Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Jotkut ihmisethän eivät morottele koskaan. Muksua kun vie päiväkotiin, niin samat naamat tulee portilla vastaan vuodesta toiseen. 95% tervehtii normaalisti ja muutama yrmynaama korkeintaan ääntelee jotain mmmhmhm ääntä ja tuijottelee puskiin. Ihmettelen, miten alunperin ovat edes olleet saamassa, kun sentään kai muksuja on. Tai sitten ne on naapurin sosiaalisen ja joviaalisen ukon tekemiä. Tämmöisiä jamppoja pitää vain tervehtiä enemmän ja enemmän, jotta pääsevät eroon sosiaalisesta fobisastaan. Pitää oikein väkisin hakeutua näkökenttään, heilutella käsiä ja huudellä että hei hei. Jos ei muuta, niin saa iloa heidän ahdistuksestaan.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Jotkut ihmisethän eivät morottele koskaan. Muksua kun vie päiväkotiin, niin samat naamat tulee portilla vastaan vuodesta toiseen. 95% tervehtii normaalisti ja muutama yrmynaama korkeintaan ääntelee jotain mmmhmhm ääntä ja tuijottelee puskiin. Ihmettelen, miten alunperin ovat edes olleet saamassa, kun sentään kai muksuja on. Tai sitten ne on naapurin sosiaalisen ja joviaalisen ukon tekemiä. Tämmöisiä jamppoja pitää vain tervehtiä enemmän ja enemmän, jotta pääsevät eroon sosiaalisesta fobisastaan. Pitää oikein väkisin hakeutua näkökenttään, heilutella käsiä ja huudellä että hei hei. Jos ei muuta, niin saa iloa heidän ahdistuksestaan.

Hyvin oudolta kuullostaa, ettei toisille vanhemmille moikkaa, siis varsinkaan takaisin jos toinen kerran niin tekee.

Jatketaan OT:lla nyt kun vähän tätä aihetta sivuaa, mutta mua on alkanu vituttamaan kaupoissa kyttäävät (kovat jätkät) ihmiset, siis sellaset ku oikeesti kyttää pahasti. Oon jo jonkun aikaa tehnyt niin, että ku havaitsen jonkun kattovan siihen malliin, ni pysähdyn paikalleen ja kyttään takasin, jos ei toinen käännä päätään, ni vilkasen taakseni, että mitä mun takana tapahtuu ku tänne päi kyttää, sit taas takas päin jos ei se vieläkään lopu, ja lopuks sanon kuuluvalla äänellä, jotain tyyliin "mitä helvettiä saatana... jumalauta" ja jatkan matkaani.

Se että 55 laitteesta 8 on huollossa. Pehmusteet hajonneet scott-penkistä lähtien ja nyt sitten vaihdetaan kaikki samalla kertaa. En tajua miten tuo vaihto-operaatiokin vie yli viikon.

Moikkaaminen ok ja ihan kiva kun salilla on on salituttuja joita moikata. Mutta entäs sitten se ihmistyyppi joka on aina halaamassa kun tavataan? Näitä nyt ei salilla ole tullut vastaan mutta kuitenkin.. hirveetä. Taidan vetää seuraavaksi vastapalloon kun joku tuota yrittää. Tietysti vähän sääli kun ovat usein naispuoleisia henkilöitä mutta tasa-arvon nimissä sitä joutuu välillä vähän venymään.

En minä ainakaan viitsi moikkailla muita kuin sellaisia joiden kanssa on tullut syystä tai toisesta joskus jotain sanaa vaihdettua. Muutamat on alkaneet oma-aloitteisesti moikkailla minua ja toki silloin takaisin nyökkään.

Asiaan.

Kesän siideripöhöistään todellisuuteen herännyt ja salille rynnännyt teinipimu on nyt siirtynyt ojentajaloitontaja-vimputuksestaan prässiin, smithiin ja vapaalle tangolle. Sehän on vaan rispekt, mutta **TTUKUN pitää jättää joka ikiseen suorituspaikkaan kaikki painot, penkit, matot, narut, younameit, levälleen

Moikkaaminen ok ja ihan kiva kun salilla on on salituttuja joita moikata. Mutta entäs sitten se ihmistyyppi joka on aina halaamassa kun tavataan? Näitä nyt ei salilla ole tullut vastaan mutta kuitenkin.. hirveetä. Taidan vetää seuraavaksi vastapalloon kun joku tuota yrittää. Tietysti vähän sääli kun ovat usein naispuoleisia henkilöitä mutta tasa-arvon nimissä sitä joutuu välillä vähän venymään.

