Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Deadlifts - YouTube
Minkälaisia vinkkejä? Omasta mielestä menee vähän likaa eteen(?). Vahingoittaako tuolla tyylillä selkää?
Noi kengät kannattaa ainakin unohtaa. Niiden epävakaus on ihan silminnähtävää. Niska kannattaa pitää myös suorassa – ei siellä edessä oo mitään nähtävää, kun oot irrottamassa tankoa lattiasta. Noi oli myös jokanen lopusta vajaita, eli et ojentanu lonkkia ihan kokonaan. Tota kun lähet korjaamaan ni kato kuitenki, ettei se "ojennus" tule alaselästä (protip: pakaroiden puristaminen). Pienen pientä selän pyöristymistä (liikettä) tapahtu myös ala-asennossa, ellei se sitte ollu toi paita tms. ku vaan hämäs. Muuten kyllä ihan hyvännäkösiä nostoja.

Yhtä järkevää kuin 1000 vatsaa päivässä. Et tule kyykkäämään kahta sataa noilla toistoilla, etkä tonnin vatsoilla saa sixpäkkiä.
Teki Sergei Nubretkin aikoinaan 2000 istumaannousua joka päivä ja ihan kivat palikat herralla oli.
Serge Nubret?s Old School Workout Routine
Joo no tee sä 2000 toistoa, mä teen 20 toistoa ja mul on samanlaiset palikat.
Itse en tee istumaannousuja ollenkaan, vaan sanoin että Serge Nubret teki 2000 istumaannousua päivässä, jos ilmaisin sen viestissäni epäselvästi.
Juu kiitos neuvoista! Olen yrittänyt spotata katseen sinne eteen että selkä pysyisi suorana, mutta pitää kokeilla ilman.