Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä!! Sitte alat heilauttelemaan ja pistät fiiliksiä tänne! Jos mitään kutkuttavaa haastetta ei tuu vastaan, ni otan myöhemmin syksyllä varovaisen yrityksen tästä 28-32kg kuulalla. Puolet ja puolet. Any1?
Eiköhän tuo rykäästä 32kiloosella...syksymmällä.Nyt kun työt"häiritsee"menee varmasti täydet 10päivää.
Pitäsköhän uudestaan...Teidän kahden kanssa se menee sitten varmaan 5 ssä päivässä(32kg) ja Henki raahataan mukaan.
Ajatus olisi, että tämän viikon hieman totuttelen tuohon isompaan kuulaan ja ensi viikolla alan sitten heiluttelemaan kohti 10000 toistoa, tosin tuohon en millään kykene 10 päivän aikana, mutta voisin myös pyrkiä tekaseen 500/päivä ja katsella myöhemmin tänä vuonna jos keho/kunto jaksaa heilua kaiken 10 päivän sisään. Pakko kyllä sanoa, että 16kg heilurilla ja 24kg heilurilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Ihan eri tavalla otti korsettiin ja jalkoihin.
Guruja juu...melkoisia...samaa mieltä, vaihtele suoria sarjoja, maksimisarjoja, breathing laddereita(hyviä aamutreeneinä tyhjällä kropalla) ja vaikka tabataa välillä loppuun ja yhellä kädellä ja sitte vaikka välillä heilatukset tosi ylös...jne. Vaihtelua peliin ja 10 päivää on lyhyt aika.Joo, jos teet saman jumpan joka kerta ja 10 päivää putkeen, alkaa se nopeasti maistua puulta. Vähän fiiliksen mukaan vaihtelee treeniä. Ite en ainakaan jaksanu tehdä samaa treeniä kahdesti päivään, oli "pakko" vaihdella.
Täytyypä kokeilla raskaammalla ja tehä vähemmän toistoja. Mulla toi sokeritauti kolkuttaa ovella ja täytyis saada kehonkoostumusta paremmaksi. Taitaa silti jäädä toi 10000 haaste haaveeksi mulla.Olen ite tehnyt aamujumppana 4x25 24kilosella ja sen huomannut että 20 toiston jälkeen meinaa puhti loppua lantiosta. 16 kilosella en moista huomannut, joten siinä mielessä parempi tehä tällä isommalla niin saadaan hötöt pois :D
Täytyypä kokeilla raskaammalla ja tehä vähemmän toistoja. Mulla toi sokeritauti kolkuttaa ovella ja täytyis saada kehonkoostumusta paremmaksi. Taitaa silti jäädä toi 10000 haaste haaveeksi mulla.
Näin täytyy varmaan tehdä, tossa ihan hyviä pointteja. Jaksaa sit tehä TGUta ja muita liikkeitäkin turvallisesti. Tekis mieli vähän rillutellakin, mutta oon viikonlopun töissä. No, ehkä sit ensviikolla.Jos siltä tuntuu, niin kannattaa tehdä niinku mä tein, eli käyttää 30 päivää tuohon 10 000 heilautukseen. Siinä jää aikaa vähän paremmin muullekin reenille ja välillä voi vähän rillutellakin.