Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikenevaloissa ajoin vapaata kaistaa (kaistat saman suuntaisia) vihreiden vaihduttua viereiselle pysähtyneen ruosteisen transporterin ohi, kun valot sopivasti vaihtuivat. Mutta voi jumalauta minkä kiihdytyksen pakettiauto otti, ja jäi oikealle kaistalle kohdalle roikkumaan etten päässyt vaihtamaan kaistaa.
On... mutta äärimmäisen hauskaa. :DTiedän että tällainen on erittäin typerää ja lapsellista.
Lippalakkipäiset wannabe-dragsterkuskit. Liikenevaloissa ajoin vapaata kaistaa (kaistat saman suuntaisia) vihreiden vaihduttua viereiselle pysähtyneen ruosteisen transporterin ohi, kun valot sopivasti vaihtuivat. Mutta voi jumalauta minkä kiihdytyksen pakettiauto otti, ja jäi oikealle kaistalle kohdalle roikkumaan etten päässyt vaihtamaan kaistaa.
Ohjaimissa hyppi innosta joku ilmeisesti 18-v juuri kortin saanut rokkenroll-amis, joka isän autolla ajaessaan oli ensimmäisen kerran pelastanut valoissa loukatun kunniansa.
Rehellisesti sanottuna kaikki tuollaiset lippalakkipäiset maantie-raivoajat ja rallikuskit pitäisi köyttää EURONCAP-autoon joka lasautetaan sitä testiseinää päin. Säästyisi rahaa törmäysnukeissa ja lippalakkipäiset runkkarit saisivat mitä ansaitsisivat.
Ehkä kiihdytys oli tavallista rivakampi, mutta että kaistalle viereen junnaamaan etten pääse pois? Mitä vittua? Oikeasti sellaisia sekopäisiä pikku-nilkkejä pitäisi piestä vyön solkipäällä kotona ja lujaa. Jos omista lapsistani tulee sellaisia saatanan kusipääkaahareita, niin remmiä tulee niin että tuntuu.
Tai ainakin ohjata mielenterveystoimistoon jos liikennevalot ovat niin pahasta psyykeelle.
Mä teen tommosta kiihdyttelyä vain silloin jos huomaan jonkun varta vasten vaihtaneen vasemmalle kaistalle jotta voisi valojen vaihduttua vihreiksi kiilata ohi. Erityisesti nautin tilanteesta jos se vasen kaista
kohta loppuu ja "haastaja" joutuu nolosti hidastamaan palatakseen oikealle kaistalle. Ai että siitä tulee hyvä olo.
Tiedän että tällainen on erittäin typerää ja lapsellista.
Mua lähinnä alkaa huvittamaan silloin, kun näkee tommosta.
Eikö omasta lotjakkeesta löytynyt tarpeeksi hönkää portterin ohittamiseen, vai mikä tässä oikein mätti?

Mä teen tommosta kiihdyttelyä vain silloin jos huomaan jonkun varta vasten vaihtaneen vasemmalle kaistalle jotta voisi valojen vaihduttua vihreiksi kiilata ohi. Erityisesti nautin tilanteesta jos se vasen kaista
kohta loppuu ja "haastaja" joutuu nolosti hidastamaan palatakseen oikealle kaistalle. Ai että siitä tulee hyvä olo.
Tiedän että tällainen on erittäin typerää ja lapsellista.
Valitan, olet typerän ja lapsellisen lisäksi idiootti.
Onko viereisellä kaistalla jonkun ohi ajaminen nykyään kiilaamista?
harvoin minä joustan oikeuksistani jos toinen osapuoli olettaa minun automaattisesti tekevän niin. jos toinen osapuoli taas on nöyränä, käyttää vilkkua fiksusti yms niin varsin mielelläni annan hänelle runsaasti tilaa.

On se joskus kun ne oman kaistan loppuessa tulee väkisin eteesi vaikka tilaa ei kunnolla ole. Tällöin viisaampi väistää/hidastaa ettei tule kolaria.