Onkohan tuolla herkällä crp:llä oikeasti mitään merkitystä?
Läskiä on mutta arvo ollut 0,3-0,7 haarukassa.
Läskiä on mutta arvo ollut 0,3-0,7 haarukassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään. Ja muutenkin ketolla on paljon parempi olla ylipäätänsä. En aio enää koskaan käyttää päivittäin hiilareita.Kai kuitenki otit verkikokeet silloin kun vielä söit hiilareita enemmän, että sulla on joku vertailupiste miten muuttuu?
Missä se on todistettu ja mite ? jos syö vaik marjoja ja kaurapuuroo niin tulehdusta pukkaa ?En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään.
how carbs raises inflamationMissä se on todistettu ja mite ? jos syö vaik marjoja ja kaurapuuroo niin tulehdusta pukkaa ?
En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään. Ja muutenkin ketolla on paljon parempi olla ylipäätänsä. En aio enää koskaan käyttää päivittäin hiilareita.
Voi jeesus, niin, mä tarkistan ne tutkimusväitteet ihan itse, meneekö nyt perille jo? Nää kuulostaa poliittisilta lesboilta nää hiilarien tuputtajat, ihme vitun vänkäämistä ja pilkun nussimista kokoajan.Vähän ihmettelen kun aikasemmin päivällä kirjotit ettet lue tutkimuksia, vaan otat verikokeet ja sit et kuitenkaan ottanu ennen ketoa ja sanot et todistetusti hiilarit aiheuttaa tulehdusta. Todistetusti missä? Niissä tutkimuksissa mitä et lue, vai kavereilla!
No laita ne tutkimusväitteet tänne ? ihme angstaamista kun koittaa asiallisesti kysyä. vittu sitä vittu tätä.Voi jeesus, niin, mä tarkistan ne tutkimusväitteet ihan itse, meneekö nyt perille jo? Nää kuulostaa poliittisilta lesboilta nää hiilarien tuputtajat, ihme vitun vänkäämistä ja pilkun nussimista kokoajan.
No kun se on niin päivänselvää, en nyt tiedä montako kertaa se pitää sulle sanoa. Tää vänkääminen on jo trollaamisen tasolla.No laita ne tutkimusväitteet tänne ? ihme angstaamista kun koittaa asiallisesti kysyä. vittu sitä vittu tätä.
No kun se on niin päivänselvää, en nyt tiedä montako kertaa se pitää sulle sanoa. Tää vänkääminen on jo trollaamisen tasolla.
Yksi asia mikä häiritsee, on se, että mikä ihmeen kiima teillä on tulla tuputtaan hiilareita ketoosiketjuun?
Tässä on promptit mukana, missä asiaa on kysytty vähän laajemmalla kannalla kuin tuolla sinun esimerkki promptilla. Laitoin jo eilen, mutta laitetaan kertauksena.Siirrytään eteenpäin, Reppana on nyt julistanut tämän, niin turha jauhaa enempää. Voimme unohtaa hiilarien pudottamisen hyödyt tolta osin. Hiilarit eivät siis nosta tulehdusarvoja, jos jossain pubmedissa niin on tutkittu, niin se on väärin.
Vinkki tekoälyn käyttöön, kun sun vastauksessa on sanoja Hype, vhh-fanit, niin laitappa se promt minkä sille annoit, nimittäin noissa pitäisi antaa simppeli puolueeton promt kuten vaikka "Hiilihydraattien vaikutus kehon inflamaatioon".
Mulla 5.6 nyt LDL, sama mitä naturaalina oli ja HS-CRP on 0.5. Mä nyt ihmiset hyvät, painottaisin niin kovasti sitä, että mitatkaa omat tasonne, ne ei välttämättä mene samalla tapaa mitä muilla.Lipidiprofiili: Osalla ihmisistä ketoosi nostaa LDL-kolesterolia ja apolipoproteiini B:tä, mikä voi olla yhteydessä verisuoniston matala-asteiseen ärsytykseen.
psyllium käytössä? miten otat sen, kun vetää paakuksi niin herkästi?Mulla 5.6 nyt LDL, sama mitä naturaalina oli ja HS-CRP on 0.5. Mä nyt ihmiset hyvät, painottaisin niin kovasti sitä, että mitatkaa omat tasonne, ne ei välttämättä mene samalla tapaa mitä muilla.
Mutta, vaikka kuinka vastahakoisuutta on, niin siitä ei mihinkään pääse että vhh/keto on ihmiselle kovin terveellinen. Haittavaikuksia on niin vähän versus hyödyt.
No just sitähän mä ihmettelin, että et ole hiilareiden aikana mitannut tuota hs-crp:tä, niin nyt et voi tietää miten se keto sulla vaikuttaa, onko se laskenut vai nostanut.Mulla 5.6 nyt LDL, sama mitä naturaalina oli ja HS-CRP on 0.5. Mä nyt ihmiset hyvät, painottaisin niin kovasti sitä, että mitatkaa omat tasonne, ne ei välttämättä mene samalla tapaa mitä muilla.
Mutta, vaikka kuinka vastahakoisuutta on, niin siitä ei mihinkään pääse että vhh/keto on ihmiselle kovin terveellinen. Haittavaikuksia on niin vähän versus hyödyt.
Psyllium joo käytössä. LDL laskee kokojan ja syynä varmaan se, että kroppa alkaa tottumaan tähän ja että otan 20g psylliumia. Otan sen 2 kertaa 10g päivässä isolaattiheran kanssa. Se tosiaankin on aika kusinen aine, blenderi valmiiksi ja heti samalla sekottaa kun vettä kaataa.psyllium käytössä? miten otat sen, kun vetää paakuksi niin herkästi?
Sovittiin jo että hiilarit ei vaikuta mitenkään tulehdusarvoihin, joten voidaan lopettaa siitä keskustelu, tämä on nyt debunkattu täällä. Ja älkää vahingosakaan itse menkö mittaamaan mitään, sehän ei kerro mitään mistään jos et ole sattunut mittaamaan aikaisemmin.No just sitähän mä ihmettelin, että et ole hiilareiden aikana mitannut tuota hs-crp:tä, niin nyt et voi tietää miten se keto sulla vaikuttaa, onko se laskenut vai nostanut.
Jos se ei koskaan ole ollut koholla, niin ei se alkoton elämä silloin myöskään sitä laske.Mun S-GT on esim todella alhaalla, meinaatko että alkoholiton elämä ei laske sitä arvoa ja että mulla pitäis olla arvo 25 vuoden takaa?
Aivan uskomatonta tämä. No katotaan mites tämän kumoat. Miten mun verenpaineet kun en ole näin hyviä mitannut edes viime dieetillä. 58 pulssi, 67/125. Mistäs nää johtuu jos ei ruokavaliosta?Jos se ei koskaan ole ollut koholla, niin ei se alkoton elämä silloin myöskään sitä laske.