysty/niskan takaa punnerrus 4x10x40-45kg
hauiskääntö 3x15x25-30kg
rive 5x5x50kg
mave 5x5x90-100kg

11vk käyty 2-3 kertaa salilla, muutamaa sairautta ja joululomaa lukuunottamatta.
Tuosta ajasta hauis kasvanut 32,5cm->35cm ja käsivarsi 28.5cm->30cm

Vähän päivitystä..
Paino jostain syystä jämähtänyt 67kg, ärsyttää vitusti. Pituutta 186cm.
Penkki 60kg
Puhtaita leukoja nykyään 4, ennen treenin alottamista pyöree nolla.
Ylä- ja alatalja 10x60kg
Hauis kylmänä jotain vähän yli 31cm :jahas: Ennen treenin alottamista kylmänä n. 30cm.
Mave : 90-100kg

Vituttaa tulokset jostain syystä ihan vitusti. Ruokailu saatu parempaan kuntoon vasta lähiviikkoina.

Vähän päivitystä..
Paino jostain syystä jämähtänyt 67kg, ärsyttää vitusti. Pituutta 186cm.
Penkki 60kg
Puhtaita leukoja nykyään 4, ennen treenin alottamista pyöree nolla.
Ylä- ja alatalja 10x60kg
Hauis kylmänä jotain vähän yli 31cm :jahas: Ennen treenin alottamista kylmänä n. 30cm.
Mave : 90-100kg

Vituttaa tulokset jostain syystä ihan vitusti. Ruokailu saatu parempaan kuntoon vasta lähiviikkoina.

Olisko vaikka siitä syystä että syöt vähemmän kuin kulutat? :)

aikamoista :pano:. No jos hieman alle kulutuksen syö niin ei silti välttämättä paino laske. Vai luuletko että hän syö tismalleen saman verran kuin kuluttaa :D
Jos syö hieman alle kulutuksen, niin silloin paino laskeekin hieman. Jos paino pysyy täsmälleen samana, niin silloin myös syö täsmälleen saman verran kuin kuluttaa. Erittäin yksinkertaista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos syö hieman alle kulutuksen, niin silloin paino laskeekin hieman. Jos paino pysyy täsmälleen samana, niin silloin myös syö täsmälleen saman verran kuin kuluttaa. Erittäin yksinkertaista.

Mun pointti oli siinä että ei kukaan pysty syömään kalorilleen saman verran kun kuluttaa. Kyllä se on joko vähän enemmän tai vähemmän. Ja jos puhutaan ihan pienestä erosta niin ei se kyllä painoon vaikuta paskaakaan.

Mun pointti oli siinä että ei kukaan pysty syömään kalorilleen saman verran kun kuluttaa. Kyllä se on joko vähän enemmän tai vähemmän. Ja jos puhutaan ihan pienestä erosta niin ei se kyllä painoon vaikuta paskaakaan.
Mistäpä sitten tiedät, ettei hän syö hieman yli kulutuksen vaan hieman alle? :D

Zone-sarja -42%

Ei ehkä lyhyellä aikavälillä, mutta pidemällä alkaa jo tuntumaan. Ei joku 10l/100km kuluttava auto 10km tunnu paljoa bensaa vievän, mutta pitkällä matkalla esim 1000km alkaa tuntua jo lompakossa kipeää.

nus nus

e. tosin tää on iha turhaa spekulointii :D

Ikä: 16
Paino: 72kg ( jos jotain kiinnostaa Rasvat: 10,6%)
Pituus:~183cm
Kokemus: noin 4,5kk aktiivista treenausta
Penkkipunnerrus: 22x50kg 15x57,5kg Maximia ei kokeiltu 1,5 kuukauteen viimeksi kokeiltu 70kg onnistuneesti.
Lauanveto: 10kg lisäpainolla 9 toistoa.
Jalkaprässi: 10x200kg ( treeni paino eli muutama toisto varaa ).

Eli pientä päivitystä eilen nostettu penkki 75kg :)

Ikä: 16
Paino: 72kg ( jos jotain kiinnostaa Rasvat: 10,6%)
Pituus:~183cm
Kokemus: noin 4,5kk aktiivista treenausta
Penkkipunnerrus: 22x50kg 15x57,5kg Maximia ei kokeiltu 1,5 kuukauteen viimeksi kokeiltu 70kg onnistuneesti.
Lauanveto: 10kg lisäpainolla 9 toistoa.
Jalkaprässi: 10x200kg ( treeni paino eli muutama toisto varaa ).

Eli pientä päivitystä eilen nostettu penkki 75kg :)
Laitahan kuvia tulemaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom