100 leukaa aikaa vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja vedetään sitten niillä SM-kisa säännöillä, jotta tulokset ovat vertailukelpoisia. Paitsi että ei tarvitse olla lähettäjää sanomassa "vedä".

9:48 oma tulos.

Ja vedetään sitten niillä SM-kisa säännöillä, jotta tulokset ovat vertailukelpoisia. Paitsi että ei tarvitse olla lähettäjää sanomassa "vedä".

9:48 oma tulos.
Tuo tulos vetämällä puhtaita leukoja? Huh huh, jäis meikäläiseltä tekemättä.

Tuo tulos vetämällä puhtaita leukoja? Huh huh, jäis meikäläiseltä tekemättä.

No ei minulla ollut ylhäällä levyä varmistamassa, että pää nousee varmasti riittävän ylös. Mutta alhaalla laskin kädet suoriksi ja tein pysäytyksen.

Ja varmasti pääset vähintään samaan. Mutta älä kokeile sitä 10*10 systeemiä. Ei ainakaan minulta onnistunut. :)

No ei minulla ollut ylhäällä levyä varmistamassa, että pää nousee varmasti riittävän ylös. Mutta alhaalla laskin kädet suoriksi ja tein pysäytyksen.

Ja varmasti pääset vähintään samaan. Mutta älä kokeile sitä 10*10 systeemiä. Ei ainakaan minulta onnistunut. :)
Joo, nyt oon miettiny että miten tekisin sen nii vamaanki ottaisin jonku tavoiteajan (esim. 15min) ja jakaisin sen lyhempiin pätkiin, esim. 15x 1min tai 30x 30sec ja tekisin yhden sarjan aina yhden tommosen pätkän aikana, pikkuhiljaa lyhentäen sarjojen pituuksia... Pitää kyllä ruveta tämmöstä "crossfit"-tyyppistä leuanvetotreeniä (tosin puhtailla leuoilla) kokeilemaan sit ku voimakausi on ohitte, voi olla ihan jännää :)

Itse olen näitä settejä aina välillä ottanu kun kyllästyy lisäpainoihin. Lisä painoilla tällä hetkellä 1x55kg omapaino 85kg. Tavoite olis yhteistulos 150kg. Paras sarja kesältä 10x30kg lisäpaino.

Vai että pitäis sm-säännöillä vetää leuat. Onks tää joku kilpailu :)? Kannustan kaikkia tekemään puhtaita suorituksia. On vaan hankala olla oman itsensä tuomari ja samalla yrittää suorittaa kohtalaisen rankkaa treeniä.

Aika hyvin haittaa muuten muuta treeniä moinen kokeilu. Ei viitsi edes lähteä maksimisuoritusta hakemaan. Eikö olis parempi sopia että 15 minuuttiin niin on hyvässä kondiksessa? 20 minuuttiin kelpo tulos ja 40 minuuttiin välttävä tulos tai kuinka noi nyt tahtoo laittaakin. En mä ainakaa toistoja halua kiskoa enempää kuin pakko (3) ja lisäpainoilla toki ;)

Näin ei tuu sellaista kilpailun makua, kuitenkaan totuutta ei tiedä miten kellot jätättää ja miten suoritukset oikeasti menee. Laskuissaki voi seota.

Ja toistoissahan on paras käytännössä se mihin keho adaptoituu, mulla se olis kolmoset.. paska homma, pitäs mieluusti vitosia tai kutoisia kiskoa.

edit: Kauppinen olis hyvä täs, pitäs testauttaa kun näkee seuraavan kerran.

Onneksi ei tullut huudeltua mitään ennenkuin koitin, tunnustan nimittäin että ajattelin kymmeneen minuuttiin menevän aika helpostikin.
No eipä mennyt, kymmenessä minuutissa tuli 80 ja sitten riitti. Itselleni selitin tätä velttoutta sillä että olen vedellyt viimeaikoina lisäpainoilla.. :whip:

No ei ole kilpailu. Lähinnä ajattelin, että muuten on hyvin vaikea vertailla näitä suorituksia. Jotkut laskevat esimerkiksi tällaiset leuoiksi:

http://www.youtube.com/watch?v=G-jQeBZonIk

En ole mikään tyylituomari mutta samalla linjalla sun kanssa. Tyylejä on monia mutta suoritustapoja vain yksi. Kädet suorana alhaalla ja ylhäällä leuka kokonaan tangon yli. Ei siis puolivälistä ylös ja leuankärki tangon tasalle. Eihän myöskään oteta kropalla vauhtia eihän.

