10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites muilla tän suorittaneille, onko tullu suonia pintaan, peilikuva muuttunut, rasvaa lähtenyt huomattavasti jne. muita tälläisiä vaikutuksia?

Ei saatana hommasin ensimmäiseksi kuulaksi 24 kiloisen, enkä aikaisemmin ole moista laitetta edes pidellyt käsissään. 20 toiston jälkeen loppuu kyllä mehut aika nopeasti. Saa nähdä millaista kehitystä tuon kanssa on, mutta tätä tahtia saattaa mennä kymppitonni rikki vuonna 2013. Vielä joku tokmannin kuula, niin tuo kahva on viimeisen päälle paksu ja karhea.

Mites muilla tän suorittaneille, onko tullu suonia pintaan, peilikuva muuttunut, rasvaa lähtenyt huomattavasti jne. muita tälläisiä vaikutuksia?

Kyllä koipiin ja hartian seudulle näyttäis lihaa tulleen,tai sit rasvaa lähteny,että siksi paremmalta näyttää, vyötäröltä ja perseestä rasvaa on ainakin lähteny.Otin jopa piruuttani mittoja,mutta oon nyt mökillä joten tuloksia en voi mittailla.
Nyt kun täs pari päivää bulkkaan täällä,niin oon entises kunnos ku puntarin ääreen pääsen ;)

Kyllä tota rasvaa varmaa vähän lähti, aika kuivakkaassa kunnossa jo alussa niin vaikea sanoa. Puristusvoima parantunut selkeästi, sarjakestävyys parantunut helvetisti, katotaan nyt miten tuo kompensoituu muihin liikkeisiin. Toi 1000 burbeeta olis kyllä just niin kusipäinen juttu että enpä tiedä...vihaan burbeeta. :)

Kyllä tota rasvaa varmaa vähän lähti, aika kuivakkaassa kunnossa jo alussa niin vaikea sanoa. Puristusvoima parantunut selkeästi, sarjakestävyys parantunut helvetisti, katotaan nyt miten tuo kompensoituu muihin liikkeisiin. Toi 1000 burbeeta olis kyllä just niin kusipäinen juttu että enpä tiedä...vihaan burbeeta. :)
Mitä enemmän vihaat, sitä parempi liike ;)

Mulla on vasta puolet toistoista kasassa ja viime viikon söin pirusti herkkuja, mutta kyllä vähän on rasvaa lähteny. Lisäksi vatsa on litteämpi, keskikroppa siis vahvistunut huomattavasti. Lisäksi äsken Judohemmo sanoi lounaalla että "vittu sulla on iso perse". Ihan jees.

Kyllä siinä samat vaikutukset oli, kaapelia tuli olkapäihin aika mukavasti ja vyötäröltä suli hiukan kanssa pois, parasta itelle oli tuo järkyttävä sarjakestävyys lopussa. Ja hei 1000 burpees, tekee vaikka kolmessa osassa päivän aikana...seuraavina päivinä vasta tuloo kipu, olen ite nyt kanssa Suomilomalla ja rykäsen sen tuossa jossain vaiheessa, mutta en mitään Mikko Salo vauhtia..

- - - Updated - - -

Päivä 8.Aloitin 10*50 sitte"tuttu ja turvallinen"20*25*24kg.+10000 Aikaa meni 47min. yht 10000.
Nyt tökki kaikkein pahimmin.Viimeisiin kymmeneen sarjaan meinasin Gymbossia vielä säätää,mut aattelin että kyllä se näinkin menee.Heräsin huonosti nukutun yön jälkeen klo 5.00,eli kait kroppa alkaa olla jo levon tarpees.
Juuri nyt en mieti seuraavia haasteita,tuo Burbee on kyllä niin"p******stä"että siihen en lähde...;)

Hurjaa vauhtia meni, kova ukko ja kaikille kiitoksia kun lähitte mukaan.

