Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen ehdottomasti, että hoidat homman omin käsin. Erittäin helppo homma ja hoituu sitten jatkossakin ilman kalliita huoltoja.Otin tässä eilen pyörän talviteloilta ja tarkoituksena oli alkaa nyt kelien salliessa polkemaan hybridilläni. Renkaat olivat täysin tyhjenneet talven aikana, joten kävin läheisellä huoltoasemalla ne täyttämässä. Muutaman satametriä pääsin ja huomasin, että takarengas oli aivan tyhjä, eikä ilma siellä pysynyt. Yritin etsiä mahdollista reikää, mutta nopealla tutkimisella en sitä löytänyt.
Olen surkea käsistäni ja vielä surkeammat on tarjolla olevat työkaluni. Ajattelinkin viedä pyörän paikalliseen pyörähuoltoon, joten osaisiko joku sanoa, että paljon tälläinen mahdollisesti kustantaa? Samalla ajattelin myös jonkinlaista keväthuoltoa, mutta pyörälläni en ole montaakaan kymmentä kilometriä vielä ajanut, joten onko sellainen tarpeellista, koska pääasiassa vain seisonut tallissa.
Lidlissä pyöräilykamaa myynnissä puoli-ilmaiseksi.
Mitä eroja maantiepyörällä ja cyclocrossilla on renkaiden lisäksi? Ja mahtuuko cycloon maantiepyörän renkaat, sekä vastavuoroisesti maantiepyörään cyclon renkaat? Nyt siis hintaluokaltaan käytettynä reilusti alle tonnin pyöristä kyse.

Lidlissä pyöräilykamaa myynnissä puoli-ilmaiseksi.
Ostin sieltä tuollaisen minipumpun. Meni päivässä rikki :face: Sitten hain Clas Ohlsonilta vastaavanlaisen minipumpun ja tais olla peräti euron tai kaksi kalliimpi.. Ajohanskat on ihan ok, ainakaan kun en paremmasta tiedä.Ne isot pumput loppui heti kättelyssä, en ehtinyt saada itselleni
- olisin ostanut "huoltoautoon" mukaan, kotioloissa täytän kompuralla renkaat
Cycloista puheen ollen tänään kotiutui cyclocrossit sekä minulle että tyttöystävälle. Mulla tuo tuli vanhan maantiepyörän tilalle pääasiallisena tarkoituksena ajella työmatkoja ja huonompien kelien lenkkejä, kun taas tyttöystävällä kyseessä on ensimmäinen parempi pyörä. Positiivisia tuntemuksia herätti matka pyöräliikkeestä kotiin, ajeltiin kelvejä ja hiekkateitä pitkin.
katso liitettä 113623