Hei! Tämä on ensimmäinen viestini foorumille, kiitoksia kaikille jäsenille, on tullut opittua paljon. Olen nyt 4 kk tehnyt suht säännöllisesti (3 kertaa viikko) G6:tta ja olen diggaillut kovin! Palautuminen tapahtuu nykyään nopeasti ja muutosta peilikuvaankin on tullut. Nyt kuitenkin sarjapainot ovat jämähtäneet pariksi viikoksi paikalleen, eikä kehitystä tunnu enää tapahtuvan.
Pituus/paino: 180/74
Puhtaat täydet sarjat:
Kyykky 60 kg
Penkki 57,5 kg
Leuat 7-6-6
NTP 30 kg
Hauis mutkatangolla 28 kg
Vatsat 4x 25, pitäisi varmaan ottaa paino mukaan.
Koska olen vain hinkannut samoja perusliikkeitä ajattelin ottaa vähän vaihtelua ja sitä kautta saada sarjapainot nousuun. Tämä Qselan idea vaikutti oikein hyvältä, ja lähdin kokeilemaan.
Kannattaisiko tähän B-treeniin ottaa vielä liikkeet hauiksille ja vatsalle?
Pituus/paino: 180/74
Puhtaat täydet sarjat:
Kyykky 60 kg
Penkki 57,5 kg
Leuat 7-6-6
NTP 30 kg
Hauis mutkatangolla 28 kg
Vatsat 4x 25, pitäisi varmaan ottaa paino mukaan.
Koska olen vain hinkannut samoja perusliikkeitä ajattelin ottaa vähän vaihtelua ja sitä kautta saada sarjapainot nousuun. Tämä Qselan idea vaikutti oikein hyvältä, ja lähdin kokeilemaan.
Kultaisessa kutosessa on paljon hyviä liikkeitä, mutta ongelmiakin löytyy. Tämän vuoksi ajattelin että vuorottelisin päiviä A ja B. Viikko yksi olisi siis ABA ja seuraava BAB.
A treeni
Kyykky 4x
Penkki 3x
Leuat 3x
Pystypunnerrus 4x
Hauis 3x
Hanging Leg Raise/vatsarulla 3-4x
B treeni
MaVe 5x5 (60-80-100-100-100 prosentteina)
Vinopenkki/Dipit/Käsipainopenkki 3x
Kulmasoutu 3x
Vipunostot 3x
Ojentajat (esim. ranskalainen tai pushdown) 3x
Face Pulls tai joku muu takaolkapäille 3x
Progressio: Kun jokaisessa sarjassa saadaan 10 toistoa-->lisää painoa. MaVe:n kohdalla taas aina kun saadaan 5x5 puhtaasti läpi niin lisää painoa.
Kannattaisiko tähän B-treeniin ottaa vielä liikkeet hauiksille ja vatsalle?