Deleted member 65498
Se kun salilla sammuu valot n. 15 minuuttia ennen kuin pitäisi. HCBB life on niin kovaa :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se kun salilla sammuu valot n. 15 minuuttia ennen kuin pitäisi. HCBB life on niin kovaa :(
Mulla on ollut tämä sama ongelma, siksi pyrin treenaamaan yöllä. Yötreenaaminen aiheuttaa tietenkin sitten muita ongelmia, mutta mitäpä sitä ei treenin eteen tekisi.Mutta päällimmäisenä kaikesta eniten harmittaa se, että salin kynnys on niin korkea itselle. Nyt on taas hyvä motivaatio päällä, mutta siltikin joudun turhan usein käymään taistelun itseni kanssa, että sinne salille pääsen. Äärettömän epäloogista sinänsä, koska lähes poikkeuksetta joka kerta treenistä tullut kuitenkin hyvä mieli.
Joku oli taas kussut kiukaalle tai löylyveteen. Vittu mitkä aromit oli saunoessa treenin jälkeen...
- Varataan monta laitetta kerralla
Eipä oikein. Selän ja selkänojan väliin pitäis jotain jykevää tunkea varmaa 30cm paksusesti, ja sitteki tulis ongelmaksi ettei perseen alle ole mitää.Pystyykö jollain korokkeilla nostamaan itteesä kelkkaa kohti?
No siis samaanaikaan naurattaa ja vituttaa tällainen stereotyyppinen keski-ikäinen spede salilla. Se neuvoo painojen laittamista ja ulisee turhista ja näyttää aivan saatanan ärsyttävältä. Tein prässiä. Se kysyi multa että teenkö vielä, kun neuvoin naistani. Sanojn, että teen kohta. Sitten se mulkoili vittumaisilla homosilmillään seinille. No prässissä mulla oli sitten lopuksi toisella puolella enemmän kuin toisella niin se aloitti kauhean ulinan siitä. En edes kuullut puolia kun agreissa menin pois sarjan jälkeen. Hyvää hyvyyttäni olisin auttanu sitä painojen kanssa. Sanoin vaan että ei niillä painoilla ole mitään väliä miten ne on siinä prässissä. Noh taas tää spede oli neuvomassa jotain pienempää podaria painojen asettelussa telineeseen. Ne painot on aina päin vittua kys. Telineessä ja tulee olemaan. Olen päättänyt että jos se jätkä vielä puhuu mulle jotain niin ensin varotan sitä ja sitten heitän sen ulos niska perse otteella.
Jo sen vitun vaatetus vituttaa mua.
-ihonkireät pyöräilyshortsit
-varvaslenkkarit
-vaaleenpunanen paita missä lukee "i love bicykling"
-pälvikalju
-naama aina norsunvitulla
Muotiin nousseiden "crossfit"/salikenkien (huom näiden pehmeäpohjaisten) käyttö esimerkiksi kyykätessä :D
Tekee pahaa katsoa
katso liitettä 105313