Itse hoidan huomautuksen näyttämällä peukkua tai morjestamalla. Tuollainen saa vastapelurin häpeämään paljon enemmän virhettään.
Itse olen huomannut hyväksi huomautuskeinoksi isällisen, mutta veijarimaisen nyrkin puistamisen pieni virne suulla. Tällöin vastapuoli tuntee häpeää ja ymmärtää virheensä, mutta tietää ettei elämä siihen lopu ja osannee varoa seuraavalla kerralla.
Tai sitten vastapuoli näyttää keskaria takaisin.
Myös ärsyttää helposti provosoituvat kuskit - eli minä! Mulle ei tarvitse kun vähän ilmasta halukkuuttaan ajaa lujaa, ja race is on.
Siinäpä se, "siviilissä" minua ei saa ihan vähällä provosoitumaan ja esim. kännissäkään ei koskaan ole tullut riitaa haastettua. Mutta kun päästään auton rattiin, tulit kylkeä kohti tai maantiellä jouduin jonkun reikäpään vastaan tulevan ohittajan takia polkemaan jarrua ja menemään rengas pientareella niin keskari nousee ja töötti soi. Sitten noita en käytä moottoritielle liittyessä vilkkua-oireyhtymään suhtautuminen menee muun liikenteen mukaan (niin kuin aiemmin kuvailin), sekä sen millä tuulella itse on.
Tosin on tuo onneksi vähenemään päin, en minä viitsi sitä tööttiä soittaa jos joku autonsa sammuttaa valoihin/joku eläkeikäinen ihminen ei aja ihan sitä vauhtia mitä nopeusrajoitus on tai jos joku ei sitä vilkkua liikenneympyrästä poistuessa näytä.
Ettei tämä vaikuttais sellaiselta että pidän itseäni täydellisenä niin esimerkkinä oma moka viime kesältä: Mutkan jälkeen pienellä suoralla keskellä maantietä joku mies liikkuu hitaasti, noh keskari nousee ja töötti soi. Pääsin kohdalle ja huomaan että miehellä on jalka paketissa ja kulkee kepeillä. Siinä vaiheessa tunteet meni :wall: itselle ja lopuksi
toivoen mahdollisuutta olla näkymätön.