Vähän menee jo OT,mutta tein headcuttereita 100*32kg.Oli ihan uusi liike mulle.Tuosta saatan itselle kehittää jonkinlaisen haasteen,tai ainakin merkkaan ylös ja seurailen kuinka kehitys menee ja mihinkä suuntaan.
Tuon 10000 heilautus haasteen jälkeisenä päivänä oli kyllä aika pirullinen.
Mutta hyvä liike,vaikea löytää lihasta mikä tuota tehdessä ei työtä tee.

Päivitystä:

Tuli viikonloppuna 2 päivää taukoa humalatilan takia, mutta eilen tein 600 ja tänään 1125 toistoa. Yhteensä saldo tähän mennessä 16 päivän ajalta (jossa 3 vapaapäivää) on 7330 toistoa. Lisäksi tää pitääkin sittenkin hoitaa perjantaihin mennessä, joten nyt on vielä 3 päivää aikaa tehdä puuttuvat 2670 toistoa. Helppo homma! Eipä tuo 32kg kuula tunnu oikein enää kovin raskaalta :D.

Päivitystä:

Tuli viikonloppuna 2 päivää taukoa humalatilan takia, mutta eilen tein 600 ja tänään 1125 toistoa. Yhteensä saldo tähän mennessä 16 päivän ajalta (jossa 3 vapaapäivää) on 7330 toistoa. Lisäksi tää pitääkin sittenkin hoitaa perjantaihin mennessä, joten nyt on vielä 3 päivää aikaa tehdä puuttuvat 2670 toistoa. Helppo homma! Eipä tuo 32kg kuula tunnu oikein enää kovin raskaalta :D.

no sittenhän teet sen valmiiksi viikonlopuksi ja heti siihen kunnon heilautusmiitti päälle...hyvin menee heilautukset eteenpäin ja seuraavaksi keksitään jotain muuta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain tän nyt vihdoin tänään kasaan, aikaa meni 32kg kuulalla 30 päivää. Tavoiteaika ylitettiin 10 päivällä, mutta nuo 10 päivää meni kännäämiseen ym. oheistoimintaan. Oon silti ylpeä itestäni kun sain kerrankin noudatettua jotain "ohjelmaa" orjallisesti tavoitteeseen asti. Kunto on parantunut älyttömästi. Paino pysyi samana, mutta kehonkoostumus muuttui parempaan. Eilen testasin myös vähän isompia kuulia, 50kg kuulalla tuli 3 x 20, eli isompaa kuulaa tarvii hommata. Kaikkein rankin tää homma oli käsien nahkalle ja motivaatiolle (kun oli aika tylsää välillä). Lihasjumit ym. väsymys katosi ensimmäisen 4-5 päivän jälkeen. Hyvä kokemus oli :).

No teknisesti varmaan ihan paskaa, mutta jäis kyllä itseltä kesken tuo leikki.

Sain tän nyt vihdoin tänään kasaan, aikaa meni 32kg kuulalla 30 päivää. Tavoiteaika ylitettiin 10 päivällä, mutta nuo 10 päivää meni kännäämiseen ym. oheistoimintaan. Oon silti ylpeä itestäni kun sain kerrankin noudatettua jotain "ohjelmaa" orjallisesti tavoitteeseen asti. Kunto on parantunut älyttömästi. Paino pysyi samana, mutta kehonkoostumus muuttui parempaan. Eilen testasin myös vähän isompia kuulia, 50kg kuulalla tuli 3 x 20, eli isompaa kuulaa tarvii hommata. Kaikkein rankin tää homma oli käsien nahkalle ja motivaatiolle (kun oli aika tylsää välillä). Lihasjumit ym. väsymys katosi ensimmäisen 4-5 päivän jälkeen. Hyvä kokemus oli :).

No niin sieltä se tuli ja ellei muuta jääny niin meille kaikille jäi tuo sarjakestävyys aikamoiseksi. Hieno homma kaveri ja keksitään jotain muuta typerää tässä syksyn mittaan lisää. Nyt sitte meet ja väännät ihmisten käsiä paskaksi hymy huulilla.

