Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo tulos vetämällä puhtaita leukoja? Huh huh, jäis meikäläiseltä tekemättä.Ja vedetään sitten niillä SM-kisa säännöillä, jotta tulokset ovat vertailukelpoisia. Paitsi että ei tarvitse olla lähettäjää sanomassa "vedä".
9:48 oma tulos.
Tuo tulos vetämällä puhtaita leukoja? Huh huh, jäis meikäläiseltä tekemättä.
Joo, nyt oon miettiny että miten tekisin sen nii vamaanki ottaisin jonku tavoiteajan (esim. 15min) ja jakaisin sen lyhempiin pätkiin, esim. 15x 1min tai 30x 30sec ja tekisin yhden sarjan aina yhden tommosen pätkän aikana, pikkuhiljaa lyhentäen sarjojen pituuksia... Pitää kyllä ruveta tämmöstä "crossfit"-tyyppistä leuanvetotreeniä (tosin puhtailla leuoilla) kokeilemaan sit ku voimakausi on ohitte, voi olla ihan jännääNo ei minulla ollut ylhäällä levyä varmistamassa, että pää nousee varmasti riittävän ylös. Mutta alhaalla laskin kädet suoriksi ja tein pysäytyksen.
Ja varmasti pääset vähintään samaan. Mutta älä kokeile sitä 10*10 systeemiä. Ei ainakaan minulta onnistunut.
Vai että pitäis sm-säännöillä vetää leuat. Onks tää joku kilpailu ?
No ei ole kilpailu. Lähinnä ajattelin, että muuten on hyvin vaikea vertailla näitä suorituksia. Jotkut laskevat esimerkiksi tällaiset leuoiksi:
http://www.youtube.com/watch?v=G-jQeBZonIk
Kuinka paljon vajaaksi tuo tyylisi mahtaa jäädä? Ei siinä muuta, mutta täällä on turha vertailla suorituksia, jos osa tekee vajaita liikkeitä jaloilla avustaen ja toiset laskee kädet täysin suoriksi, pysäyttää liikkeen ja nostaa itsensä ylös ketkuilematta.Itse en kyllä saa mitään tuntumaa treenissä selkään noilla "virallisilla" leuoilla.. Teen sillä tyylillä mikä ottaa selkään parhaiten. No tänään koittelin tota 100 leukaa, tyylillä 10,10,10,10,10,10 ja sit piti lopettaa. Aika oli tuolloin 5.45min. Menis helposti 8-9min, jos ei olis sitä selkätreeniä alla. Tyyli on vaan aika kaukana tosta virallisesta, mut joka leukatreenin jälkeen latsit pumpissa
En mä kyllä ymmärrä miten täällä kuvitellaan, että tunti menisi, tai oikeasti saa tohon yli 30min menemään. Kyllä toi jokaselta pitäs onnistuu alle 20 minuutin täysin puhtailla leuoilla. Ainakin niiltä, joilla toistomaksimi on 15 pinnassa.