Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Se kun salilla sammuu valot n. 15 minuuttia ennen kuin pitäisi. HCBB life on niin kovaa :(

Ledi_otsalamppu_PLR045.jpg

Mutta päällimmäisenä kaikesta eniten harmittaa se, että salin kynnys on niin korkea itselle. Nyt on taas hyvä motivaatio päällä, mutta siltikin joudun turhan usein käymään taistelun itseni kanssa, että sinne salille pääsen. Äärettömän epäloogista sinänsä, koska lähes poikkeuksetta joka kerta treenistä tullut kuitenkin hyvä mieli.
Mulla on ollut tämä sama ongelma, siksi pyrin treenaamaan yöllä. Yötreenaaminen aiheuttaa tietenkin sitten muita ongelmia, mutta mitäpä sitä ei treenin eteen tekisi.

ettei ois joku menny spriteä tai 7uppia heittämään? Se nimittäin haisee todella helvetin hirvittävälle ku kiukaalle joutuu! Penskana heitin saunassa meijän kiukaalle sitä, niin ei voinu viikkoon käydä saunassa.

Ite teen monesti haukkaria penkkipaikalla. Saan isolla tangolla paremman fiiliksen, penkkejä on 6 vierekkäin ja jos joku tarvii penkkiä niin siirryn muualle.

Tänään potutti kun huomasin että uudella salillani oleva jalkaprässi on jotain ihmemallia. Kelkkaa ei voi laskea tarpeeksi syvälle, juuri ja juuri menee polvien asennossa 90astetta rikki. Turha vehje. Toinen mikä potutti oli ettei tuolla ole hackia.

- Varataan monta laitetta kerralla

Toi on ihan perseestä! Nykysin on näitä kaikenmaailman crossfittaajia sun muita, on alkanut yleistymään huolella, että varataan kaikki mahdollinen itselle.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Pystyykö jollain korokkeilla nostamaan itteesä kelkkaa kohti?
Eipä oikein. Selän ja selkänojan väliin pitäis jotain jykevää tunkea varmaa 30cm paksusesti, ja sitteki tulis ongelmaksi ettei perseen alle ole mitää.
Sinänsä aika ihme vekotin. Eikä tuo johdu esim nyt siitä että oisin niin lyhyt (177cm) vaan aika keskiverto. Eipä oo aiemmilla saleilla tullut samanlaista ongelmaa vastaan ellei sitten oo vetäny aivan polvia rintaan kiinni.

No siis samaanaikaan naurattaa ja vituttaa tällainen stereotyyppinen keski-ikäinen spede salilla. Se neuvoo painojen laittamista ja ulisee turhista ja näyttää aivan saatanan ärsyttävältä. Tein prässiä. Se kysyi multa että teenkö vielä, kun neuvoin naistani. Sanojn, että teen kohta. Sitten se mulkoili vittumaisilla homosilmillään seinille. No prässissä mulla oli sitten lopuksi toisella puolella enemmän kuin toisella niin se aloitti kauhean ulinan siitä. En edes kuullut puolia kun agreissa menin pois sarjan jälkeen. Hyvää hyvyyttäni olisin auttanu sitä painojen kanssa. Sanoin vaan että ei niillä painoilla ole mitään väliä miten ne on siinä prässissä. Noh taas tää spede oli neuvomassa jotain pienempää podaria painojen asettelussa telineeseen. Ne painot on aina päin vittua kys. Telineessä ja tulee olemaan. Olen päättänyt että jos se jätkä vielä puhuu mulle jotain niin ensin varotan sitä ja sitten heitän sen ulos niska perse otteella.
Jo sen vitun vaatetus vituttaa mua.

-ihonkireät pyöräilyshortsit
-varvaslenkkarit
-vaaleenpunanen paita missä lukee "i love bicykling"
-pälvikalju
-naama aina norsunvitulla

Hohhoi, taas potuttaa. Tarvii vissii huomenna pitää ylimääränen välipäivä ja varmistua ettei ole kipeeks tulossa. Menny nyt useempi treeni vähän heikosti ja tänään se sitte eskaloitu. Jo lämppärit tuntu turhan raskailta ja joka sarjan jälkeen tuntu, että saa lähtä vessaan yökkäilemään. Kyllähän tämä syö miestä kun ei koskaan saa edes kuukautta treenata ilman vastoinkäymisiä.

Edit: kuumetta sentään ei ole

Kyllä ne on nämä vaivat mitkä vituttaa, saa vuoden maksimissaan panostettua täysillä ja juuri pääsemässä kuntoon, niin eiköhän joku paikka rupee hajoilemaan... Tällä kertaa pisin tauko varmaan kymmeneen vuoteen. 4kk treenikieltoa lusittu ja pari kuukautta vielä edessäpäin.....jos enää kovaa pystyy koskaan tekemään...

No siis samaanaikaan naurattaa ja vituttaa tällainen stereotyyppinen keski-ikäinen spede salilla. Se neuvoo painojen laittamista ja ulisee turhista ja näyttää aivan saatanan ärsyttävältä. Tein prässiä. Se kysyi multa että teenkö vielä, kun neuvoin naistani. Sanojn, että teen kohta. Sitten se mulkoili vittumaisilla homosilmillään seinille. No prässissä mulla oli sitten lopuksi toisella puolella enemmän kuin toisella niin se aloitti kauhean ulinan siitä. En edes kuullut puolia kun agreissa menin pois sarjan jälkeen. Hyvää hyvyyttäni olisin auttanu sitä painojen kanssa. Sanoin vaan että ei niillä painoilla ole mitään väliä miten ne on siinä prässissä. Noh taas tää spede oli neuvomassa jotain pienempää podaria painojen asettelussa telineeseen. Ne painot on aina päin vittua kys. Telineessä ja tulee olemaan. Olen päättänyt että jos se jätkä vielä puhuu mulle jotain niin ensin varotan sitä ja sitten heitän sen ulos niska perse otteella.
Jo sen vitun vaatetus vituttaa mua.

-ihonkireät pyöräilyshortsit
-varvaslenkkarit
-vaaleenpunanen paita missä lukee "i love bicykling"
-pälvikalju
-naama aina norsunvitulla

Yritin tässä aamupuuron lomassa hetken oikein kuvitella että minkälaiset on "vittumaiset homosilmät" mutta ei, ei onnistunu!:)

- - - Updated - - -

Muotiin nousseiden "crossfit"/salikenkien (huom näiden pehmeäpohjaisten) käyttö esimerkiksi kyykätessä :D
Tekee pahaa katsoa

katso liitettä 105313

hmm.. asuuko sinussa pieni crosfittaaja.. kuva näyttää siltä että olet itse ottanut sen... TUNNUSTA!

Tietyt keski-ikäiset miehet kattoo aina vähän halveksuen tuolla salilla. :/ Aina olen yrittänyt ottaa muut huomioon tuolla ja mielestäni treenaan myös ihan kunnolla, joten en ymmärrä mistä tollainen johtuu.

"Ihminen saa yhdestä Big Macista päivän proteiinit" Luokkalainen tuumas tänään.

Potuttaa kun jos ei kävis salilla eikä olisi koskaan perehtynyt mihinkään, niin näihin ei kiinnittäisi huomiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom