100 leukaa aikaa vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
100 leukaa tuli aikaan 8:20. Pistin alun vähän turhankin nopeasti tyylillä 15,5,5,5,5,5. 40 tuli täyteen ajassa 1:50, 50 ajassa 2:50.

40-60 tuli kakkosilla ja 60-100 ykkösillä. Oma paino 90kg.
Kova on aika ja etenkin toi alku on ollut hurja. Taidat kyllä treenata ihan säännölliseen leukoja.

Mä kokeilin tänään tota satasen vetoa. En nyt ihan helpoimman kautta tota tehnyt kun ei nyt kullasta ja kunniasta taistella vaan huvin ja urheilun vuosi. Mä siis osallistun tähän leikkiin tämmösellä suorituksella, olkaa hyvä!

Oma paino 51 kg ja ikää muijalla reilu 50.
Olisi kiva tietää mihin aikaan sä Meg4M4n pääset tälläsellä samanlaisella sarjalla. Innostuisitko kenties joku päivä kokeilemaan vai sekoittaako pahastikkin suunniteltuja treenejä?

Kova on aika ja etenkin toi alku on ollut hurja. Taidat kyllä treenata ihan säännölliseen leukoja.

Olisi kiva tietää mihin aikaan sä Meg4M4n pääset tälläsellä samanlaisella sarjalla. Innostuisitko kenties joku päivä kokeilemaan vai sekoittaako pahastikkin suunniteltuja treenejä?

Ei ole suunniteltuja reenejä mulla. Käyn kaksi kertaa viikossa salilla kun pojalla on telinevoimistelureenit. Voin käydä etsimässä jonkun leuanvetotangon ja käydä veteleen viimeistään huomenna. :) Voi tehdä kyllä tuo pyramidin huippu tiukkaa, varsinkin jos alle 10min yritän.

Tänään vetäsin tuon. Ensin testailin lenkkipolun 40mm tangolla ja siitä ei tullut yhtään mitään, jäin ekaan kasiin. Kotona sitten vetelin uudelleen. Osa toistoista saattoi olla hieman vajaita alhaalta ja aika oli 11:40. Usko meinasi kyllä loppua kesken. Tuosta en kyllä monta sekuntia olisi voinut nopeammin tehdä tällä kunnolla. Mulla on selkä ja hauikset niin jumissa että mun pitää ilman lisäpainoja työntää ojentajilla itseni alas (loppu 5cm). 20kg kun lyö roikkumaan vyölle niin ei ole enää tätä ongelmaa.

100% täysin puhtailla leuoilla olisin jäänyt tokaan ysiin.

Back
Ylös Bottom