Ihan järkyttävän kovia sarjoja porukka nakuttelee :worship: Itse olen kokeillut "vain" 16 kg kuulalla tehdä joka aamu lenkin jälkeen 4x50 setin. Maanantaina aloin ja nyt alkaa tuntumaan, että 4. kiekka menee ilman järjetöntä hampaat irvessä vääntöä. Tuohon settiin menee noin 15 min. Tuo 10000 kyllä houkuttelee, mutta en kehtaa alkaa vääntämään sitä tuolla pikku-kuulalla. 24 kg pitäis laittaa ens kuun alussa tilaukseen ja kunhan keho tottuu uuteen painoon, voisin myös ottaa haasteen vastaan. Sen verran tarkennusta kysyn tuohon suoritustapaan, eli kaksin käsin ja tosiaan 24 kuulalla? Kuulostaa hurjalta :D

Tuohon aiemmin esillä olleesseen soutuasiaan myös pakko kommentoida. Etuheiluri tosiaan tuo mieleen concept 2:n hinkkaamisen, jossain määrin liikeradoiltaan mutta eritoten käytettyjen lihaksien perusteella. Itsellä kilpasoututaustaa ja tuolla etuheilurilla eritoten yritän saada taas pohjaa rakenneltua, jotta vois alkaa 2000m sisäsoutukisoihin reenaan. 2014 tammikuu olis kisapäivä ja tavote olis tästä nykysestä rupukunnosta pamauttaa yli tuon 3 vuoden takaisen 7.12/2000min tason.

Ihan järkyttävän kovia sarjoja porukka nakuttelee :worship: Itse olen kokeillut "vain" 16 kg kuulalla tehdä joka aamu lenkin jälkeen 4x50 setin. Maanantaina aloin ja nyt alkaa tuntumaan, että 4. kiekka menee ilman järjetöntä hampaat irvessä vääntöä. Tuohon settiin menee noin 15 min. Tuo 10000 kyllä houkuttelee, mutta en kehtaa alkaa vääntämään sitä tuolla pikku-kuulalla. 24 kg pitäis laittaa ens kuun alussa tilaukseen ja kunhan keho tottuu uuteen painoon, voisin myös ottaa haasteen vastaan. Sen verran tarkennusta kysyn tuohon suoritustapaan, eli kaksin käsin ja tosiaan 24 kuulalla? Kuulostaa hurjalta :D

Tuohon aiemmin esillä olleesseen soutuasiaan myös pakko kommentoida. Etuheiluri tosiaan tuo mieleen concept 2:n hinkkaamisen, jossain määrin liikeradoiltaan mutta eritoten käytettyjen lihaksien perusteella. Itsellä kilpasoututaustaa ja tuolla etuheilurilla eritoten yritän saada taas pohjaa rakenneltua, jotta vois alkaa 2000m sisäsoutukisoihin reenaan. 2014 tammikuu olis kisapäivä ja tavote olis tästä nykysestä rupukunnosta pamauttaa yli tuon 3 vuoden takaisen 7.12/2000min tason.

Juu kahdella kädellä ja alkuperäisessä"haasteessa"tosiaan pitäis 24kg kuulalla vetää.Juu huomasin tosiaan samankaltaisuutta soudun kanssa.Itte olen soudellut vain pitkiä matkoja,paitti HIITtejä tietty tullut soudeltua myös.

Ei muuta kuin joukkoon tummaan ja vittuillaan/sori kannustetaan sitten täällä kun alat päästelemään, kumma kyllä itellä kanssa soutu kuuluu viikottaiseen treeniin ja 10000 jälkeen menee 2000m siihen 7 minuuttiin. Ja tuosta kahdella kädellä...tod.näk loppu päivinä alat päästelemään jo yhdelläkin kädellä kun tuntuu tuo normaali niin kevyeltä tai sitten isompaa kuulaa peliin niin kuin me muut taidettiin tehdä. Ja muistat tehdä yhtenä niistä 10 päivästä ylimääräisen normaalin treenin siihen päälle.

Eilen lähti 24kg tilaukseen, joten kunhan kuula saapuu ja saan hieman tuntumaa voin ottaa haasteen vastaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom