Tosta suoritusten ajasta sen verran, että toi rytmi millä mä vedän on se millä olen harjoitellut ja se tuntuu olevan mulle ihan ok. Nopeemmlla rytmillä vedettäessä mä alan heilumaan kuin heinämies ja jossain vaiheessa sitten se rytmi sekoaa täysin kun en omaan rytmitajua ollenkaan. Olen myös huomannut, että nopeempi rytmi vetää mut hapoille paljon nopeemmin ja happojahan tossa pitäis pystyä välttämään mahdollisimman kauan.
Mun käsittääkseni näitä virallisia kisatankoja on tehtynä 2 kpl.
Pakko tunnustaa, että en kyllä pysty varmuudella sanomaan onko toi karhennus koko tangon matkalla vaikka siis useammat kisat on jo käytynä. Videolta kun tota tankoa katsoo niin mun silmään näyttäis, että keskellä on noin 15 sentin matka millä karhennusta ei oo mut en todellakaan ole varma tästä asiasta.
Mun käsittääkseni näitä virallisia kisatankoja on tehtynä 2 kpl.
Pakko tunnustaa, että en kyllä pysty varmuudella sanomaan onko toi karhennus koko tangon matkalla vaikka siis useammat kisat on jo käytynä. Videolta kun tota tankoa katsoo niin mun silmään näyttäis, että keskellä on noin 15 sentin matka millä karhennusta ei oo mut en todellakaan ole varma tästä asiasta.

Onhan toki siliä keskusta hyvä toistoos, jottei tarvitte tankoa putsata verestä suarituksen jäläkehen.