120kg tavoitteena penkistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tarkoittaa. ei toi ois tullu millään tsempillä. peruspaikka mihin stoppaa tai jopa alemmas. kapeampia oteleveyksiä pari mukaan ja vaihtelua toistoalueeseen.

Näin olen kuullut, että tarkottaisi. Mitenköhän itsellä kun ykköset stoppaa puolivälissä matkaa eli tuosta 10cm korkeemmalla? Mikä paikka silloin on heikko?

ojentajat edelleen.
Suositteletko mulle hybriditreeniä vai pelkkää maksimivoimatreeniä seuraavaksi? Kuinka pitkä piikkauskausi tässä kannattais nyt pitää sitten? Haluatko antaa taas mestariveikkauksen kauanko multa kestää ottaa 130kg->140kg? Kun osasit alussakin veikata et toukokuussa menee 130kg.

kyl pitäs mennä kk sisällä. hybridi toimii ok tohon nykyseen lisänä. oteleveydet merkkaa nyt aika paljon apuina.

Se on kyllä jännä että se on tasan 1cm liikeradassa mikä on heikko mutta sen kun pääsee ohi niin nousee taas räjähtävästi. :)
Se ei ole välttämättä varsinaisesti heikkous mikä paranee ojentajia veivaamalla. Mulla oli vähän samanlaista taannoin ja kyllä se oli ihan siitä kiinni, että "unohtu nostaa". Se oli ihan kuin joku olisi kääntänyt virrat pois ja tanko pysähtyi kuin seinään. Joku ihme hermotushäiriö. Jos sen verran sai itseään keräiltyä että sai tankoa hilattua sen sentin ylöspäin niin sit se pomppaskin ylös asti. Tuohon kun sai kunnolla pään mukaan ja sen lukon pois korvien välistä niin ongelma poistui. Omituisia hommia...

kyl pitäs mennä kk sisällä. hybridi toimii ok tohon nykyseen lisänä. oteleveydet merkkaa nyt aika paljon apuina.
Aattelin myös muuttaa treeniohjelmaa hiukan. Aiemmin mulla oli tossa kapea penkki ja pystäri samassa reenissä, niin kun ekana tekee kapean penkin niin syö se ojentajista voimaa ja näin ei 100% voimilla pysty tehdä pystäriä.
Penkissähän kumminkin olkapäävoimillakin merkitystä niin aattelin ton pystärin säilyttää ohjelmassa.

Muutokset ois seuraavanlaiset:

MA:
Penkki normaali oteleveydellä (hybridityylillä esim. 3x115, 2x4x110 ja 2x8x97.5)
Maastaveto
Leuanveto

Ke:
Kyykky (kevyt)
Pystypunnerrus
Kulmasoutu

Pe:
Penkki kapealla otteella (hybridityylillä)
Kyykky (kova)
Hauiskääntö

Ti, to, la ja Su lepo.

Muutosehdotuksia saa esittää ohjelmaan.

Se ei ole välttämättä varsinaisesti heikkous mikä paranee ojentajia veivaamalla. Mulla oli vähän samanlaista taannoin ja kyllä se oli ihan siitä kiinni, että "unohtu nostaa". Se oli ihan kuin joku olisi kääntänyt virrat pois ja tanko pysähtyi kuin seinään. Joku ihme hermotushäiriö. Jos sen verran sai itseään keräiltyä että sai tankoa hilattua sen sentin ylöspäin niin sit se pomppaskin ylös asti. Tuohon kun sai kunnolla pään mukaan ja sen lukon pois korvien välistä niin ongelma poistui. Omituisia hommia...

Juu se on just se 1cm kohta puolivälissä missä tökkää ja sit jos sen vaa saa ylös nii nousee taas äkkiä. Näyttää videolla jopa siltä että jaksais 10kg enemmän jos se ei tökkäis kiinni :D

tala: toi on ok muutos täs vaihees. jos kapea alkaa vaikuttaa liikaa normipenkkiin väsyttävästi, jätä enempi varaa sarjoihin. ohjeellisesti ainakin toisto. keskity enempi noston tehoon.

tala: toi on ok muutos täs vaihees. jos kapea alkaa vaikuttaa liikaa normipenkkiin väsyttävästi, jätä enempi varaa sarjoihin. ohjeellisesti ainakin toisto. keskity enempi noston tehoon.
Kuinka raskaisiin painoihin mun kannattaa mennä tossa hybridin huippusarjassa jos esim. Kolmosia tekee? Oisko n.90% hyvä mut sillä tavalla et kumminki yks toisto jää varaa sarjan loppuu?
Kannattaakos mun noissa muissa liikkeissä, esim. Kulmasoutu ja pystäri tehä silti vielä pitempää sarjaa ku mulla ei oo tarvetta piikata niissä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei prosentteja. tuntuma parempi mittari. toisto pari varaa. 1-3 toistoo se huippusarja. muissa perusvoimaa edelleen.

Täältä vähän päivitystä.

Perjantaina meni kohtuu helposti 120kg. Tänään olisi ohjelman mukaan tarkoitus ottaa vähän pidempää sarjaa 5/3/2. Perjantaina pomminvarman penkkiohjelman viimeinen reeni ja tarkoitus olisi saada 122,5.

Ilmottelen perjantaina miten kävi :) Tähän mennessä 6 viikossa penkki noussut 110kg => 120kg

ei prosentteja. tuntuma parempi mittari. toisto pari varaa. 1-3 toistoo se huippusarja. muissa perusvoimaa edelleen.
Nyt oon 3 viikkoa tehny tällä hybridityylillä penkkiä. Kauankos aikaa tätä hybridityyliä kannattais vielä jatkaa?

kyllä sillä voi pitkäänki mennä. aika muunneltavissa oleva systeemi.

toi aikamäärä on suht hyvä. ei näissä oo mitään standardeja.

Tossa tänään kun kokeilin maksimitoistosarjaa niin meni 5x120kg. Ei varmaan hirveen kaukana olla 140kg maksimista?

Tässä on esimerkki aika nopeasta kehityksestä. Ketjun aloitushetkellä tammikuussa penkkimaksimi oli 105 kg ja nyt menee ainakin 35 kg enemmän vajaan puolen vuoden treenillä. Sellaista se on nuorella miehellä ;) Siinä tasaisen vauhdin taulukolla enemmän kuin 5 kg/kk lisäystä.

Back
Ylös Bottom