Salilla pitää olla varovainen näiden kanssa. Niitä ei erota helposti normaaleista ihmisistä. Kerran menin yhdelle tunemattomalle kaverille varmistamaan penkin, kun se pyysi. Jotain mainitsin selän asennosta ym. Asia jäi siihen. Tai sitten ei. Seuraavan kerran kun olin kaupassa ostoksilla, niin äijä bongasi meikän jostain hyllyjen välistä. Tuli heti kättelemään ja höpöttämään. Alkoi jossain vaiheessa hieroa meikän selkää ja tökkimään samalla selittäen jostain selkätreenistä. Olin hiemen niinq WTF ja häh? Sen jälkeen olen koittanut vältellä tyyppiä ja kaupoissa menen piiloon jos näen hänet. Hänellä on se sosiaalisuus ilmeisesti aikalailla joko maksimi tai minimi eikä mitään välissä.

Onkohan sulla yhtään ihmissuhdetta? Rupes vaan mietityttämään, että tolla logiikalla niitä ei hirveästi taida olla.
Miten sää muuten voit ihmisiin tutustua, kun tervehtimällä ihan ensimmäiseksi?

"OON MAJONEESI JA V***U AIKA KEVYELTÄ NÄYTTÄÄ!"
Miten tuntemattomien morottaminen salilla liittyy muihin ihmissuhteisiin? Jos joku menee salille tutustumaan ihmisiin, niin siitä vaan. Mä meen sinne treenaan, enkä jauhaan paskaa. Tykkään treenata rauhassa, mutta jos joku mua morottaa, niin totta kai morotan takasin, vaikka tuntemattomalta tuollanen ele tuntuuki aika oudolta. Sama jos joku tulee jauhaan jostain säästä tai että perse vuotaa ku oli nii kova kyykkysarja, niin kai siinä jotain väkinäistä juttua pitää aina vääntää, vaikka tekis mieli vaan treenata.

Aika mielenkiintosesti jotku tulee heti ristiinnaulitsemaan, jos sanon käyttäytyväni salilla morottamisen suhteen samalla lailla ku 90% suomalaisista. Voi nimittäin laskea yhden käden sormilla, kuinka monesti mua on moikattu muiden tuntemattomien toimesta.

En mäkä ymmärrä niitä ihmisiä, jotka ei moikkaa takasin, mutta monestihan kohde ei välttämättä ees tajua tai osaa odottaa jonku random jannun moikkausta, joten kuljetaan ohi ihmetellen, että "tunnenko mä tuon".

Omalla vakiosalillani on todella pieni pukukoppi. Hieman vituttaa olla siellä jos se on täynnä porukkaa. Onneksi useimmiten sinne mahtuu kyllä hyvin. Toinen mikä harmittaa, on se, että jos on samanaikaisesti useampi (3-5) sellainen laite varattuna johon juuri haluaisi mennä, niin ruuhkan takia joutuu tyytymään johonkin tylsempään/paskempaan laitteeseen. Sekin harmittaa, kun välillä tulee sellaisia päiviä, ettei painot nouse yhtä hyvin/yhtä monta kertaa kuin parhaimpina päivinä..

Salilla pitää olla varovainen näiden kanssa. Niitä ei erota helposti normaaleista ihmisistä. Kerran menin yhdelle tunemattomalle kaverille varmistamaan penkin, kun se pyysi. Jotain mainitsin selän asennosta ym. Asia jäi siihen. Tai sitten ei. Seuraavan kerran kun olin kaupassa ostoksilla, niin äijä bongasi meikän jostain hyllyjen välistä. Tuli heti kättelemään ja höpöttämään. Alkoi jossain vaiheessa hieroa meikän selkää ja tökkimään samalla selittäen jostain selkätreenistä. Olin hiemen niinq WTF ja häh? Sen jälkeen olen koittanut vältellä tyyppiä ja kaupoissa menen piiloon jos näen hänet. Hänellä on se sosiaalisuus ilmeisesti aikalailla joko maksimi tai minimi eikä mitään välissä.

Hui! Täytyy olla tarkkana.. saatana jos tuommoiseen joutuu jonkun salitutun kanssa. Sitä olis kaikilla niin paljon helpompaa ilman tuommosia hyväntuulisia ja sosiaalisia mulkkuja.

