Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tyhmintä paskaa mitä olen vähään aikaan kuullu.. Jos et pysty keskittymään sen vertaa, että pystyt yhden sarjan penkkiä vetämään ilman 3 minuutin fokusointia niin harkitsisin sinuna vakavasti jonkun näköistä lääkitystä ongelmaasi.

Kuka kirjoitti, että koko tauko sitä focusta haetaan? Mä ainakin kirjotin, että juodaan, levätään ja... Ettei vaan sulla olis lääkkeet jääny ottamatta kun meni niin herne nenään.

Mut sit jos jotain ykkösmaksimia vedetään, niin kyllä sillon keskitytään vaik se 3 minsaa. Viime hetken mielikuvaharjoitteet kertauksena, keskittyminen, asenteen kerääminen. Esim. kyykyssä on kyllä aika pirun paljon pääkopastakin kiinni paljonko nousee. Ja vaikka tekis jotain lepposaa sarjaakin peruskaudella, niin aina pitää olla focus mukana jos sarjapainot on jonkinlaiset. Välttyy turhilta haavereilta kun keskittyy.

Kuka kirjoitti, että koko tauko sitä focusta haetaan? Mä ainakin kirjotin, että juodaan, levätään ja... Ettei vaan sulla olis lääkkeet jääny ottamatta kun meni niin herne nenään.

Mut sit jos jotain ykkösmaksimia vedetään, niin kyllä sillon keskitytään vaik se 3 minsaa. Viime hetken mielikuvaharjoitteet kertauksena, keskittyminen, asenteen kerääminen. Esim. kyykyssä on kyllä aika pirun paljon pääkopastakin kiinni paljonko nousee. Ja vaikka tekis jotain lepposaa sarjaakin peruskaudella, niin aina pitää olla focus mukana jos sarjapainot on jonkinlaiset. Välttyy turhilta haavereilta kun keskittyy.
Kukin keskittyy tavallaan. Kaikki ei välttis tee noin. Ei nyt liity millään puntin nostoon, mutta Tomas Dvorakin näin keskittyvän 2005 MM-kisoissa 10-ottelun viimeiseen lajiin eli 1500m juoksuun vetämässä 2 röökiä ja siitä sitte juoksemaan. Saatto ne siinä valmentajan kanssa jutella taktiikasta, en puhu tsekkiä, mutta ilmeistä päätellen oli enempikin pillu ja kalja jutuissa aiheena.

Sukupolvikysymys. Itsekin olen sitä ieltä, että salilla keskitytään siihen treenaamiseen ja jätetään muu sikseen. Itse olen niin heikko ja huonokuntoinen, että minun on käytettävä taikoajat ensin palautumiseen ja sitten seuraavaan sarjaan keskittymiseen ja juuri niihin mielikuviin. Saatan joskus kutella niitä näitä tuttujen kanssa minuutin tai kaksi, mutta ne pidentävät treeniä, mihin harvoin on varaa. Silloin, kun vedän kamppailutreenejä, menee herne nenään, jos asiaan ei kekitytä kunnolla.

Kukin kuitenkin tavallaan.

Ja musiikki vasta persiistä onkin, jos on aikaa kuunnella musiikkia niin ei treenaa/keskity riittävällä vakavuudella.

Tämäkin kaveri varmaan treenaa liian laiskasti kun on aikaa musiikkia kuunnella.

Viestissä oli varmaan mukana huumoriakin mutta itse en todellakaan saa samoja tehoja ilman musiikkia kuin sen kanssa. Kai se on siitä kiinni mihin tottuu, tai sitten joku luontainen mieltymys

Hattu itsellä salilla päässä ettei hiukset mene silmille. Jaksa koko ajan olla siirtelemässä niitä

518RovTlyYL._SX355_.jpg

Kyllähän minkä tahansa hatun pitäminen sisällä kertoo aivan olemattomista käytöstavoista
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että 2010-luvulla voidaan jo unohtaa tällaiset naurettavat käytöstavat. Ketään ei oikeasti kiinnosta jos on sisällä hattu päässä. Ja kun sitä miettii niin tuntuu ihan älyttömältä, että joku joskus on keksinyt, että hatun pitäminen sisällä ei kuulu hyviin käytöstapoihin ja siitä on tullut joku ihme normi. Täysin turha sääntö.

Btw, itse muuten en pidä mitään hattuja. Ikinä. Missään.

Puhutaanko nyt oikeista lierihatuista vai lippiksistä. :D

Mitkä tahansa tavat on ok, jos on vaan tarpeeks kova nostaja tai kovan tason bodaaja tms. Mut sit kun ollaan niin proota vaik ei oikeesti olla niin monesti siitä tavasta tai tyylistä tulee jotenkin hassua.

No nyt löyty vihdosta viimein asia, joka potuttaa, joka ei ole ok, vaikka nostas norsun. Käsiin sylkäsy ennen penkkipunnerrukseen ryhtymistä. Jumalauta.

Tuskinpa tuo nyt kuvakulmasta kiinni on :D Tottakai kuvakulmatkin vaikuttaa mutta onhan siellä nyt sitä pihviäkin :D

Sitähän sitä yritetään aina rakentaa!

Kertokaa mulle joku hyvä syy miksi penkin turvaraudat pitää purkaa ja osat levittää pitkin salia? Siis nostetaan ne raudat kiinnikkeistään ja kaikki osat eri ilmansuuntiin. Kyseiset raudat saa kyllä pudotettua niin alas etteivät voi olla liian korkealla kenellekään. Liittyykö se jotenkin siihen kun reenataan "oikeesti kovaa" ja huudetaan lämmittelyistä asti ihan kuin peräaukkoon yrittäisi jotain isompaakin upota? Vähän samankaltaista toimintaa ihmettelen kyllä kyykkyhäkinkin osalta. Lisää elämäntuskaa tulee siitäkin, että porukka ei osaa käyttää pukuhuonetta, vaan ryysyjä kasataan pitkin salia ihmisten tielle.

Salilla käyminen on kyllä kovimpia urheilulajeja. Psyyke joutuu koetukselle.

Kertokaa mulle joku hyvä syy miksi penkin turvaraudat pitää purkaa ja osat levittää pitkin salia? Siis nostetaan ne raudat kiinnikkeistään ja kaikki osat eri ilmansuuntiin. Kyseiset raudat saa kyllä pudotettua niin alas etteivät voi olla liian korkealla kenellekään. Liittyykö se jotenkin siihen kun reenataan "oikeesti kovaa" ja huudetaan lämmittelyistä asti ihan kuin peräaukkoon yrittäisi jotain isompaakin upota? Vähän samankaltaista toimintaa ihmettelen kyllä kyykkyhäkinkin osalta. Lisää elämäntuskaa tulee siitäkin, että porukka ei osaa käyttää pukuhuonetta, vaan ryysyjä kasataan pitkin salia ihmisten tielle.

Salilla käyminen on kyllä kovimpia urheilulajeja. Psyyke joutuu koetukselle.
Tämä rautojen purku käsittääkseni on ihan turvillisuustekijä, niillä jotka eivät rautoja saa säädettyä oikealle korkeudelle, on meinaan huono kippailla painoja tangosta jos raudat on ala-asennossa.. itselle on löytynyt oikeat asetuksen penkistä eikä aiheuta murheita

Back
Ylös Bottom