13-15-vuotiaiden tuloksia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
DC loppui osaltani kun aloitin dieetin, tässä parhaita tuloksiani sen ajalta:

Penkkipunnerrus 8rp*100kg
Penkkipunnerrus kp. 9*41kg

Pystypunnerrus kp. 9*31kg
Pystypunnerrus smith 15rp*65kg

Kapeapenkki 14rp*85kg
Dippi 7*BW+15kg

Leuanveto 8*BW+10kg, 14*BW (äärileveä myötäote)
Alatalja 12*100kg

Maastaveto 10*145kg, 1*170kg(kevyt)
Kulmasoutu 15*80kg

Hauiskääntö tangolla 12*45kg
Hauiskääntö istuen kp. vuorokäsin 8*21kg

Jalkakyykky 10*110kg, 20*90kg
Smithkyykky 10*130kg, 20*105kg, 1*170kg

SJMV 6*145kg

Ikä 15v, ja paino vaihteli DC:n aikana 85 ja 92kg:n välillä.

Zone-sarja -42%

Kapeapenkki 14rp*85kg
Dippi 7*BW+15kg

Alatalja 12*100kg

Kulmasoutu 15*80kg

SJMV 6*145kg

Oisko sulla uusia kuveja, ois siisti nähä jätkän kehitystä :) jos ei oo nii otahan lähiaikoina :)

Ei ole, mutta dieetin jälkeen voisin ottaa seuraavan kerran. Eihän tässä ole viimeisistäkään kuin vasta vähän reilu kuukausi.

Kapeapenkki 14rp*85kg
Dippi 7*BW+15kg

Alatalja 12*100kg

Kulmasoutu 15*80kg

SJMV 6*145kg

Jumaleissöni Vastis mitä tuloksia!! Tsemppiä reeneihin ;)

Minkälaisia ohjelmia sitä on tullut kokeiltua ''uran'' aika ja mitkä on ollu toimivimpii Vstaote?:puntti:
Kaikenlaisia perus 1,2,3 -ja 4-jakoisia, Arskan kuusikkoa, ryssäpenkkiä, pomminvarmaa penkkiohjelmaa, westside barbellia, TTT:tä, HST:tä, DoggCrappia, ja tällä hetkellä treenaan HVHT:llä. ;D Westside Barbell(en suosittele), 2 -ja 3-jakoiset ohjelmat ja DoggCrapp ovat tähän asti toimineet parhaiten. Mutta huomaa myös, että DC ja viimeisin 3-jakoiseni ovat ainoat ohjelmat, joiden toteutus näin jälkeenpäin näyttää jotenkin järkevältä. DC:n toteutukseeni en todellakaan ole kuitenkaan tyytyväinen, vaikka se toimikin. Mutta ainakin sen aikana tuli opittua paljon erilaisia asioita, etenkin ravintoon liittyen, ja dieetin jälkeen kun jatkan DC:tä, niin se tuleekin spuremaan paljon entistä paremmin. :)

Jumaleissöni Vastis mitä tuloksia!! Tsemppiä reeneihin ;)
Kiitos, ja tsempit sinnekin!

Vstaotteelle jotain kommenttia tuloksista:

-Kuvien perusteella sulla on kovat lihat selässä, mutta leukatulokset on aika vaisuja muihin verrattuna?
-Mave/SJMV suhde, itse en treenaa mavea juuri, mutta vedin 8x142,5kg, ja SJMV:tä meni perään vain 12x95kg, kummalla suhde "väärä"?

Itselläni ryssäpena menossa, miten itselläsi onnistui?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vstaotteelle jotain kommenttia tuloksista:

-Kuvien perusteella sulla on kovat lihat selässä, mutta leukatulokset on aika vaisuja muihin verrattuna?
-Mave/SJMV suhde, itse en treenaa mavea juuri, mutta vedin 8x142,5kg, ja SJMV:tä meni perään vain 12x95kg, kummalla suhde "väärä"?

Itselläni ryssäpena menossa, miten itselläsi onnistui?
En ole leukoja oikeastaan koskaan juurikaan treenannut tosissani, mutta jatkossa tulen niitäkin kyllä kunnolla tosissani treenaamaan. Vedän normimavetkin liikaa selällä, käyttämättä paljoltikaan jalkoja. Eli siis minulla tuo Maven ja SJMV:n ero on siitä johtuen pienempi.