Jatketaan OT:lla nyt kun vähän tätä aihetta sivuaa, mutta mua on alkanu vituttamaan kaupoissa kyttäävät (kovat jätkät) ihmiset, siis sellaset ku oikeesti kyttää pahasti. Oon jo jonkun aikaa tehnyt niin, että ku havaitsen jonkun kattovan siihen malliin, ni pysähdyn paikalleen ja kyttään takasin, jos ei toinen käännä päätään, ni vilkasen taakseni, että mitä mun takana tapahtuu ku tänne päi kyttää, sit taas takas päin jos ei se vieläkään lopu, ja lopuks sanon kuuluvalla äänellä, jotain tyyliin "mitä helvettiä saatana... jumalauta" ja jatkan matkaani.

Hyvä kuulla että joku muukin on törmännyt tähän uuteen kyyläystrendiin.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Hyvin oudolta kuullostaa, ettei toisille vanhemmille moikkaa, siis varsinkaan takaisin jos toinen kerran niin tekee.

Ne vain ihailevat teikäläisen fysiikkaa sanoen mielessään "Daaamn, "

Yks japanilainen on hakemassa aina lastaan päivähoidosta samaan aikaan kun itte tuun salilta. Siis sillä hetkellä kun astun salin ovesta niin sälli tulee lapsensa kanssa päiväkodin portista. Ollaan jo ruvettu morottamaan nyt kun reilu puoli vuotta samaa rutiinia neljästi viikkoon. Kerran kävi niin että ehdin istahtaa autoon kun se vasta ajoi parkkipaikalle!

Tommosista sitä huomaa miten kaavoihinsa kangistuu ja jokainen viikko on aina sitä samaa. Samat naamat samaan aikaan samassa paikassa vuodesta(?) toiseen niin kaipa sitä sitten morottaa täytyy.

Miten tuntemattomien morottaminen salilla liittyy muihin ihmissuhteisiin? Jos joku menee salille tutustumaan ihmisiin, niin siitä vaan. Mä meen sinne treenaan, enkä jauhaan paskaa. Tykkään treenata rauhassa, mutta jos joku mua morottaa, niin totta kai morotan takasin, vaikka tuntemattomalta tuollanen ele tuntuuki aika oudolta. Sama jos joku tulee jauhaan jostain säästä tai että perse vuotaa ku oli nii kova kyykkysarja, niin kai siinä jotain väkinäistä juttua pitää aina vääntää, vaikka tekis mieli vaan treenata.

Aika mielenkiintosesti jotku tulee heti ristiinnaulitsemaan, jos sanon käyttäytyväni salilla morottamisen suhteen samalla lailla ku 90% suomalaisista. Voi nimittäin laskea yhden käden sormilla, kuinka monesti mua on moikattu muiden tuntemattomien toimesta.

En mäkä ymmärrä niitä ihmisiä, jotka ei moikkaa takasin, mutta monestihan kohde ei välttämättä ees tajua tai osaa odottaa jonku random jannun moikkausta, joten kuljetaan ohi ihmetellen, että "tunnenko mä tuon".

No tuskin kukaan ihmisiin nyt ihan väkinäisesti tutustumaan lähtee, mihinkään "normaaliin" paikkaan/tilanteeseen. Mutta ei sitä ikinä tiedä, vaikka siitä saiskin itselleen jonkinlaisen tuttavan ja sitä kautta kaverin, jos nyt sattuu moikkaamaan toista ja vaihtamaan pari sanaa ennen treeniä tjsp. En tiedä sinusta, että onko tuttavia sinulla jo liikaa, mutta itsellä niitä ei ikinä tule olemaan liikaa.
Mutta kaipa se on jokaisen oma asia, että miten nuo tilanteet hoitaa. Mörököllit mörökölleilee.

Ja mää ite ehkä rinnastan tuollasen pienen salin ihan vaikka johonkin kamppailulajiklubiin tai mihin tahansa tälläseen seuraan. Kyllä sielläkin kaikki morottaa. :)

Tänään vähä harmitti ku vaihtu ohjelma ja treenikaveri oli kipeä, niin ei pystyny testaamaan voimatasoja jotta osais tavotteet laittaa. Voi hitsin hitsi.

