100 leukaa aikaa vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alta kymmeneen minuuttiin meni joskus, nyt en lähde edes kokeilemaan.

Sataa leukaa en ole kokeillu mut veikkaisin +-10min. Kokeilin yks päivä sataa mavea omalla painolla sai kivaa jökkii takareidet. Aikaa en nyt kattonu mut kokeilkaa ihmees.

just joo...mulla nykyään tavoitteena saada se 100 leukaa VIIKOSSA kotosalla. Treeneissä ei leuat oo mukana. No ehkä tänä vuonna vielä kokeilen tätäkin, jos sais ensin vähän ylimääräistä läskiä pois.

11min 40s tehty taktiikalla 10,9,9,8,8,7,7,6,6,5,5,4,4,3,3,2,2,2 Tämä oli hyvä, eli alkuun nuo isoimmat toistot.

Joskus aiemmin yritin tehdä ne 100 leukaa taktiikalla; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 mutta iski hapot tuolla puolessa välissä ja totaali hyytyminen.

Ei näytä paperilla pahalta, mutta kyllä tulee kovat lämmöt ja hiki. Tuon perään vielä soutuja niin on selkä ja habat pumpissa, totally!

Jos nyt oikein tulkittin tätä ketjua, niin: Jos noin 20 leukaa on maksimi, menee sata leukaa 10 minuutin tuntumaan.
Eipä taida minulla tuossa ajassa onnistua, mutta kokeillaan täs joskus.
Pelkään ainakin että tulee paikat niin kipeaäksi ettei viikkoon tehdä mitään puntti hommia.
http://www.youtube.com/watch?v=G-jQeBZonIk
Tuosta linkistä oli alku puolella juttua, että noi ei olisi kovin puhtaita tai jotain semmosta.
Minun mielestä nois alkupään toistois ei jää kuin kädet hiukan turhan koukkuun ja loppu päässä nyt toki on aika sätkimistä.
Mutten mä siittä muuta vikaa löydä. Kertokaa ny jos tossa on mielestänne pahastikkin jotain vialla?

^ kyl mä oon aina aatellu ite että leuoissa rajana on juuriki se että se leuka saadaan sinne tangon yläpuolelle. Noi alkupään toistot oli itseasiassa pirun korkeelle vietyjä. Eli laskisin kyllä noi ihan puhtaiksi, koska niin paljon hirveämpiäkin tekniikoita näkee.

Sanokaas mikä musiikki tuossa videossa on :s Jäi vaivaamaan, tais olla jossain elokuvassa, oisko ollu snatch 1.

E:näänhän mie sen kännykäkälläkin.:face:
Disco Science-Mirwais, ol tuo biisi..

En tiä mikä biisi oli, mutta ärsyttävä renkutus on :D
No joo, samaa kattelin et ne menee osaksi pirun korkeelle yli ton tangon alussa. Lopusta oli tuosta kuva kulmasta paha sanoo kävikö leuan kärki tangon yllä vai ei. Mut kyl mäkin ainakin noi alkupään toistot laskisin ihan leuoiksi. Tangon yli meno kompensoittee sen mitä kädet jää alhaalla koukkuun.
Ihan hatun noston arvonen suoritus.

Kokeilin äsken tässä kotosalla 100 leukaa aikaa vastaan ja ajaksi tuli 14:58min. 180cm/70kg, ensimmäinen kerta kun teen leukoja ilman lisäpainoja tappiin saakka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lupaan kanssa kokeilla! :puntti:

Ajassa 9:50 meni 100 leukaa rikki.

No niin koitin tätä kiva pumppi tuli.

100 leukaa 11 min 30 sek. Oisin varmaan saanut puristettua 10 minuuuttiin, kun olisi vaan tehnyt 2 toiston sarjoja hieman tiiviimmin. Sarjat oli alkuun 5-6 toistoa johonkin 60-70 asti sen jälkeen 2 - 4:n toiston settejä. Mitat on 191/93 ja leukoja menee 23 kpl.

Pitihän tätä kokeilla sadepäivän ratoksi...
n. 45 minsaa, vastaotteella (melko kapealla), alussa 8-sarjoja, sit vitosia, lopussa 2-3 vetoa.
Olis menny nopeamminkin / enemmän, mut piti välillä muksuille selostaa mitä iskä touhuaa... (Rupesivat pirulaiset vielä naurattamaan pelleilemällä)
175cm, 80Kg, 3X v. Voi olla haubertsonit huomenna kipeenä :puntti:

Joskus tein kymmeneen minsaan 75 toistoa. Oli niin vittumainen urakka, että pakko kai tämä satanen on kokeilla parjantaina. Hyissaatana!

Ethan Reevsin lanseeraama escalating density training, eli EDT on kova juttu tässä haasteessa. Pähkinänkuoressa asiasta voi lukea täältä.

http://appliedstrength.blogspot.fi/2007/11/here-is-original-density-training-post.html

Ideana on siis aloittaa uusi sarja aina minuutin vaihtuessa. Kun edellinen treeni onnistuu (ongelmitta), niin siirrytään seuraavaan sarjapituuteen. Eli jos ennen tehtiin vaikka 12kpl kuuden toiston sarjoja, niin siirrytään tekemään 9kpl kahdeksan toiston sarjoja tms. Toimii.

Vielä suora lainaus, jossei jaksa avata linkkiä:

"Using this formula I have had many, many athletes
perform between 30-45 reps on chinups in a row. I had one wrestler do 600 chinups
in 63 mins., he was a 3-time state champion.While I have had many other
athletes do between 400-500 chinups in 90-120 mins. Our goal at UT Chatt.
was to have 90+% of our wrestlers do 10 sets of 10 reps on chinups in 10 mins."

Taidan ottaa itsekin tämän 10min haasteen kokeiluun joku päivä. Jalka on vielä hetken paketissa, niin mikäs sen parempaa ajanviettoa kuin leuanvedot.

Back
Ylös Bottom