Mutta treeni on treeniä ja sit kisailut hoidetaan sääntöjen puitteissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en kyllä saa mitään tuntumaa treenissä selkään noilla "virallisilla" leuoilla.. Teen sillä tyylillä mikä ottaa selkään parhaiten. No tänään koittelin tota 100 leukaa, tyylillä 10,10,10,10,10,10 ja sit piti lopettaa. Aika oli tuolloin 5.45min. Menis helposti 8-9min, jos ei olis sitä selkätreeniä alla. Tyyli on vaan aika kaukana tosta virallisesta, mut joka leukatreenin jälkeen latsit pumpissa :)

Maailmanennätys on vietnamilaisella 3 min 100 leukaa. Veikkaan että tyyli on aivan täysin päin helvettiä. Ja kaveri varmasti jokin vinkuheinä. Silti kova suoritus, jotenki uskomatonta. 180 sekuntia aikaa ja siinä 100 leukaa??

Itse en kyllä saa mitään tuntumaa treenissä selkään noilla "virallisilla" leuoilla.. Teen sillä tyylillä mikä ottaa selkään parhaiten. No tänään koittelin tota 100 leukaa, tyylillä 10,10,10,10,10,10 ja sit piti lopettaa. Aika oli tuolloin 5.45min. Menis helposti 8-9min, jos ei olis sitä selkätreeniä alla. Tyyli on vaan aika kaukana tosta virallisesta, mut joka leukatreenin jälkeen latsit pumpissa :)
Kuinka paljon vajaaksi tuo tyylisi mahtaa jäädä? Ei siinä muuta, mutta täällä on turha vertailla suorituksia, jos osa tekee vajaita liikkeitä jaloilla avustaen ja toiset laskee kädet täysin suoriksi, pysäyttää liikkeen ja nostaa itsensä ylös ketkuilematta.

Itseltäni menisi arviolta tunti, jos tekis pitkähköjä sarjoja hyvällä tekniikalla. Tiedä sitten auttaisko sarjojen lyhentäminen paljonkin, ei ole tullut kokeiltua.

En mä kyllä ymmärrä miten täällä kuvitellaan, että tunti menisi, tai oikeasti saa tohon yli 30min menemään. Kyllä toi jokaselta pitäs onnistuu alle 20 minuutin täysin puhtailla leuoilla. Ainakin niiltä, joilla toistomaksimi on 15 pinnassa.

En mä kyllä ymmärrä miten täällä kuvitellaan, että tunti menisi, tai oikeasti saa tohon yli 30min menemään. Kyllä toi jokaselta pitäs onnistuu alle 20 minuutin täysin puhtailla leuoilla. Ainakin niiltä, joilla toistomaksimi on 15 pinnassa.

No on se aika vaikea tarkkaa arviota antaa jos ei ole ikinä testannu. Itsellä toistomaksimi ~16 ja ainakaan kympin sarjoilla ei varmasti mene alta 20min.

Kokeilkaa huviksenne tota ylös-alas menevää pyramidia. Saatte kaikki parannettua aikaa.

edit. Missään ei sanottu, että pitäisi tehdä kympin sarjoja tai pitkiä sarjoja. Jos tavoitteena on mahdollisimman pieni aika, niin eikö silloin kannattaisi tehdä mahdollisimman helpolla tavalla?

Huhhu.. tuli eilen kokeiltua tätä, ku ei ollu lisäpainovyötä vapaana. No ajattelin tehä 5toiston sarjoja, mutta sorruin heti alussa ylilyöntiin ja tein 7,7,6.. Peli oli pelattu, väsähin ja tein vaan 50toistoo aikaa meni reilu 9min:( Pitää kokeilla joskus uudestaa ja alottaa rauhassa. Tulee kyllä harrastettua oikeastaan vain tota lisäpainoilla vetoa joka tuntuukin kulkevan paremmin esim. ykkösmaximi on 75kg+50kgx1... Täähän on vaa selittelyä, tästä on matka vaan parempiin aikoihin..

Back
Ylös Bottom