100 leukaa aikaa vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse taidan tuota myös kokeilla...

Toinen tuommoinen testi mitä olis kiva vertailla on tämmöinen:
1 toisto, tauko / 2 toistoa, tauko / 3 toistoa, tauko..... 10 toistoa, tauko.....
Niin monta kertaa tehdään kunnes ei enään tuo tulos nouse eli jos pääsee 10 toistoon ja sen jälkeen tulee enään 8 toistoa niin silloin on päättynyt tuo testi. Taukoa sarjojen välissä sen verran että hengitys tasaantuu.
Taidan tänään testailla tätä systeemiä jota itse ehdotin, ilmoittelen myöhemmin mille "tasolle" pääsin.

Itse taidan tuota myös kokeilla...

Toinen tuommoinen testi mitä olis kiva vertailla on tämmöinen:
1 toisto, tauko / 2 toistoa, tauko / 3 toistoa, tauko..... 10 toistoa, tauko.....
Niin monta kertaa tehdään kunnes ei enään tuo tulos nouse eli jos pääsee 10 toistoon ja sen jälkeen tulee enään 8 toistoa niin silloin on päättynyt tuo testi. Taukoa sarjojen välissä sen verran että hengitys tasaantuu.
Taidan tänään testailla tätä systeemiä jota itse ehdotin, ilmoittelen myöhemmin mille "tasolle" pääsin.

Melkoisen hapokas treeni oli. Pääsin 16 toistoon sitä seuraava jäi 10 toistoon, en tiedä oliko tuossa viimeisessä sitten liian lyhyt tauko vai mitä, mutta tuntu että ois niinkun seinään topannut. Toistoja tuossa tuli 146. En osaa sanoa kauanko tuossa meni, mutta taukoa oli aina sen verran että tuntui että nyt jaksaa taas tehdä, alussa ei kovin montaa sekuntia, lopussa oli jo monta minuttia.
Vetoote oli melko kapea vastaote.

En tiedä yhtään paljonko on yhdessä sarjassa maksimi toistomäärä tällähetkellä, ennen joulua meni 25-30 toistoa, mutta nyt on omaa painoa melkein 5kg enemmän että tusikin enään noin montaa tulisi. Enkä muutenkaan ole pitkiä sarjoja tehnyt yhtään viime aikoina, lisäpainoilla olen lähinnä vedellyt.

Kokeilkaas muut samaa ja ilmoitelkaa tuloksianne.

Kumpaa pidätte parempana suorituksena joskus 3 vuotta sitten ku painoin n.80kg sain 30 leukaa ja nykyään vähän yli 100kg ja saan 20 leukaa. pitääki koittaa tota tavote alle 15min.

Kokeilin eilen ja aika oli 100 leualle 10:15. Paska aika kun mainas vielä maanantain lisäpainoleuat painaa liikaa. Ensin tein 10 sarjoja, jonka jälkeen nopeesti laski 8 ja sitten 5 loput. Pitää kokeilla uusiksi kun on selkä ja kdet täysin levänneet eikä edellisiä jumeja paina.

Olipas yllättävän rankka homma. 9.31 aikaan meni. Aluks tein 7 toistoa ja lopussa 5-4 toiston sarjoja. 70 toiston jälkeen alko tuntua tahmeelta.

Kokeilin eilen ja aika oli 100 leualle 10:15. Paska aika kun mainas vielä maanantain lisäpainoleuat painaa liikaa. Ensin tein 10 sarjoja, jonka jälkeen nopeesti laski 8 ja sitten 5 loput. Pitää kokeilla uusiksi kun on selkä ja kdet täysin levänneet eikä edellisiä jumeja paina.

Hyvä aika on tuo.. Itte kun kokeilin niin 50 leukaa aikaan 14:50s. Toisto maksimi itsellä jossain 6-9...

Testasin tätä eilen kohtalaisen mässäilyn jälkeen (syömisestä oli tosin aikaa jo 3 tuntia) ja teki mieli luovuttaa jo 30-40 toiston kohdalla. :wtf:
Viimeiset 10 sarjaa meni enää 3 toistoa noin 40-50s palautuksilla. Aikaa tähän "mukavaan" koitokseen meni 29min 18s. Edellinen kovahko selkätreeni oli lisäksi ollut perjantaina, joten tämänkään ei varmaan auttanut asiaan. Kädet oli tän jälkeen niin pumpissa ettei mitään järkeä :puntti:

Pitää yrittää uudelleen jossain vaiheessa, sen verran säälittävä toi aika oli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tän vois joku kuvatakin. 10 minuuttia ei oo pitkä video, siihen viereen laskuri rullaamaan. Muuten sitä ei tapahtunut, eiks niin? ;)

En mä kyllä ymmärrä miten täällä kuvitellaan, että tunti menisi, tai oikeasti saa tohon yli 30min menemään. Kyllä toi jokaselta pitäs onnistuu alle 20 minuutin täysin puhtailla leuoilla. Ainakin niiltä, joilla toistomaksimi on 15 pinnassa.

Hyvänä päivänä varmaan menis alle 20min (tällä hetkellä). Eilen jäi pyramidin teko muistaakseni 7 (!) toistoon vaikka normaalisti toistomaksimi on 15-16. Aloitin vissiin vähän turhan lyhyillä palautuksilla. Yleensäkin leuanvedossa tulostaso tuntuu mulla vaihtelevan todella paljon eri päivinä. Joskus menee helposti 15 toistoa ja joskus 12 tekee tiukkaa. Toistomaksimi on hyvänä päivänä noin 16.

9:46 oli viimeviikolla paras aika, pitää taas tälläviikolla kokeilla kun virallisesti vanha treeniohjelma ohi ja voi sooloilla ihan miten haluaa.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, 9, 8...1

Olen tenyt pyramidiharjoituksena leukoja seitsemään asti. Toistoja tulee yhteensä 49. Pitänee kokeilla kymmenen pyramidia eli sata leukaa. Saas nähdä missä vaiheessa hyytyy ja kauanko aikaa menee.

Koitin tätä tänään. Kusi aika pahasti ku kaverit yllytti heti aluks vetämää 25 leukaa.

Oli pakko lopettaa 55 kohdalla vaikka olis ollu 4min aikaa viel. Perjantaina uudestaa :rock:

EDIT: oho 2006 viiminen viesti

Koitin tätä tänään. Kusi aika pahasti ku kaverit yllytti heti aluks vetämää 25 leukaa.

Oli pakko lopettaa 55 kohdalla vaikka olis ollu 4min aikaa viel. Perjantaina uudestaa :rock:

EDIT: oho 2006 viiminen viesti

4min aikaa mihin vai yrititkö kenties ennätystä? Ei tässä ole mitään aikarajaa.
Kyllä tää on ihan tänä vuonna avattu ketju.

Back
Ylös Bottom