Joo, monet ei ymmärrä esimerkiksi mitä tua JTO:n avatar kuvan temppu vaatii. Se on aiva jotaki muuta ku mun temppuulut, toki tuaki on piäntä Yegon keppikaaren rinnalla
Ehkä en pääse SJoelle, mutta sitte joskus myähemmin voi yrittää, aika on käymäs aikalailla vähihin mun lisäpainojuttujen kans. Toivotahan ihimettä
juups. tullu syksystä lähtiin reenailtua yhenkäenykköstä muun salirunkkailun ohella. ei siinä oikein kehitystä tullu. nyt tuossa vuoden vaihteessa lähin kattelemaan kuukereita afrikkaan kolomeks viikkoo. otinpa tangon mukaan, senpä saikin hotellihuoneeseen hyvin kiinni, ja aamuin illoin tankorimpuilut tuli suoritettua. kuinka ollakkaan, kun loma loppuaan läheni, yhdelläkädellä itseni taivasta kohti kohotin
ei se nyt ihan siitä nouse jos roikunnassa olkapään päästää korvaan, mut onko tuo tarkotuskaan. eli seuraavaks tavotteeks kaks toistoo
oiskohan tuo parempi hyvä tehä noita ykkösiä vaan, vai eritasorunkkailulla jatkaa? ehkä kokeilen ykkösiä usein tekemällä, tai usein ja usein, eihän niitä montaa päivässä jaksa tehä, aamulla vasurilla yhen, oikeella kaks ja illalla sama homma
Kyllähän se alhaalta vapaasta lähtee joten keskity siihen vaikka hitailla negatiivisilla suoraksi saakka. Mulla taas lähtee vapaasta sinne puoleenväliin. Pikkurillillä auttaen menee helposti mutta se asento on ihan eri. Pitäs joku puntti/liukukangas viritelmä rakentaa tuon asennon korjaamiseksi. Toisaalta eipä noi kyynärpäät (carpal tunnel) tykkää yhtään tuosta OAC testailusta joten jäänyt vähemmälle, mutta toki tän vuoden tavoitteena.
kyllä se kyynärpää on lähössä suorana, mutta muuten ei vain ole sellainen kuin puusta roikkavalla apinalla.
Nyt tuli selväks se, että tuosta muusta salitouhuilusta oli mulla haittaa tuohon yhenkäenvedon saamiseen.
Mikä on carpal tunnel ja OAC?
Mikä parasta, matkan aikana söin yhden norsun ja paino nousi 3kg. Nyt kun taas pääsee omia pöperöitä pistelemmään, paino tippuu, leuat kevenee;)
Carpal tunnel on se hermo ku menee siellä sisäkyynärän sisällä. Oireilee leuanvetäjillä ja kiipeilijöillä golf kyynärpää nimellä. Oac on one arm chinup eli yhden käden leuka. Kylhän noi sun käsi suorana lasketaan. Leporoikottamiset venyttää turhaan kudoksia joten pieni puristus siellä on syytä aina pitää.
Ipadilla ei näemmä editoiminen onnistu kun vetää tekstin yhden kirjaimen sarakkeeksi?
Kyllä mullakin leuat kärsii kun tekee myös penaa, mavea, kyykkyä ja ylöspunnerrusta. Melkeen paras tehdä leuat eri päivinä niin ei tehot tipu. Pena ja mave pahin yhdistelmä mulla. Molemmat menee tukkosesti vuorotellen. Penassa ja leuoissa aika lailla samoissa maksimeissa mutta leuat taitaa mennä tänä vuonna ohi. Jalat on jälessä mutta kuhan eivät ihan putoa kelkasta niin ei haittaa
Taisin muistaa väärin. Pikkurilli ja nimetön välillä tunnottomia ja ehkä sieltä tarttunu toi carpal tunnel. Onko se kuitenkin carpal hermo joka kulkee kyynärän sisälläkin?
ei oo mulla carpal tunneliin koskenu, aijemmin koski vetkuilut kyynärpäähän, ei enää siihenkään. nykyään jää vetelyjen jälkeen vähän hauikseen koskemaan, varsinkin jos syystä tai toisesta jää lämmittelyt tekemättä, ilmeisesti hauis nostaa tuossa aika paljon,
murffipussi: jos pikkusormi ja nimetön pikkusormen puolelta puutuu, ulnaris-hermo on pinteessä ja voi johtua rannekanavasta(kin). useimmin kyseessä medianus-hermo kuitenkin. carpal tunnel on ranteessa= rannekanava. https://en.wikipedia.org/wiki/Carpal_tunnel_syndrome
jymy: leuanvedoissa hauis on isoimmassa roolissa noston alussa.
Mulla on olemattomat habat ja silti vedot nousee suoraan kulmaan johon maksmit jää. Pitäis jaksaa hinkata sitä loppuosaa enemmän vaikka se ei maistukkaan.
miksi on iso moka päästää tanko kauas kropasta?
mä oon olosuhteitten pakosta joutunut sen niin tekemään kotireenissä. tanko on suht matalassa ovi aukossa ja seinät on paksut. tangon ja karmin yläreunan väliin ei tietenkään pää oo mahtunu, niin mun leuka on sit aina tullu vedettyä karmissa olevaan listaan joka on n.10-15cm tangon yllä/ sivussa. tai no noin tuli pari vuotta kiskottua, tähän kämppään ei saanu tankoo ollenkaan, niin pistin renkaat katosta roikkumaan huomaa kyllä että lähtö asento ei ole tangon alla suoraan, vaan sivussa
Mitä tarkoitat murffipussi että veto nousee suoraan kulmaan? Mulla oli aijemmin niin että alhaalta sain vedettyä että kyynärpää oli noin 90 asteen kulmassa, tai jos lähdin vetämään vasta siitä, sain vedettyä ylösasti. päättelin sen niin että tuo alaosa on se heikkous joka syö voiman ettei jaksa vetää ylös asti. treenasin sitten sitä pelkkää alaosaa enemmän, se toimi;)
Kyllä tua terävä alakuveto auttaa loppuosahan, enää ei onneksi tarvitte varoa jotta pää kopsahtaa kattohon ku kunto niin surkia, mutta jos jotaki hyvää niin sain eileen vuaren ekan lisäpainoreenin tehtyä, jotenki olokapää vaivannu vanhaa ja YKL ei onnistu, mutta 60 kiloonen vyä näin alakuhun ja kolome viikkua aikaa SJoelle, ei tarvitte hirveitä orotella
Mulla jää maksimi lisäpainovedot siihen kyynärän 90kulmaan tai ainakin siitä alkaa tuskanen vaihe. Joskus jää viimeinen pari senttiä vetämättä. Oon nyt tapellu 50 kilon kanssa muutaman kuukauden ja viimeksi jäi leuka menemättä yli. Katotaan jos viikonlopun lepo ylikaloreilla auttais. Toi nyt vaan oli ensimmäinen lähitavoite tälle vuodelle ja kun kalorivajeella mennään niin olis hyvä,se saada ennenku voimat lähtee painon tippuessa?
Mulla se alku on kyllä,semmonen kaukaa kiertävä? Mulla on takana jäätyneet olkapäät jotka voi olla vielä paranemisvaiheessa. Ainakaan niiden liikkuvuus ei ole vielä kunnossa.