10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakko pitää välipäivä haasteesta tänään, ku sen verta tukkoseks alkaa tän flunssan kanssa menemään. Onneks on noita ylimääräsiäkin tullu veivattua, joten huomenna jatketaan jos hengityselimet sen suo.

Pakko pitää välipäivä haasteesta tänään, ku sen verta tukkoseks alkaa tän flunssan kanssa menemään. Onneks on noita ylimääräsiäkin tullu veivattua, joten huomenna jatketaan jos hengityselimet sen suo.

Ellei nyt ihan mene koko nainen tukkoon niin vetele niitä laddereita niin ei kuormita ainakaan tuota hengityselimistöä, jos kunnon influenssa niin ei muuta kuin lepoa, tuo rasittaa muutenkin jonnin verran elimistöä. Hyvin oot päästellyt ja niin kuin me varoiteltiin niin päänupille alkaa käydä enemmän kuin kropalle. En tiedä millä lailla porukka noita heilautuksia vääntää, mutta latsit tiukkana itellä ainakin aina. Ite tein kanssa tuon täällä kaukana ja ollaan hengessä mukana. Tsemppiä.

No tällä hetkellä tilanne on se, että nenän alta löytyy jo punaset "viikset" ku niistäny nii pirusti, keuhkot yrittää tulla ulos yskiessä ja kurkussa asuu kaktus :D ...Eli jos ei mitää ihmeellistä parannausta tapahdu huomisee mennessä, ni kyllä mun on jätettävä leikki tähän ja koitettava joskus toiste uudestaa... :( Katotaan.

Kiitti tsempeistä kuiteski.

- - - Updated - - -

No tällä hetkellä tilanne on se, että nenän alta löytyy jo punaset "viikset" ku niistäny nii pirusti, keuhkot yrittää tulla ulos yskiessä ja kurkussa asuu kaktus :D ...Eli jos ei mitää ihmeellistä parannausta tapahdu huomisee mennessä, ni kyllä mun on jätettävä leikki tähän ja koitettava joskus toiste uudestaa... :( Katotaan.

- - - Updated - - -

Kuula sivuun ja viltin alle. Paranemisia, aina voi koittaa uudestaan. Vaikka 20 kg kuulalla.

Juu ei tältä kevätflunssalta näemmä säästytty edes ulkomailla. Lämpöö oli tänään töiden jälkee, joten tää haaste oli ny tässä. Finrexiniä napaan ja peiton alle, että pystyy töissä käymää. Jahka tästä selviän, ni ei muuta ku nokka kohti uusia pettymyksiä :)

^ No sepä se. Lento Suomeenkin on ens viikon keskiviikkona, ni ei tässä ny parane pelleillä, ettei pukkaa vaikka jotai lentokieltoa päälle pöpöjen takia :) Harmittahan se, että joutu lopettaa kesken, ku nii hyvin meni, mutta emmä kohta enää ees muista koko haastetta.

Parane pian ja mehän voidaan keksiä uusia haasteita sillä aikaa… 1000 burpees aikaa yksi päivä olis yksi mukava kokeiluun. Muutenkin ärsyttävä liike…

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyi vittu tuhat yleisliikettä :D

...Joo kyllä mä täältä palaan entistä ehompana ja kohta oon takas Suomessa ni voi käydä aktiivisesti taas puntillaki :)

Kauheeta, pakko lähteä tohon mukaan. Mut otetaan burbees over bar, ni pysyy hypyt kuosissa?

Ja kädet ylhäällä yhteen? Ja kunnon punnerrus alhaalla? ei mitään cf oikotietä..

- - - Updated - - -

Ja muista ´ ruoska´että olen 192/107kg.. siinä tanner ryskyy ja ihmiset nauraa. Ja sairasloma kutsuu. Tosta mallia..hulluhan tuo on. http://www.allthingsgym.com/mikko-salo-on-doing-1000-burpees-for-time/, pitää varmaan tehdä oma ketju jos joku aloittaa..

Ei kun kato just tehää kunnolla tai ei ollenkaan! Jos lähtis kokeilemaan kevyesti; 10 päivän haaste. 1.päivänä 100, toisena 200 jne. Vimppana kiskoisi sitten sen tonnin.

Voisko turkkilaisen ylösnousun ympärille kyhätä jonkun oksetussetin? Siinä on kans sellanen kokonaisvaltainen liike, jossa vahvistuu lähes koko kroppa kerralla. Isot pojat kerto, et ennen vanhaan (siis tosi paljon kauan sitten ja tämä ei välttämättä tapahtunut Suomessa:)) tehtiin ensin pelkkää turkkilaista siihen asti, että sai 100:lla paunalla puhtaan suorituksen ja sit sai vasta luvan alkaa tekee myös muita liikkeitä siihen päälle:puntti:.

Tuota heilautusta kehutaan monesti täydelliseksi yksittäiseksi liikkeeksi kun se ottaa vatsaan selkään jalkoihin niskaan jne...

Pitäis kehittää joku kolmen liikkeen kiertävä jumppa mitä heilautuksella ei saa ,, habat ?? rinta ??

olkapäät ??

Heilautus-leuanveto (vastaote)- punnerrus ??

sanokaa viisaammat 3 täydellistä liikettä mitkä ne olisi ? tykkään vain pitää treenin yksinkertaisena ja monipuolisena

Hullu basisti: -Enpä nyt tiedä onko kummoinen "oksetussetti", mutta silloin tällöin tulee itse työstettyä turkkilaista 20kg kuulalla 50 toistoa vuoropuolin yhteen putkeen aikaa vastaan siten, ettei kuula tai mies saa hetkeksikkään pysähtyä. Itse alotan turkkilaisen aina pystystä, joten käytännössä siis siihen tulee aina ensin tempaus ja turkkilainen ja ylösnousun jälkeen puolen vaihto lennosta uuteen tempaukseen jne. Tuota tehdessä teen turkkilaisen ns. yhden käden valakyykyn kautta, en askelkyykyn joka on hitaampi tehdä vaikka sillä isommat raudat saakin liikkeelle.

Kyllä tuolla hapen saa kortille ja tuntee tehneensäkin, alle 10min jos vetäsee, niin pitää jo kiirehtiäkin. Saattaa pian joku hikipisarakin jo irrota...

edit. Ja kai nyt jokaisella turkkilainen menee vähintään puolella omasta painosta? Toki tuossa vaiheessa kuulat loppuu monasti kokonsa puolesta jo kesken, mutta ei kai sitä nyt tangolla tehtynäkään huijaukseksi lasketa.

Toi turkkilainen saa kyllä mullakin happikoneen laulamaan, tosi hyvä liike! Miten risumies siis käytännössä meet valakyykyn pohjasta pötkölleen? Laitatko vaan vapaan käden maahan ja siitä alaspäin vai? Tokihan puolella omasta painosta turkkilainen pitää mennä! ;) oon tehny 3 toistoa 40 kg kuulalla/puoli, oma paino siinä 72kg.

WhipOfGod: -Laitan valakyykyn ala-asennosta sen vapaan käden siihen kantapään vierelle ja otan painon sen käden ja painoa pitävän käden puoleisen jalan haltuun. Sitten vain ojennan jalan sinne eteen kuten tekisin askelkyykyn kautta tehdyssä taakse jääneen jalan ojennuksenkin ja sama tieten palautuksessa, palautetaan siihen kyykky asentoon, ei vedetä taakse asti. Tuo on vain nopeampi tapa kun haluaa tehdä hieman terhakampaa tahtia niitä toistoja.

Piti käydä omasta treenipäivyristä lunttaan, että tuossa 50x20kg turkkilais hommassa näyttäis oma paras tulos olleen 8min 6sek. Ykkösenä paras on oikealla 57.5kg ja vasurilla 55kg. Molemmat siis tangolla, kun ei tuollasia kuulia täälläpäin ole näkynyt. Oma paino pyörii siinä 90kg molemmin puolin, riippuen olusharrastamiseen panostamisen määrästä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom