10e/kk maksaa enempi niin saa salin jossa on vähemmän porukkaa ja yleensä etninen profiilikin hieman vaaleampi jos siitä tykkää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei se edes pidä paikkaansa. Oikeempi luku tais olla joku 15 suomalaista ja 25 ulkomaan vahvistusta. Enkä edes tiedä mikä niissä on ongelmana. Suomalaisteinit aiheuttaa siellä enemmän mekkalaa ja jättää romunsa siivoamatta.Melkonen haarukka
Olkapää vittuilee, ei pysty treenailee kunnolla :(
Tuolla omalla vaki salilla nuo toisten sarjat keskeyttävät yleensä perustelee sillä että "laitteita ei saa varata". Kohteliaat tosiaan kyselee että saako keskeyttää ja käydä välissä, mutta enpä muista milloin olisi joku tullut kysymään tuollaisia. Siitä on varmasti jo melkein 2v aikaa. Väliin tunkeneesta ei kauaakaan. Mutta sitten kun sen väliin tulleen ja omat painot tankoon ladanneen painot nostelee pois, latoo omat siihen takaisin ja hymyilee leveästi, vetelee oman sarjan niin yleensä ne ei tule noihin kiekkoja enempää latailemaan vaan häviävät siitä. Ja kaiken kunkuksi kun jättää vielä ne omat kiekot tosiaan paikoilleen, kuten se väliin tunkenutkin yleensä tekee, niin mikäs sen mahtavampaa
Ja ainakin minusta tuo on yllättävänkin yleistä, etenkin jos maksimeilla tai isommilla vetelee ja muutamankaan askeleen ottaa että ei esim maven tai militarypressin jälkeen mustene silmissä. Ja yleensä jos vielä nainen tekee (anteeksi herrasmiehille) niin juurikin nuo itseään täynnä olevat nuoret pojat tuota harrastaa jotenkin etuoikeutettuna. Ja tätä näkee muillekin köivän kuin vaan minulle. Mutta yleensä kun siihen jää virnuilemaan niin ei ne sarjaa enempää siinä tee kun antavat tehdä ne vähäiset loppuun. Ja onpa tuota joskus tullut kokeiltua sitäkin että kun on joku väliin tunkenut ja ei ole toisen sanomisia kuunnellut vaan alkanut tekemään niin siihen kun on kolmanneksi mennyt niin se väliin tunkenut on hävinnyt hyvinkin nopeasti. Ja tuon jälkeen yleensä kyllä on kättä paiskattu sen kanssa kuka alun pitäen siinä paikalla oli tankoa heiluttamassa.
Voi taas jonkun mielestä olla väärin tuokin että tangolla tekee rauhassa, mutta laitteissa on tosiaan sitä tappia siirtämällä niin helppo vaihtaa painoja. Mutta jos siinä tangolla on nyt tekemässä niin enpä ole yleensä kyllä nähnyt että kukaan kesken toisen sarjojen olisi ollut väliin tunkemassa. Ja joskus on ruuhka-aikaan jopa sitäkin nähty että on kohteliaasti käyty vesipullo tai vast. jättämässä siihen merkiksi että on seuraavana menossa ko paikalle. Mutta tästäkin on ihan salikerrasta riippuen eri vastaanottoja ollut. Toisilla kerroilla on kanssakävijät olleet ihan avoimin mielin että ei tässä mitään, odotellaan ja tehdään muuta rauhassa. Silloin kun tätä aloittelin niin salilla oli ihan ohje että toisille rauha tietyillä paikoilla ja jono periaatteella mennään. Toisella kertaa taas on saattanut olla että mitään jonoja ole ennenkään tehty että vahvat syö hitaat asenne jne. Ja joillakin kerroilla sattuu joku tekemään samoilla tai likimain samoilla niin siinä on toisen jäähyn aikana saanut oman sarjan tehtyä kun on kyselemään mennyt. Ja parhaat on jopa huikanneet että nyt on x verran tangossa että jos haluaa välissä niin tervetuloa.
Mutta tuo tuntuu tosiaan olevan ihan päivästä kiinni. Ja enemmän tuota väliin kiilausta näki silloin kun oli ite ihan eri rasvaprosenteilla. Silloin sukupuoleen katsomatta kiilasivat ihan röyhkeästi väliin ja eihän siinä auttanut sanoa mitään kun parhaillaan ei enää päässyt ollenkaan painoja nostamaan sille paikalle kun sai vaan ****(h)uilut osakseen. Mutta nykyään sitä osaa ottaa sen rennon(rennomman) asenteen ja kieltämättä aika paljon saanut itseluottamustakin että kehtaa jo enemmän sanoakin jos joku röyhkeästi soveltaa omaksi edukseen. Ja jos joku häiriöksi alkaa niin ainahan voi salikortin numeroa tiedustella ja käydä valvojien kanssa keskustelemassa mikä on oikein. Mutta varmastihan tästäkin on montaa eri mielipidettä saako tangoille mennä väliin vai ei. Mutta minun mielestä on kohtuus antaa toisen tehdä rauhassa, jos ei tauot ole mitään varttitunnin luokkaa. Ei siinä yleensä tavan nostelijalla kauaa mene. Enemmän häviää vaan aikaa jos kaikki on niitä kiekkoja välissä vaihtelemassa.
Eikä edes tarvitsisi tässä tapauksessa. Skanssista pari kilometriä Kaarinaan päin löytyy Kilosport, jossa myös saa kortin 20e/kk hintaan. Porukkaa vähemmän ja profiili hieman vaaleampi, mutta varustelua muuten en osaa verrata.10e/kk maksaa enempi niin saa salin jossa on vähemmän porukkaa ja yleensä etninen profiilikin hieman vaaleampi jos siitä tykkää.
Kyllähän toi lapojen välin jumi on niin yleinen, että varmaan suurin osa kärsii siitä jossain kohtaa ja jotkut kroonisesti. Niin kuin minä, kun mulla on siellä ikijumi, mitä yritetään nyt saada hierojan kanssa auki. Lihashuolto on ollut vähän huonoilla kantimilla, vaikka silloin tällöin käytän tennispalloa ja foam rolleria ja venyttelen, mutta ei ne tee ihmeitä jos pääsee liian pahaksi. Myös koko lonkan seutu on niin vitun jumissa ettei mitään järkeä. Pakaroita ja piriformiksia yritettiin avata eilen, samoin kuin reiden ulkosivuja ja loitontajia ja jatketaan ensi viikolla ottaen lonkankoukistajat ja lähentäjät mukaan. Hieroja vielä vittuili, että sulle olis pitänyt varata seitsemän tunnin aika. Se on muuten jännää, että siellä on kyllä tarpeeksi liikkuvuutta syväkyykkyynkin, mutta ne on silti jumissa. Ei lihaksen kuntoa välttämättä huomaa liikkuvuusrajoitteina.
Kyllä mä pitkään pärjäsinkin ilman hierojaa, mutta nyt on myönnettävä, että jossain kohtaa tulee stoppi eikä kaikkea saa hoidettua omatoimisesti. Suosittelen siis meneen sinne hierojalle niin voi saada sen lapojen välinkin auki.
Se, kuinka helvetinmoinen ero suorituskyvyssä ja vaativampien liikkeiden tekniikassa voi olla ihan sen mukaan, sattuuko salilla olemaan rauhassa ja hyvällä fiiliksellä vai kiireellä ja tatti otsassa jostain saliin liittymättömästä asiasta niin että pää ei ole kunnolla mukana tekemisessä. Jatkuvasti tulee tällaisia päiviä, että liikenneruuhka töiden jälkeen tai jokin muu paska sotkee aikataulun, sitten vituttaa jo salille mennessä niin että ei millään saa kunnollista keskittymistä päälle kun vielä tietää että tulee kiire ja sittenhän koko treeni menee riman alta, vaikka muuten kroppa tuntuu hyvältä ja päivällä on odottanut hyvää jumppaa. Pitäisi saada tehokkaan vapaa-ajan määrä tuplattua ja kaikkien stressitekijöiden määrä puolitettua niin alkaisi homma toimimaan.
Itse en nykyään halua tehdä esim. raskaita jalkatreenejä aamuisin, jos tietää että tulee töihin kiire tms. Olen pyrkinyt ajoittamaan nämä treenit joko perjantai aamuihin tai sitte viikonloppuun. Kunnon jalkatreenin jälkeen ei oikein enää edes voi töihin mennä, vai mitä se Savolaisen Makekin sanoi aikanaan? :D Jalkatreeniin pitää aloittaa mielestäni jo se henkinen valmistautuminenkin edellisenä päivänä... ei siis voi mennä ihan soitellen sotaan.
Itse taas ihmettelen mitä kaikki ns. vanhan liiton kaverit on ennen tehneet jos musiikin kuuntelukin puhelimesta/kuulokkeista koetaan töykeäksi :D
Kyllä itse parin sarjan välein hörppään vettä ja vaihdan biisiä sekä kirjaan puhelimeen treenin painot ja toistot ylös. Saattaa se tietenkin somettelulta näyttää ulkopuoliselle. Itse sarjat kyllä teen niin kovalla intensiteetillä kun pystyy ja siihen musiikki pelkästään auttaa.
e: ettei mene offtopiciksi niin ärsyttää kun on niin pirun heikko. kyykyssä saa jalat hapoille samalla painolla kuin kuukausia sitten ja penkistä pudotin lähemmäs 10kg ja tuntui silti raskaalle samalla toistomäärällä.![]()
Ihmisiltä alkaa unohtua taito olla vain omissa ajatuksissaan. Puhelin on kaikkialla mukana ja hiljaiset hetket täytetään sillä. Mitä ikinä sieltä katsookaan ja sillä tekeekään. Kyse ei ole pelkästä salista. Ja melkeinpä vielä niin, että mitä vähemmän aikaa älylaite on omistettu, sitä enemmän siitä ollaan riippuvaisia. Parin viime vuoden aikana alkanut mummoillekin tarttua tämä vaiva. Toisaalta teinit, joiden kanssa töissä olen tekemisissä tuntuvat monet hallitsevan puhelimensa käytön eikä puhelin heitä. Ehkä heille siinä ei ole enää samaa viehätystä, koska laitteita on ollut koko heidän muistaman elämänsä olemassa.Voin kai luokitella itseni jo "vanhan liiton kaveriksi", kun ikääkin on jo 42 vuotta. Teen edelleen samoin kuin silloin ennenkin, eli keskityn treenaamiseen ja sarjatauoilla lepään ja juon esim. vettä. Jos salilla on hyvännäköisiä perseitä, niin katson niitäkin sivusilmällä (jos pääliike on jo tehty ;)). En itse tarvitse salilla puhelinta mihinkään. Tiedän viimeistään jo edellisenä päivänä mitä olen menossa salille tekemään. Treenin jälkeen kotona merkitsen sarjat ja käytetyt painot ylös pääliikkeissä sekä tietokoneelle että PAPERISEEN RUUTUVIHKOON :D. Jos menee bitit jostain syystä poikittain, niin arkisto treeneistä on tallella vielä kymmenien vuosienkin jälkeen. Ymmärrän kyllä ihan hyvin, että osa haluaa kirjata tulokset puhelimella eikä se ole minulta pois. Mutta joo tosiaan ei se ollut aikanaan monilla samanlaista puhelinten näpräämistä salilla kun se on nykyään.