Onkohan tuolla herkällä crp:llä oikeasti mitään merkitystä?
Läskiä on mutta arvo ollut 0,3-0,7 haarukassa.
Läskiä on mutta arvo ollut 0,3-0,7 haarukassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään. Ja muutenkin ketolla on paljon parempi olla ylipäätänsä. En aio enää koskaan käyttää päivittäin hiilareita.Kai kuitenki otit verkikokeet silloin kun vielä söit hiilareita enemmän, että sulla on joku vertailupiste miten muuttuu?
Missä se on todistettu ja mite ? jos syö vaik marjoja ja kaurapuuroo niin tulehdusta pukkaa ?En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään.
how carbs raises inflamationMissä se on todistettu ja mite ? jos syö vaik marjoja ja kaurapuuroo niin tulehdusta pukkaa ?
En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään. Ja muutenkin ketolla on paljon parempi olla ylipäätänsä. En aio enää koskaan käyttää päivittäin hiilareita.
Voi jeesus, niin, mä tarkistan ne tutkimusväitteet ihan itse, meneekö nyt perille jo? Nää kuulostaa poliittisilta lesboilta nää hiilarien tuputtajat, ihme vitun vänkäämistä ja pilkun nussimista kokoajan.Vähän ihmettelen kun aikasemmin päivällä kirjotit ettet lue tutkimuksia, vaan otat verikokeet ja sit et kuitenkaan ottanu ennen ketoa ja sanot et todistetusti hiilarit aiheuttaa tulehdusta. Todistetusti missä? Niissä tutkimuksissa mitä et lue, vai kavereilla!