Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten mua ärsyttää tuossa se että mulla toi streami sammuu about 5min välein. Ei jaksa edes taustalla pitää että kuuntelisi ja silloin tällöin katsoisi kun se sammuilee.
Chromella teki mullakin tota mutta firefoxilla näyttää pelaavan ihan hyvin. Ei ole katkennut viimeseen tuntiin kertaakaan..
Tuomas Vainio (viime vuoden 19.) jätti väliin, jos oikein muistan niin hänellä oli jonkinlainen olkapää leikkaus. Mikko Salolla taas oli joulukuussa polvileikkaus. Joten Mikko Aronpää oli ainoa suomalainen joka tänä vuonna kilpaili.
Kuulostaa pikkasen riskaabelilta, kun parhailla suoritustekniikoilla treenavat kaveritkin on paskoneet nivelensä.

Läheinen pururata on just sopivasti mailin mittanen ja sen varrelta löytyy naturegym, jossa on leuanveto tanko. Tiettekö mitä mä teen huomenna? :evil:
En lähde mitään tiettyä aikaa tavoittelemaan, mutta minkälaisia tuloksia suht. normaali kuntoiset tässä tekevät?

Meinasit tossa sotkea vähä normaalia saliarkea ja sukeltaa vähä tähän CF maailmaa.
Meinasit tehdä tuon Chief WOD:n. Paperilla ainekaan ei näytä niin brutaalilta, kuin Frani tai tuo 100 leukaa, 200 punnerusta jne.
Alkulämmöksi meinasin tuota CF warmupia tai sitten 25-30min crosstraineria keskikovalla sykkeellä. tuosta Voima tai tekniikka osuudesta en sitten osaa sanoa, mutta voi olla, että teen takakyykyn 5x5 tämän hetkisillä sarjapainoilla. Hyvä idea? Sitten vasta tuo WOD. Pitäisikö loppuun ottaa vielä esimerkiksi 3km juoksu kelloa vastaan?