Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä tavoitteenani ole olla painonnostaja, vaan kunnon kehonrakentaja, joka on ollut unelmani jo koko pienen ikäni. Sekä olisiko teillä jonkinäköisiä neuvoja että kuinka paljon sarjoja sekä toistoja pitäisi tehdä, jotta saisi ns."maksimaalisen" lihasmassan kehityksen? Itse olen vetänyt tähän asti lähes aina 3x8-10 lähes kaikki liikkeet, ja tuntuu toimivan, mutta jos joku toinen olisi teidän mielestänne toimiva, niin viitsisittekö kertoa toimivamman
vaihdat 2 jakoiseen niin alkaa tulemaan sitä lihasmassaa, kunhan ruokapuoli on kunnossaMoro, 17v poika kyselis sellasta, että kuinka olisi mahdollista saada enemmän lihasmassaa?
Olen käyttänyt tuolta FAQ:sta löytämääni 5-jakoista ohjelmaa mutta kysynkin teiltä, onko mahdollista tehdä 7-jakoinen ohjelma, joka myös toimisi? Reenaus on suorastaan intohimoni, ja halu olla kehonrakentaja on sanoin kuvaamatonEikä tavoitteenani ole olla painonnostaja, vaan kunnon kehonrakentaja, joka on ollut unelmani jo koko pienen ikäni. Sekä olisiko teillä jonkinäköisiä neuvoja että kuinka paljon sarjoja sekä toistoja pitäisi tehdä, jotta saisi ns."maksimaalisen" lihasmassan kehityksen? Itse olen vetänyt tähän asti lähes aina 3x8-10 lähes kaikki liikkeet, ja tuntuu toimivan, mutta jos joku toinen olisi teidän mielestänne toimiva, niin viitsisittekö kertoa toimivamman
![]()
Jos kehtaisitte bodaajat vähän jelppiä :P
kreatiinipurkissa lukee, että 5g päivässä (kukkura teelusikallinen).
Kannattaako se ottaa aamulla, ennen treeniä, treenin jälkeen vai kenties illalla?
Takareisille ja pakaroille liike jossa ei rasitu alaselkä?
On ollut tässä vähän selän kanssa ongelmia niin ei viitsisi sitä rikkoa uudestaan kun alkaa olemaan normaali. Viime keskiviikkona juuri ja juuri pystyi kävelemään kun oli niin jumissa koko alaselkä/lonkkien alue.
Pakaroille hip thrust tangolla.
Moro, 17v poika kyselis sellasta, että kuinka olisi mahdollista saada enemmän lihasmassaa?
Olen käyttänyt tuolta FAQ:sta löytämääni 5-jakoista ohjelmaa mutta kysynkin teiltä, onko mahdollista tehdä 7-jakoinen ohjelma, joka myös toimisi? Reenaus on suorastaan intohimoni, ja halu olla kehonrakentaja on sanoin kuvaamatonEikä tavoitteenani ole olla painonnostaja, vaan kunnon kehonrakentaja, joka on ollut unelmani jo koko pienen ikäni. Sekä olisiko teillä jonkinäköisiä neuvoja että kuinka paljon sarjoja sekä toistoja pitäisi tehdä, jotta saisi ns."maksimaalisen" lihasmassan kehityksen? Itse olen vetänyt tähän asti lähes aina 3x8-10 lähes kaikki liikkeet, ja tuntuu toimivan, mutta jos joku toinen olisi teidän mielestänne toimiva, niin viitsisittekö kertoa toimivamman
![]()
Jos kehtaisitte bodaajat vähän jelppiä :P
..mutta onko haittaa, jos tekee SJMV:n ja kyykyn peräkkäisinä päivinä? Mietin vaan, että niissä molemmissahan kai rasittuu pakarat, niin pitäiskö pakaralle antaa enempi palautumisaikaa? Mulla on ollut käytössä 2-jakoinen ohjelma, jossa kyykky & SJMV on ohjelmassa vuorotellen ja olen useimmiten tehnyt peräkkäisinä päivinä kaksi treeniä. Nyt mua on alkanut huolettaa, että ehtivätkö pakarani levätä riittävästi .. :|Jälleen sarjassamme tyhmääkin tyhmemmät kysymykset..mutta onko haittaa, jos tekee SJMV:n ja kyykyn peräkkäisinä päivinä? Mietin vaan, että niissä molemmissahan kai rasittuu pakarat, niin pitäiskö pakaralle antaa enempi palautumisaikaa? Mulla on ollut käytössä 2-jakoinen ohjelma, jossa kyykky & SJMV on ohjelmassa vuorotellen ja olen useimmiten tehnyt peräkkäisinä päivinä kaksi treeniä. Nyt mua on alkanut huolettaa, että ehtivätkö pakarani levätä riittävästi .. :|
@afsg Ei välttämättä noin lyhyt syklittely ole se paras vaihtoehto. Bulkkaa niin kauan kuin pää kestää sitä, siedät omaa kehonkuvaa ja jaksat syödä niin paljon. Sitten taas diettaat ylimääräset pois. Jne. Tämä siis oma näkemykseni asiasta ja jollain muulla on varmaan omansa. Bulkilla voi kyllä harrastaa HIITiä vaikka räjähtävyyttä parantavassa mielessä, mutta siinäkin on huomioitava kalorikulutus, joka treenistä aiheutuu. http://www.simplyshredded.com/crank-it-up-6-hiit-cardio-workouts-to-help-shred-the-fat.html Tuolla on hyviä erilaisia HIIT treenejä ;)
Mites tuo nyrkkeily homma, voikos tuon hyppynarun korvata jollakin? Kun tässä huoneessa missä on nyrkkeilysäkki ei oikeen mahdu sillä kikkailemaan. Voinko esimerkiks tehdä kyykkyhyppyjä, vähän lyhyemmän sarjan toki.
Millanen jako sulla on 2-jakoisessa vetävät-työntävät? Jos on ylä-alakroppa jako, kannattaa toi SJMV tehä kyllä siellä alakroppa päivässä.