Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi ranne homma on semmonen ikuinen demoni, mille en kyllä nää mitään parannuskeinoa...Käsipainoilla ei oo tätä ongelmaa mulla, koska voi nii paljo enemmän varioida kulmaa.
Kyllä se vaan paino on voimaa :D Oon ollu aina (ja olen edelleen) susipaska penkkaamaan, eikä se voima vaan tartu, mutta elähän mittään. 6 kg noussu tässä paino marraskuusta tähän päivään ja satanen, joka ennen oli se mun demoni, on suht helppo jo punnertaa. Helpolla meinaan sitä, että käytännössä sen pystyy ottamaan joka penkkireenin loppuun.
Mutta piiiiitkä on matka tuonne 120 penkkiin, jonka sitä joskus haluaisi ylös pukata
Minkälaisia penkkitreenejä sulla on, jos pystyt vielä ottamaan sulle raskaan painon treenin lopuksi? Vai ymmärsinkö jotain väärin..
Pitäis varmaan välillä ottaa nuo sarjat loppuun saakka, tullut vaan tavaksi jättää pari toistoa varaa
No toihan on hyvin suhteellista. Jos tekee penkkiä kovaa ja pystyy ottaan sen satasen siihen päälle niin ei se silloin kovin raskas paino itselle ole. Mutta sit taas jos puhutaankin voimanostotreenistä, niin siinähän ei ole mikään ihme jos pääsee treenin lopuksikin vielä hyvinkin lähelle maksimirautoja. Sarjoja tehdään pääasiallisesti enemmän kuin bodytreenissä, mutta ne ei ole läheskään niin kuluttavia.Minkälaisia penkkitreenejä sulla on, jos pystyt vielä ottamaan sulle raskaan painon treenin lopuksi? Vai ymmärsinkö jotain väärin..
No toihan on hyvin suhteellista. Jos tekee penkkiä kovaa ja pystyy ottaan sen satasen siihen päälle niin ei se silloin kovin raskas paino itselle ole. Mutta sit taas jos puhutaankin voimanostotreenistä, niin siinähän ei ole mikään ihme jos pääsee treenin lopuksikin vielä hyvinkin lähelle maksimirautoja. Sarjoja tehdään pääasiallisesti enemmän kuin bodytreenissä, mutta ne ei ole läheskään niin kuluttavia.
Joo näinhän se on. Ite en vain kykene menemään salille niin että nostaisin vielä maksimi raudan lopussa. Silti homma menee hyvin eteenpäin.
Ja tavoitteita. Loppuun asti tekemällä ei päästä niihin kaikkiin. Mustakin on tullut vanhemmiten niin laiska että olen siirtynyt enemmän voimanoston puoleen. Se on mukavan leppoista.Treenitapoja ja tyylejä on toki monia
Itelläkin vähän se mentaliteetti, että kun salille mennään niin sit väsytetään lihas ja huolella. Ei pystyisi edes kuvittelemaan että jaksaisi ykkösiä nostella enään sen jälkeen :D Treenitapoja ja tyylejä on toki monia
Ja tavoitteita. Loppuun asti tekemällä ei päästä niihin kaikkiin. Mustakin on tullut vanhemmiten niin laiska että olen siirtynyt enemmän voimanoston puoleen. Se on mukavan leppoista.
Meikällä kävi taas toisten päin. Bodaus reenaaminen oli liian iisiä ja kaipasin haasteita niin aloin voimaa nostaa ;)Ja tavoitteita. Loppuun asti tekemällä ei päästä niihin kaikkiin. Mustakin on tullut vanhemmiten niin laiska että olen siirtynyt enemmän voimanoston puoleen. Se on mukavan leppoista.