E: Lähinnä etukyykky oli ongelma alue, sillä en luota enää puolituttuihi varmistajiin, jos en ole nähnyt heidän varmistavan. Kaksi kertaa ollu tangon kanssa selällään kun varmistaja on sanonut osaavansa varmistaa. Penkissä nyt osaa tyhmempiki varmistaa.

E: Lähinnä etukyykky oli ongelma alue, sillä en luota enää puolituttuihi varmistajiin, jos en ole nähnyt heidän varmistavan. Kaksi kertaa ollu tangon kanssa selällään kun varmistaja on sanonut osaavansa varmistaa. Penkissä nyt osaa tyhmempiki varmistaa.

Itse en koe etukyykkyä liikkeeksi jossa tarvitsisi varmistajat. Onhan siinä joo aina se mahollisuus jos alas jää että siitä keikahtaa selälleen + jos se tanko tippuu niin vittumaista alkaa kiekkoja purkamaan ellei ole kova jätkä ja rivetä niitä ylös, mutta itellä ei ole kyllä ollut ongelmia tehdä kovia etukyykkysarjoja ilman varmistajia. Ei ole kyllä monesti edes tullut failurea, kahdesti on tainnut ja siististi tippunut tanko vaan maahan.

^ Joo kyllähän siitä selviää, mutta itellä pieni tekniikan hajoaminen "raskailla" painoilla johtaa min. 2 viikon lepoon treeneistä. Kerran olen joutunut etukyykystä pudottamaan painot ja samalla kaaduinkin taaksepäin ja vaikka yritin tehdä sen mahdollisimman hyvin, niin seuraavina öinä ei tullut nukuttua ja liikkuvuus selässä mallia rautakanki.

Viimeksi muokattu:
Se, että joskus kaikki menee vituiks. Salille lähtö venähti puoli kahdeksaan asti, salille päästyä huomasin sheikkerin korkin auenneen. Kaikki perkeleen jauhot oli pitkin poikin salikassissa, treenivaatteet vaihtovaatteista asti tahmaisia ja kahville haisevia. Aloin siinä sitte vittuuntuneena siivoamaan niitä hätäisesti vedellä ja paperilla, että pääsisi treenaamaan. Siinä sitten samalla onnistuin kastelemaan toisen kuulokkeen, paskaksi meni. Kun olin tunkemassa sivutaskuun vaihtovaatteita, ei siitäkään tullut mitään. Suihkusaippua oli auennut ja sivutasku oli täynnä suihkugeeliä. No. Reilua puoltatuntia myöhemmin pääsin aloittamaan treenin. Menin kyykkypaikalle, aloin laittamaan kyykkykenkiä jalkaan ja (vittuuntuneena) riuhtaisin toisen kengän siteen raivolla kiinni, jolloin se repesi puoliksi jostain saumasta. Perkeleen perkele, sain kuitenkin kaiken suunnitellun tehtyä.

Pakko kai se on alkaa kuuntelemaan musiikkia kuulokkeista tämän päiväsen jälkeen. Joku oli saanu hyvän idean kasata lätyn johon valinnu kaikki lempi biisinsä ja siel se paska pauhas ku yritti treenata. Sai koko treenin ajan kuunnella Cheekkii ja Antti Tuiskua. En silti kehannu käydä vaihtamassa lättyä sillä varmaan kyseisen levyn omistajan jalka vispas niin nätisti kappaleiden tahtiin.

Ennen kyrsi salin huono musiikki, asia korjaantu ostamalla sennheiserin ääntä eristävät nappikuulokkeet.

Nykyään ehkä ainoa mikä satunnaisesti kyrsii on

a) Joku mulkku on vienyt satunnaisia käsipainoja kotipainoiksi torpedoiden muiden (myös omaa) kehittymistä; milläs teet yhdellä käsipainolla esim. penkkiä tai vinopenkkiä.

b) Hyvin harvoin, mutta joskus salilla näkee näitä vähän liikaa itseään olevia henkilöitä. Katsovat pilkallisesti ympärilleen vaikkeivat ole yleensä itse mitään Arskoja. Ei sillä että mua pahemmin kattelisivat mutta luovat tehokkaasti vittuuntuneisuuden ilmapiirin salille siksi aikaa kun ovat itse paikalla :D Naama saa vääntyä reenatessa miten haluaa mutta kyllä muita treenaajia jos alkaa töllistelemään tauoilla niin ainakin pidän itte naaman peruslukemilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom