10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No koskas porukka meinaa aloittaa?Mulla kämmenet nyt auki,mutta piakkoin,piakkoin.Meininki olis 32kiloisella huitaista,mutta hirvittää jo valmiiksi vähän kuinka ote kestää.
Ja tyämaa jumppa porukalle kyllä pitää sanoa ei siksi aikaa.
Funtsannu parasta alotus viikonpäivää kovasti...

Meillä on duunissa 40 kg, se on mulle kyl semmonen mötikkä että kymppiK ei sillä irtoa, irtoaa kädet. Oon tehny sillä välillä 25 sarjoja. Toi 32 on melkein jo puolet mun massasta ni sillä pitää sit tökkiä menemään. Ajattelin alotella joku keskiviikko, ni homma ohi perjantaiksi reilun vkon päähän.

Löysitkö jostain sen 48kg jo? Olen ite hakenut kanssa ja on joka paikasta ollu loppu...(jaksanu selata noita muita ketjuja). Josko koittais sillä ja 32 lla tuon 10000 jossain vaiheessa.

Juu tuli eilen kuula. Mä ostin sen yksityishenkilöltä käytettynä, joten en osaa kyl neuvoa mistä löytyisi.

Meillä on duunissa 40 kg, se on mulle kyl semmonen mötikkä että kymppiK ei sillä irtoa, irtoaa kädet. Oon tehny sillä välillä 25 sarjoja. Toi 32 on melkein jo puolet mun massasta ni sillä pitää sit tökkiä menemään. Ajattelin alotella joku keskiviikko, ni homma ohi perjantaiksi reilun vkon päähän.

Joudun odottamaan viikon tai pari, räjähti takareisi tänään aamulla vedoissa jonnin verran. Mutta kuhan tuolla taas pääsee ,niin lähen mukaan...

Huomenna yritän aloittaa varovasti,eli aamulla klo 5.00 ennen töitä 500*32kg ja ehtoolla mökillä toinen mokoma.Jotenkin vetämätön olo,että saa nähärä kuinka täs käy.
Mut jos ei lähäre nyt,niin sit muutaman viikon päästä.

Jos vetelisin 32kg kuulalla tonnin päivässä niin luultavasti olisin ehtoon puolella aika pahasti...

Minkälaisilla sarjoilla vetelet esimerkiksi tuon 500x32kg ja kuinka kauan siinä oikeen kestää ? Ite ajattelisin että kova suoritus, jos tuntiin vaikka vetelee.

Kai tuo nyt noin kovakuntosilla vispaajilla kuin vinttikin tuntuu olevan menee puoleen tuntiin tai jopa allekin tuo 500 heilautusta?

Tein 20*25 Gymbossin tahtiin 45s työ/45s lepo..Niinku pelkäsinkin ote oli aika lujilla paris viimeises,kämmenet vähä"rikki",muuten meni aika ok.

Eipä tunnin settiä vedetä näillä käsillä kyllä ihan heti,ehkä joskus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tein 20*25 Gymbossin tahtiin 45s työ/45s lepo..Niinku pelkäsinkin ote oli aika lujilla paris viimeises,kämmenet vähä"rikki",muuten meni aika ok.

Eipä tunnin settiä vedetä näillä käsillä kyllä ihan heti,ehkä joskus.

Mökillä sama setti ku aamulla.Näköjään helpompi käsille,kun ulkona heiluu.No eka päivä ja 1000 kasassa,silti nihkeältä tuntuu...saa nähärä.

Mökillä sama setti ku aamulla.Näköjään helpompi käsille,kun ulkona heiluu.No eka päivä ja 1000 kasassa,silti nihkeältä tuntuu...saa nähärä.

Laitahan tuntoja vaikka siitä tuntuuko helpommalta kuin edellinen rykäisy, vannoin kyllä etten enää vedä uudestaan, mutta jos nyt sinäkin... Tsemppiä taas.

Siis aloittaessani kesällä tuolla 24kiloisella 10000 haasteen,en epäillyt ekan päivän jälkeen yhtään etteikö se läpi menisi,vedinhän ekanapäivänä 1500.
Tällä 32kiloisella peli ihan toinen,eli pitää ajatella heti että tulee väkisinkin kaksi treeniä päivään,koska ei ainakaan vielä pysty 1000 tuntiin vetää.
Ja nyt kun en ole lomalla,niin "nupille"huomattavasti raskaampaa.
Aamun treeni meni todella hienosti,vaikka käret olikin vähä lujilla,treenin jälkeen olo oli mahtava,ja töissä ajattelin klo 9.00 että vois vetää uudestaan 500,jos olis kuula,mutta sitten klo11,alkoi tuntua aamun treeni.Jännää että se tunne,tuli niinkuin yhtäkkiä.
Nyt illan veto mökillä,ulkona,oli ihan ok.Ote piti paremmin kuin aamulla sisällä,mutta pakaroista meinas parissa viimeisessä sarjassa potku loppua.
Siis mulle ainakin todella paljon kovempi haaste kuin tuo 24kilon veto...mutta sitähän tässä haetaan ;)

Ja mökillä tämän haasteen tekee vielä raskaammaksi se kun yritän mokkulan voimin päivittää,ja yhteys on jatkuvasti poikki :face:

2. Päivä aamu 20*25 +500 yht 1500.Ulkona tihkusatees,ote ei pitäny yhtään.Keskisykkeet 10 pykälää eilistä korkeammalla,johtuu varmasti juuri tuosta kun pitää kahvaa puristaa niin Pe******sti.

2. Päivä aamu 20*25 +500 yht 1500.Ulkona tihkusatees,ote ei pitäny yhtään.Keskisykkeet 10 pykälää eilistä korkeammalla,johtuu varmasti juuri tuosta kun pitää kahvaa puristaa niin Pe******sti.

2.päivä ilta 20*25 +500 yht 2000.Ulkona,ei satanu,ihime.Ote piti nyt hyvin,mutta ei ollu oikein potkua,pitäis syärä enämpi.Tarkoituksella vedin päivän toisen huitaisun jo nyt,että jäis aikaa huomen aamuun,kun huomenna taas säätämistä,kotiutumisen kans.
Nihkeää,erelleen.

Hyvä.Nua toiset "pojat"puhui jo tosi isoista kuulista tuos ennemmin 48kg...mietin että pitäiskö munkin ettiä isoo kuula jostaki....ei torellakaan tartte...hetkehen aikahan.

Tää poika painaa jo reilut 100..., pakko ottaa isompaa kehiin seuraavalla rykäisyllä, että päästään vähän niin kuin samalle viivalle. Hienosti menee ja niin kuin muistat viime kerrasta safkaa menee eli RUOKAA koneeseen. Ruoskalle tiedoksi että mun on pakko oottaa että takareisi roikkuu jollain lailla taas mukana ja sitte ehkä. Hyvä Vintti!

Eipä tässä hätiä ole, mut lyhyt se on ihmisen muisti. Ei sitä viimekerran jälkeen kyl aatellu et hei, kohta uudestaan ja isommalla kuulalla!?? Josko ei tälläkertaa tekis paastotreenejä. Ens vkolla lähtee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom