10 000 heilautusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä!! Sitte alat heilauttelemaan ja pistät fiiliksiä tänne! Jos mitään kutkuttavaa haastetta ei tuu vastaan, ni otan myöhemmin syksyllä varovaisen yrityksen tästä 28-32kg kuulalla. Puolet ja puolet. Any1?

Hyvä!! Sitte alat heilauttelemaan ja pistät fiiliksiä tänne! Jos mitään kutkuttavaa haastetta ei tuu vastaan, ni otan myöhemmin syksyllä varovaisen yrityksen tästä 28-32kg kuulalla. Puolet ja puolet. Any1?

Eiköhän tuo rykäästä 32kiloosella...syksymmällä.Nyt kun työt"häiritsee"menee varmasti täydet 10päivää.

Eiköhän tuo rykäästä 32kiloosella...syksymmällä.Nyt kun työt"häiritsee"menee varmasti täydet 10päivää.

Pitäsköhän uudestaan...Teidän kahden kanssa se menee sitten varmaan 5 ssä päivässä(32kg) ja Henki raahataan mukaan.

Meillä on täällä Viking Challenge mitä voitte koittaa sillä aikaa... 4 km soutu(consept2), 10 kilon lekan kanssa juoksu (maili), sitten 100 lyöntiä renkaaseen kummaltakin puolelta(200 yhteensä), sitten taas mailin juoksu takaisin veneelle ja 4 km soutu kotia... Paras aika meidän porukassa taitaa olla tällä hetkellä 52 min (ei oo mun kylläkään)itellä menee tuohon hiukan alle tunti.
Tein noita burpees yhtenä päivänä kokeeksi tuollaiset 500 ja hyi helevetin helevetti, eli niitä en ainakaan lähe tekemään 1000 päivässä IKINÄ.

Ajattelin ottaa tässä ennen pikku lomareissua pikarykäsyn ja tehdä 4 päivässä 2500 etuheilautusta yhdellä kädellä. Tänään tein ensimmäiset 500 10x50 sarjana ja aina 10 kohalla käden vaihto. Koitan joka päivä tehä erillaiset setit

Tämän keskustelun innoittamana aloitin itsekin tämän projektin, tosin ainoastaan 500 kpl / päivä ja aika vaatimattomalla kuulalla, mutta jossain kohti investoitava isompaan. Sen verran huonohkolla kunnolla liikkeellä, että tuossakin tuntuu olevan alkuun tekemistä.

No.. kerkesin 2 päivää tehä, 1000 toistoa yhen käden heilautusta 20kg kuulalla ja sitte iski kuume ja joutuu jättää tänää välii.. Saatanavittuperkele. Sain vielä mukavasti selänki auki piikkimatolla reenien jälkee

Eilen postin mies kippasi 24 kilosen eteiseen ja hieman kokeilin tempauksia 1-2-3-4 tyyliin ja työntöjä samalla tavalla. Yllätyksekseni meni ihan ok. Tänä aamuna kokeilin aamujumpaksi tekasta 5x20 heiluria. Joo kaikki meni kunnialla loppuun mutta jo tuon 100 toiston jälkeen oli semmonen "happi loppuu" -olo.

Ajatus olisi, että tämän viikon hieman totuttelen tuohon isompaan kuulaan ja ensi viikolla alan sitten heiluttelemaan kohti 10000 toistoa, tosin tuohon en millään kykene 10 päivän aikana, mutta voisin myös pyrkiä tekaseen 500/päivä ja katsella myöhemmin tänä vuonna jos keho/kunto jaksaa heilua kaiken 10 päivän sisään. Pakko kyllä sanoa, että 16kg heilurilla ja 24kg heilurilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Ihan eri tavalla otti korsettiin ja jalkoihin.

