Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis salilla on smith mutta ei tankoa?Kummasta enemmän hyötyä: Kyykystä smithissä vai jalkaprässistä? Smithissä hieman vaikeasti suoritettava kun liikerata on tikkusuora, mutta onnistuu jotenkuten. Vapailla painoilla tekisin ehdottomasti, jos siihe olisi salillani edes jonkinnäköinen mahdollisuus. Sama ongelma maven kanssa, ei oikein mahdollisuutta tehdä muualla kuin smithissä. Alas asti ei mavea tehdessä mitenkään järkevästi pääse, koska polvet on tiellä, joten onko pelkästään selkää ajatellen minkäännäköistä hyötyä laskea tankoa vain polviin asti?
Siis salilla on smith mutta ei tankoa?
..) Nyt kuitenkin korvatulehduksessa ja mahataudissa, mutta heti kun paranen niin suuntaan salille. "Laihdutin"(aloitin silloin vasta liikkumisen, sitä ennen vain makasin ja söin herkkuja) viime vuonna n. 3 kiloa ja syön nykyään vain noin 1000-1100 kcal päivässä. Eihän se pidemmän päälle varmaan hyvä ole. En kuitenkaan aina edes jaksaisi syödä yli 1200-1500 kcal ja pelkään että lihon takaisin vaikka liikunkin(ehkä se on vain lihasta sitten) :( Miten lisätä ruokaa/kaloreita terveellisesti??? Minulla on diabetes jos se vaikuttaa asiaan...17v tyttö, n. 53kg / 162cm.
tahtoisin lisää lihasta !! olen käynyt salilla pari kertaa(tykkään enemmän jumpista joissa olen käynyt n. 2-4x/viikko).. nyt kuitenkin kiinnostaisi salilla käynti(paremminhan siinä tulosta tulee..) Nyt kuitenkin korvatulehduksessa ja mahataudissa, mutta heti kun paranen niin suuntaan salille. "Laihdutin"(aloitin silloin vasta liikkumisen, sitä ennen vain makasin ja söin herkkuja) viime vuonna n. 3 kiloa ja syön nykyään vain noin 1000-1100 kcal päivässä. Eihän se pidemmän päälle varmaan hyvä ole. En kuitenkaan aina edes jaksaisi syödä yli 1200-1500 kcal ja pelkään että lihon takaisin vaikka liikunkin(ehkä se on vain lihasta sitten) :( Miten lisätä ruokaa/kaloreita terveellisesti??? Minulla on diabetes jos se vaikuttaa asiaan...
Vatsanseudulta rasvaa lähtenyt ihan selkeästi, eli kropassa kyllä jotain tapahtuu, mutta ei puntarissa. "Lihas painaa" on kuulemma höpönlöpöä, mutta voisiko minun tilanteessani olla tästä kyse? Olen nuori nainen 167cm/65kg. Jatkanko pitkäjänteisesti tätä mukaan, sillä eihän vaaka välttämättä kerro mitään, vai onko tässä nyt jotain pielessä?
Eli voin huoletta olettaa, että rasvamäärä on korvaantunut lihaksella painosta huolimatta?
Jossain vaiheessa luulisi kuitenkin näin "pienellä" kalorimäärällä painon tippuvan, joten missäköhän vaiheessa näin pitäis tapahtua, jos on tapahtuakseen? Kuten sanoit, lihasten kasvuun tarvitaan 1800kcal, joten eihän periaatteessa mun lihaksissa pitäis tapahtua mitään?

Ja mikähän mahtaa olla painoyksikkö meidän salin taljoissa, kun teen ylätaljat painolla 110 ja kuitenkin oma paino pyörii 50 kieppeillä, eli ei nuo ainakaan kiloja ole. :Omulla on pystypunnerrus penkin jälkeen. riippuu vähän miten teet ton dipin, kui paljo ottaa olkapäille siinä. ja yks tärkee juttu, tee isot liikkeet ekana, esim kyykky ja jalkaprässi ainakin ekaks