🥓 Ketoosi - Keskustelua hyödyistä, haitoista, makroista ja kokemuksista

Meta title: 💥 Ketoosikeskustelu – hiilareiden minimoinnin ikuinen väittely ja kokemusten myrsky

Meta description: Keskustelua ketoosin hyödyistä, haitoista, makroista ja kokemuksista – mikä toimii, mikä ei ja miksi keto herättää niin vahvoja mielipiteitä?**

Kai kuitenki otit verkikokeet silloin kun vielä söit hiilareita enemmän, että sulla on joku vertailupiste miten muuttuu?
En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään. Ja muutenkin ketolla on paljon parempi olla ylipäätänsä. En aio enää koskaan käyttää päivittäin hiilareita.

Missä se on todistettu ja mite ? jos syö vaik marjoja ja kaurapuuroo niin tulehdusta pukkaa ?
how carbs raises inflamation

Laita toi vaikka tubeen ja ala selaamaan. Hiilarit nostaa tulehdusarvoja kehossa. Se tarviiko niistä välittää, on sitten jokaisen oma asia.

Tuli mieleen että tässä nyt on pari muuttujaa kerralla.
1 Hiilarit pois
2 paino ilmeisesti 10kg alempana.

Mietin että jos verisuoni tulehdukset vähenneet,niin kumpikohan noista nyt on vaikuttanut minkäkin verran?

Mutta kyllähän kumpikin hyvin monella on tarpeen kun laardia löytyy vähän joka jampalta ja hiilaria menee monella ihan liikaa ja vielä vääränlaista.

En ottanut, mutta sillä ei ole merkitystä, vaan sillä mikä se nykyinen arvo on. Se on todistettu että hiilarit nostaa tulehdusta monilla, niin mä en ala niitä vetämään. Ja muutenkin ketolla on paljon parempi olla ylipäätänsä. En aio enää koskaan käyttää päivittäin hiilareita.

Ei kai sua täällä kukaan hiilareita oo pakottamassa vetämään. Jokainen saa syödä ihan niin kuin itse parhaaksi näkee.

Vähän ihmettelen kun aikasemmin päivällä kirjotit ettet lue tutkimuksia, vaan otat verikokeet ja sit et kuitenkaan ottanu ennen ketoa ja sanot et todistetusti hiilarit aiheuttaa tulehdusta. Todistetusti missä? Niissä tutkimuksissa mitä et lue, vai kavereilla!

Vähän ihmettelen kun aikasemmin päivällä kirjotit ettet lue tutkimuksia, vaan otat verikokeet ja sit et kuitenkaan ottanu ennen ketoa ja sanot et todistetusti hiilarit aiheuttaa tulehdusta. Todistetusti missä? Niissä tutkimuksissa mitä et lue, vai kavereilla!
Voi jeesus, niin, mä tarkistan ne tutkimusväitteet ihan itse, meneekö nyt perille jo? Nää kuulostaa poliittisilta lesboilta nää hiilarien tuputtajat, ihme vitun vänkäämistä ja pilkun nussimista kokoajan.

Back
Ylös Bottom