Ajatus olisi, että tämän viikon hieman totuttelen tuohon isompaan kuulaan ja ensi viikolla alan sitten heiluttelemaan kohti 10000 toistoa, tosin tuohon en millään kykene 10 päivän aikana, mutta voisin myös pyrkiä tekaseen 500/päivä ja katsella myöhemmin tänä vuonna jos keho/kunto jaksaa heilua kaiken 10 päivän sisään. Pakko kyllä sanoa, että 16kg heilurilla ja 24kg heilurilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Ihan eri tavalla otti korsettiin ja jalkoihin.

Kaippa se on sitten itsekin aloitettava. Itsellä 2X16 kg, 20 kg ja 24 kg kuulat. Täytyy kanssa tunnustella että millä kuulalla jaksaa ja tekeekö ton 10 päivän vai kuukauden setin. Itsellä nyt sellainen fiilis että tekisin kanssa ton 500 toistoo päivässä aluksi. Tää viikko menee ihan hissukseen flunssan takia, ellei pian ala hellittämään oireet.

Jos teen joka aamu 1-23-1 tulee siitä jotain reipas 500 toistoa ja tämä voisi olla mahdollista tänhetkisellä kunnolla suorittaa. Toki pari kertaa viikossa voisi iltäpäivästä huitoo muutamat lisää. Itse näkisin tasolleni sopivana haasteena tehdä joka aamu vakkarina sen reiska 500 ja tähän päälle kaikki mitä tulee on plussaa. Lopussa mielenkiintoista nähdä, missä ajassa on 10000 nakuteltu täyteen. 10 päivään ei tule menemään mutta jos vaikka alle 20 päivän niin jee.

Teen normit iltapäivähikoilut kylkeen, eli ti ja to kuntonyrkkeily ja ma sekä pe kuulailua, johon liitän vähän enemmän heilautuksia. Eli mahdollisesti ma ja pe tulisi +200 heiluria iltapäivältä lisäks. Mut katotaan ens viikol

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ehkä noi rappuset on hyviä tohon. Itse ajattelin 1-20-1 ja siihen lisäks 2x50, niin mun huonolla matikalla tosta pitäis tulla tasan 500 toistoo. Ensin ajattelin kevyemmällä kuulalla tehdä suoria sarjoja tyyliin 10X50, mutta raskaammilla noi varmaan alkaa hapottaan aika hyvin. Tietty vois tehä 20X25. Täytyy varmaan mielenkiinnon ja motivaation säilyttämiseksi tehdä eri variaatioita välillä. Vai mitä sanoo ne gurut, ketkä on tätä jo tehneet?

Joo, jos teet saman jumpan joka kerta ja 10 päivää putkeen, alkaa se nopeasti maistua puulta. Vähän fiiliksen mukaan vaihtelee treeniä. Ite en ainakaan jaksanu tehdä samaa treeniä kahdesti päivään, oli "pakko" vaihdella.

Joo, jos teet saman jumpan joka kerta ja 10 päivää putkeen, alkaa se nopeasti maistua puulta. Vähän fiiliksen mukaan vaihtelee treeniä. Ite en ainakaan jaksanu tehdä samaa treeniä kahdesti päivään, oli "pakko" vaihdella.
Guruja juu...melkoisia...samaa mieltä, vaihtele suoria sarjoja, maksimisarjoja, breathing laddereita(hyviä aamutreeneinä tyhjällä kropalla) ja vaikka tabataa välillä loppuun ja yhellä kädellä ja sitte vaikka välillä heilatukset tosi ylös...jne. Vaihtelua peliin ja 10 päivää on lyhyt aika.

No niin, flunssa tai mikälie virus on taittumassa ja sen jälkimainingeissa tein tänään kokeilusetin. Aloitin varovasti 16 kg kuulalla ja tein 10X50 aikaan 29:41. Hyi s****na ku teki häijyy. Hävettää ku on nuin cacassa kunnossa. Yleensä oon tehny sen 12 minuuttii program minimumista 20 kilon kuulalla ja siinä tulee toistoja alle puolet tosta. Ei tsäänssiäkään että rupeisin vielä tässä kunnossa tekeen 24 kilosella mitää dona päivässä settejä. Täytyy nyt vähän funtsia, kun toi vuorotyökin verottaa omansa. Mitäs muita tekosyitä mä viel... Ei voi ku sanoo et lakki päästä ja kunnioitusta niille kun on tehnyt ton 10 päivässä. Joka tapauksessa jatkan tätä jollain tasolla. Äsken putkirullailin, venyttelin ja otin piikkimattoakin vielä tykö varoiksi. Nyt meen saunaan ja toivottavasti huomenna ei oo paikat kovin jumissa ja en tehnyt hallaa parantumisprosessille. Mun tuurilla puskee jotain jälkitautii vielä.

Eilen ehtoosti tein 20X25 aikaan 33:22. Tänä aamusti oli kurkku vähän karheena ja parin tunnin päästä verikokeet (tulehdusarvot ym.). Täällä satelee vettä, saas nähä jaksaako työpäivän jälkeen tehä mitään. Ainakaan pihalla. Hyvä merkki on se ettei oo alaselkä kipee seuraavana aamuna ku on tehnyt tän. Ainoostaan latseissa ja ranteissa DOMSseja.

Olen ite tehnyt aamujumppana 4x25 24kilosella ja sen huomannut että 20 toiston jälkeen meinaa puhti loppua lantiosta. 16 kilosella en moista huomannut, joten siinä mielessä parempi tehä tällä isommalla niin saadaan hötöt pois :D

Olen ite tehnyt aamujumppana 4x25 24kilosella ja sen huomannut että 20 toiston jälkeen meinaa puhti loppua lantiosta. 16 kilosella en moista huomannut, joten siinä mielessä parempi tehä tällä isommalla niin saadaan hötöt pois :D
Täytyypä kokeilla raskaammalla ja tehä vähemmän toistoja. Mulla toi sokeritauti kolkuttaa ovella ja täytyis saada kehonkoostumusta paremmaksi. Taitaa silti jäädä toi 10000 haaste haaveeksi mulla.

Täytyypä kokeilla raskaammalla ja tehä vähemmän toistoja. Mulla toi sokeritauti kolkuttaa ovella ja täytyis saada kehonkoostumusta paremmaksi. Taitaa silti jäädä toi 10000 haaste haaveeksi mulla.

Jos siltä tuntuu, niin kannattaa tehdä niinku mä tein, eli käyttää 30 päivää tuohon 10 000 heilautukseen. Siinä jää aikaa vähän paremmin muullekin reenille ja välillä voi vähän rillutellakin.

Jos siltä tuntuu, niin kannattaa tehdä niinku mä tein, eli käyttää 30 päivää tuohon 10 000 heilautukseen. Siinä jää aikaa vähän paremmin muullekin reenille ja välillä voi vähän rillutellakin.
Näin täytyy varmaan tehdä, tossa ihan hyviä pointteja. Jaksaa sit tehä TGUta ja muita liikkeitäkin turvallisesti. Tekis mieli vähän rillutellakin, mutta oon viikonlopun töissä. No, ehkä sit ensviikolla.

Ei toi 30 päivääkään huono ole, mutta mielestäni siinä katoaa osa tän homma jujusta ja "viehätyksestä". Perimmäinen ajatushan on ajaa kroppaa ja mieltä sinne äärirajoille. Tietenkin kunnosta riippuen, mutta ei sitä juurikaan tapahdu jos tekee 10000 toistoa 30 päivään. Sehän on "vaan" reilu 300 toistoa päivään. Jos tuntuu toi 10 päivää pahalta tökätä se 10000, niin tekee sit samassa ajassa vaikka 5000 tai sen kympin 20 päivään. Helpompaa olla rilluttelematta 10 kuin 30 päivää. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom