No nyt oli kova. Ihan ku vetäisit killiin, enemmän toisen käden mukasesti? Ehkä mun silmät vaan on killissä.
Njoo, niin näyttäs olevan... Varmaan johtuu siitä ku vasen puoli vähän dominoi kroppaa mulla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt oli kova. Ihan ku vetäisit killiin, enemmän toisen käden mukasesti? Ehkä mun silmät vaan on killissä.
Hyvää settiä. Tosin imo typerää toi, että pitää aina venata et toi äijä sanoo "vedä", ennen ku saa suorittaa. menee rytmi aivan täysin, ja tossaki alkaa vähä keinua tuo muija. Ihan varmasti keinuis vähemmä ku sais oman rytmin mukaa vetää deadhangistä.
Näistä kuvista esim. näkee Kyrööläänen millainen tanko on:
http://www.slry.fi/kuvia-lisapainoleuanvedon-suomen-cupista-27-9-2014/
Meinaako Kyröölääseltä loppua puristusvoima ku karhennukset kiinnostaa? Mahtaa olla aika paljo malmia vyöllä jos näin on
En tiedä, mutta pitkään leuanvetoa seuranneena jokin mua näissä nykyisissä säännöissä häiritsee. Heijarilla vetämisen salliminen ei ainakaan "suuren yleisön" mieleen ole. Jonkinlainen kunnollinen stoppi ala-asennossa olisi mielestäni paikallaan siten että edellisen vedon liikettä ei saisi käytettyä avuksi seuraavaan.
Mutta joo, en osaa sanoa, miten sen sääntötekstiksi muotoilisi. Kenties pleksit eteen ja taakse nykyistä lähemmäs ja pleksin kosketuksesta hylkäys? Pleksin etäisyys vaikka vetäjän pituuden mukaan jollakin kertoimella.
Yläasennossa päämerkki on mielestäni tarpeeton. Kyse on LEUANvedosta, joten loogista olisi, että leuka ratkaisee yläasennon. Siihen vaan sama sääntö kuin lisäpainokisassa.