Ei oikein onnistunut, kun poikkesin ohjelmasta. Noin 2,5-7,5kg taisin sillä saada lisää, en muista tarkkaan kun tuostakin on jo niin pitkä aika. Liian aikaisin kuitenkin sitä kokeilin, liikuin silloin joissain ~85kg raudoissa. Ensin olisi IMO hyvä hankkia ne lihakset 6-15 toiston sarjoilla, ja vasta sitten treenata voimaa, joka perustuu niiden lihaksien hermotukseen. Varmaankin kevään jälkeen kokeilen sitä uudestaan.

tällä hetkellä treenaan HVHT:llä.

Niin millä? :D Erikoisen heikkoja sulla tosiaan nuo leuat ja dipit suhteessa vaikka kulmasoutuun ja penkkiin. Mullaki taitaa olla isommat painot dipissä, vaikken sitä oo koskaan pitäny ohjelmassa mukana, enkä rinnalle&ojentajille oo muutenkaa tehny suoraa sarjaa (paitsi ihan vaan testannu joskus) pitkään aikaan. Tosin onhan mulla tuota omaa painoo pikkasen vähemmän, ehkä se selittää jotain.

En tiiä oonko pistäny tänne aikasemmin en jaksa alkaa lukee mut jos oon ni täs on päivitettyjä tuloksia:
Ikä 14, pituus n.165-170cm, paino olisko siinä 75-80.
penkkipunnerrus: 4x 50kg ja 1x 55kg
mave: päälle 100kg
kyykky: ei kokeiltu
Rinnalleveto maasta ja pystypunnerrus seisaaltaan: n.45-50 kg

Niin millä? :D Erikoisen heikkoja sulla tosiaan nuo leuat ja dipit suhteessa vaikka kulmasoutuun ja penkkiin. Mullaki taitaa olla isommat painot dipissä, vaikken sitä oo koskaan pitäny ohjelmassa mukana, enkä rinnalle&ojentajille oo muutenkaa tehny suoraa sarjaa (paitsi ihan vaan testannu joskus) pitkään aikaan. Tosin onhan mulla tuota omaa painoo pikkasen vähemmän, ehkä se selittää jotain.
Osta Vipit niin tiedät. ;D Mutta ei enää millään, treenaan sittenkin DC:llä jatkossakin. :D Siis leuoissa ja dipeissähän käytettävä paino on omapaino+lisäpaino, eli olen siis tehnyt leukoja 8*100kg, 14*90kg ja dippejä 7*105kg. Eivät nekään nyt mulla niin huonoja ole!

Osta Vipit niin tiedät. ;D Mutta ei enää millään, treenaan sittenkin DC:llä jatkossakin. :D Siis leuoissa ja dipeissähän käytettävä paino on omapaino+lisäpaino, eli olen siis tehnyt leukoja 8*100kg, 14*90kg ja dippejä 7*105kg. Eivät nekään nyt mulla niin huonoja ole!

No ei tosiaan. Meitsi jakso tänään 7 leukaa omalla painolla, joka alkaa lähentelee vasta 70kg. Tosin ne meni vielä aika kevyesti, pari vähän vähemmän puhdasta ois menny vielä.

Painoit siis ennen dieettiä 90kg?

About samat dipit mulla, leukoja vetäsin yhden 125kg:lla.

Teen leuat niin leveällä myötäotteella kuin tangosta saa, kuten jo mainitsinkin, ja bulkin aikana painoin enimmillään sen 92kg, mutta oikealle dieetille lähdettäessä painoin noin 86kg. Aamupainoni tällä hetkellä 84,3kg.

Teen leuat niin leveällä myötäotteella kuin tangosta saa, kuten jo mainitsinkin, ja bulkin aikana painoin enimmillään sen 92kg, mutta oikealle dieetille lähdettäessä painoin noin 86kg. Aamupainoni tällä hetkellä 84,3kg.

Kauan on muuten dieettiä takana? Taitaa olla aika normaalia tuo alun suuri painon putoaminen, itselläni kolmessa viikossa 88kg->83kg.

Tosin tiedän että noin kolmenpäivän aikana kun vaihtaa bulkille, niin nesteet kertyy takasin kroppaan ja paino nousee samantien sen n. 3 kiloa.

Osaako kukaan sanoa miks mulla ei tee sitä, että paino putoaa nopeasti ja nousee nopeasti miinuksen alussa tai bulkin alussa? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom